.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه هاي مراسم از توديع و معارفه فرماندار آمل +عکس

مراسم معارفه هفدهمين فرماندار آمل در حالي برگزار شد كه از حضور خبرنگاران و نمايندگان رسانه هاي ديداري و نوشتاري در شهرستان ممانعت كردند و تنها تعدادي از خبرنگاران (5 نفر ) به صورت گزينشي اجازه ورود پيدا كردند .

خبرنگاران قبل از برگزاري رسمي مراسم معارفه پشت درب جلسه نگاه داشته شدن و اين اقدام دوگانه ، خبرنگاران را بر آن داشت به نشانه اعتراض از پوشش مراسم خودداري كرده و فرمانداري راترك كنند . مراسم كه بدون حضور خبرنگاران در حال برگزار شدن بود مسئولين برگزاري مراسم را به تكاپو انداخت و البته اين حركت خبرنگاران با پا درمياني فرماندار جديد ، معاون فرماندار و روابط عمومي فرمانداري ختم به خير شد و خبرنگاران در جلسه حاضر شدند .

گفته هاي نگهبان پشت درب جلسه ، حكايت از آن داشت خبرنگاران مطابق ليستي كه از قبل هماهنگ شده بود اجازه ورود داشتند و دليل اين گزينش نيز كمي جا و صندلي عنوان شد .

حاشيه هاي مراسم توديع و معارفه فرماندار آمل به اينجا ختم نشد و برگزاري مراسم توديع بدون حضور سرپرست فرمانداري آمل ، هادي ابراهيمي - معاون سياسي امنيتي استاندار - و حضور فرماندار سابق علي اكبريان مديركل سياسي انتخابات فعلي استانداري مازندران از ديگر حواشي اين جلسه بود .

نماينده مردم آمل در اين مراسم با تاكيد براينكه در رويكرد فرماندار جديد ، اصل بايستي بر صحت ، صداقت و درستي كار باشد گفت: تعظيم و تكريم نبايستي ملاك قرار گيرد و يك رييس اداره با تعظيم مافوق ، ساعت اداري را به اتمام برساند ، كاري انجام ندهد و بيم بركنار شدن هم نداشته باشد.

عزت ا... يوسفيان در سخناني از عملكرد معاون فرماندار "سيد جعفر رسولي" بسيار تقدير كرد و افزود : من نوكر اين آزاده سرفراز و متواضع هستم .

استاندار مازندران ميهمان ويژه مراسم توديع و معارفه فرماندار جديد با اشاره به اينكه تعيين مسئول جايگزين بايستي با استقبال آنان باشد ، چرا كه قبول مسئوليت امور مردم و بيت المال بسيار سنگين است ، گفت : بايستي براي دادن مسئوليت به ديگري ، از هم سبقت بگيريم .

طاهايي با بيان اينكه اكبريان (فرماندار سابق آمل ) تجربه اي در فرمانداري نداشت و بعد از دعوت شدن در حد بزاعت و توان به خدمت پرداخت و جاي تقدير دارد ، اظهار داشت : چون خوب زياد داريم و از آنجا كه اين استان سرمايه هاي انساني فراوان دارد ،انتخاب فرماندار جديد آمل كمي مشكل شد .

وي با بيان اينكه به خاطر اهميت آمل ، معاون سياسي امنيتي استانداري را بعنوان سرپرست فرمانداري اين شهرستان برگزيديم ،خاطر نشان كرد : در بررسي هاي بعمل آمده به آقاي يدالله اكبر زاده (فرمانده سابق سپاه آمل) رسيديم ،‌تا بعنوان يك بسيجي و آشناي به منطقه به مردم شهرستان ، در سمت فرماندار خدمت نمايد.

استاندار مازندران در اولين توصيه به فرماندار جديد آمل گفت : اشتغال جوانان بايستي دغدغه فرماندار جديد باشد.

سيد علي اكبر طاهايي با اشاره به اينكه متاسفانه باند بازي و پارتي بازي وجود دارد تصريح كرد : پارتي بازي و بر سركار گذاشتن فاميل ها كار اشتباهي است . چگونه مي توان در ميان اين همه تحصيل كرده ي بيكار در استان ، يكي را تنها به خاطر فاميليت بر ديگري ترجيح داد.

طاهايي دعوت از بخش خصوصي را تنها راهكار براي ايجاد اشتغال دانست و تصريح كرد: بخش خصوصي مانند كارمند دولت نيست كه خيالش راحت باشد كه آخرماه از خزانه به حسابش پول واريز مي شود ، بخش خصوصي دغدغه كار و درآمد دارد بايستي از فرصتها براي به كار گيري ظرفيتهاي بخش خصوصي به منظور سرمايه گذاري در شهرستان آمل استفاده كرد.

وي توسعه صنعت در شهرستان آمل در سال‌هاي اخير را مطلوب توصيف كرد و خاطر نشان كرد : صنعت آمل بايد با بكارگيري سرمايه‌گذاران بخش‌هاي خصوصي رشد چشمگيرتري داشته باشد.

طاهايي با بيان اينكه هيئت‌هاي جديد سرمايه‌گذاري بايد در شهرستان آمل ايجاد شود، افزود: هم اكنون برخي از شركت‌هاي بزرگ توليدي آمل آبرويي براي ايران هستند.

وي پيگيري جدي سد منگل و چهار بانده شدن محور هراز را از ديگر برنامه هاي داراي الويت فرماندار جديد برشمرد و گفت : كار فراوان براي انجام دادن در آمل داريم . بايستي به فرموده مقام معظم رهبري ؛ كار،كار،كار؛ تدبير،تدبير ،تدبير و همت مضاعف و كار مضاعف را جدي بگيريم ، تا براي از بين بردن مشكلات كمر همت را ببنديم.

فرماندار آمل ،ايجاد صنايع تبديلي، حمايت از محصولات كشاورزي و امكان صادرات آن، تقويت شهرك‌هاي صنعتي و رفع موانع اقتصادي و پيگيري مصوبات دور دوم سفر هيئت دولت و پيشنهادهاي دور سوم را از اولويت‌هاي مهم كاري خود در فرمانداري شهرستان آمل بيان كرد.

يدا... اكبرزاده توجه به تاريخ گذشته و حفظ ميراث فرهنگي شهرستان، توسعه روستاها و زيرساخت‌هاي ورزشي و همگاني كردن ورزش در شهرستان آمل را در اولويت هاي بعدي كاري خود تعيين كرد.

اکبرزاده برادر 2 شهيد ، پيش از اين فرماندهي سپاه شهرستان‌های محمودآباد، بابلسر و آمل را بر عهده داشته و حدود ۲۵ سال در حوزه‌های مختلف مدیریتی در مازندران خدمت كرده است .

یازدهم اردیبهشت ماه امسال با تودیع علی اکبریان فرماندار سابق شهرستان آمل با حکم استاندار مازندران و موافقت وزیر کشور، هادی ابراهیمی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری آمل منصوب شده بود.

در شهرستان آمل پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تاکنون 16 فرماندار بر مسند فرمانداری آمل تکیه زدند که یوسف یزدانی نخستین و علی اکبریان شانزدهمین فرماندار آمل بوند.

تصاویر مرتبط:


http://www.shomalnews.com/photo/127818449655233734.jpg


http://www.shomalnews.com/photo/127818449678965288.jpg


http://www.shomalnews.com/photo/127818449630514748.jpg


http://www.shomalnews.com/photo/12781844962329657.jpg


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.455 seconds.