.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آگهی تمدید آزمون استخدامی در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران
(ادامه)
شمال نیوز :  آیین بهره برداری از اولین دستگاه اسپکت سیتی در استان مازندران و اولین دستگاه سیتی آنژیوگرافی در بخش دولتی استان مازندران با حضور استاندار مازندران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) ساری برگزار شد . بهره برداری از دو دستگاه مهم تصویربرداری پزشکی پیشرفته در مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا (س)
شمال نیوز : آیین بهره برداری از اولین دستگاه اسپکت سیتی در استان مازندران و اولین دستگاه سیتی آنژیوگرافی در بخش دولتی استان مازندران با حضور استاندار مازندران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) ساری برگزار شد .(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.(ادامه)
حمله رایانه‌ای به پایگاه شرکت خدمات رایانه‌ای Signature-IT در فلسطین اشغالی، موجب اختلال در فعالیت‌های اینترنتی ده‌ها شرکت دیگر در اراضی اشغالی شد. حمله رایانه‌ای به پایگاه‌های اینترنتی ۴۰ شرکت بزرگ صهیونیستی
حمله رایانه‌ای به پایگاه شرکت خدمات رایانه‌ای Signature-IT در فلسطین اشغالی، موجب اختلال در فعالیت‌های اینترنتی ده‌ها شرکت دیگر در اراضی اشغالی شد.(ادامه)
معاون مشاور ارشد امنیت ملی آمریکا مدعی شد که توافق میان رژیم صهیونیستی و حماس برای آزادی اسرایی که حماس در اختیار دارد، نزدیک است. احتمال توافق قریب‌الوقوع تبادل اسرا میان اسرائیل و حماس
معاون مشاور ارشد امنیت ملی آمریکا مدعی شد که توافق میان رژیم صهیونیستی و حماس برای آزادی اسرایی که حماس در اختیار دارد، نزدیک است.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۹ آبان ۱۴۰۲
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: شکارچیان سابقه‌دار محیط‌بان منطقه حفاظت شده کهیاز را با خودرو زیر گرفتند. شکارچیان سابقه دار در اردستان محیط‌بان را با خودرو زیر گرفتند
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: شکارچیان سابقه‌دار محیط‌بان منطقه حفاظت شده کهیاز را با خودرو زیر گرفتند.(ادامه)
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از فوت ۵ نفر در حادثه رانندگی در محور سربیشه - نهبندان خبر داد. خودروی شوتی جان ۵ نفر را گرفت/ ۲ دانش آموز در میان کشته‌ها
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از فوت ۵ نفر در حادثه رانندگی در محور سربیشه - نهبندان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در مهرماه منابع بانكي استان مازندران با رشد ٨/٣ درصد از ٢٠٢ همت در اسفند ماه ١٤٠١ به حدود ٢١٩ همت در مهرماه رسيده است كه اگر منابع بانكي استان به اندازه ميانگين كشوري رشد ميكرد در پايان مهر ماه مجموع منابع بانكي استان بايد بيش از ٢٣٢ همت ميگرديد كه نشان از خروج حدود ١٣ هزار ميليارد تومان از منابع بانكي استان دارد .

تحليل منابع و مصارف بانكي و صداي پاي ركود در مازندران ! + جدول آماری
شمال نیوز : در مهرماه منابع بانكي استان مازندران با رشد ٨/٣ درصد از ٢٠٢ همت در اسفند ماه ١٤٠١ به حدود ٢١٩ همت در مهرماه رسيده است كه اگر منابع بانكي استان به اندازه ميانگين كشوري رشد ميكرد در پايان مهر ماه مجموع منابع بانكي استان بايد بيش از ٢٣٢ همت ميگرديد كه نشان از خروج حدود ١٣ هزار ميليارد تومان از منابع بانكي استان دارد . (ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند میدان پروفسور کتابچی در شهر بابل ؛ یک تشکر و یک گلایه !
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند (ادامه)
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ آقای استاندار ؛ تقویت سرمایه اجتماعی دولت را جدی بگیرید!
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ (ادامه)
عده‌ای در ائتلافهای خودخواهانه تمام فعالیتهای شان را مذبوحانه بر شکل گیری انتخاباتی حداقلی بکار گرفته‌اند و رسیدن به اهداف شوم شان را در بیان سخنان پوچ و عملکردهایی می بینند که موجب نا امیدی مردم شود.

برخی با ائتلاف‌های خودخواهانه دنبال انتخابات حداقلی‌اند
عده‌ای در ائتلافهای خودخواهانه تمام فعالیتهای شان را مذبوحانه بر شکل گیری انتخاباتی حداقلی بکار گرفته‌اند و رسیدن به اهداف شوم شان را در بیان سخنان پوچ و عملکردهایی می بینند که موجب نا امیدی مردم شود. (ادامه)
در جریان بازدید رهبری انقلاب از نمایشگاه هوافضای سپاه یکی از فرزندانشان نیز ایشان را همراهی کردند. عکس جدید از فرزند رهبر انقلاب در زمان بازدید از تجهیزات موشکی سپاه
در جریان بازدید رهبری انقلاب از نمایشگاه هوافضای سپاه یکی از فرزندانشان نیز ایشان را همراهی کردند.(ادامه)
آتشی که از عصر دیروز به جان جنگل‌های مرزن آباد و تنکابن افتاده بود مهار شد. مهار آتش در جنگل‌های تنکابن و نوشهر
آتشی که از عصر دیروز به جان جنگل‌های مرزن آباد و تنکابن افتاده بود مهار شد.(ادامه)
زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید. اما تغییرات کوچکی هم وجود دارد که می‌توانید هنگام شب امتحان کنید تا به لاغری شما کمک کند. کارهایی که باید شب‌ها انجام دهید تا وزن کم کنید
زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید. اما تغییرات کوچکی هم وجود دارد که می‌توانید هنگام شب امتحان کنید تا به لاغری شما کمک کند.(ادامه)
برای دورکردن افکار منفی و افزایش حافظه، گیاهی معجزه‌آور وجود دارد که امتحان خودش را به‌خوبی پس داده است. این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند
برای دورکردن افکار منفی و افزایش حافظه، گیاهی معجزه‌آور وجود دارد که امتحان خودش را به‌خوبی پس داده است.(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، برای مهار چین تلاش می‌کند تا کنترل پایگاه هوایی بگرام در افغانستان را به‌دست آورد. ترامپ: برای مهار چین به افغانستان بازمی‌گردیم
رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، برای مهار چین تلاش می‌کند تا کنترل پایگاه هوایی بگرام در افغانستان را به‌دست آورد.(ادامه)
طبق لایحه برنامه هفتم، پنج دهک اول جامعه از سبد معیشتی از جمله گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، پنیر، روغن مایع و ماکارونی برخوردار می‌شوند. پنج دهک اول جامعه سبد معیشتی دریافت می‌کنند
طبق لایحه برنامه هفتم، پنج دهک اول جامعه از سبد معیشتی از جمله گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، پنیر، روغن مایع و ماکارونی برخوردار می‌شوند.(ادامه)
المیادین در خبری فوری اعلام کرد: یک کشتی اسرائیلی با ۵۲ خدمه توسط انصارالله یمن در دریای سرخ توقیف شد. المیادین: یمن یک کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ توقیف کرد
المیادین در خبری فوری اعلام کرد: یک کشتی اسرائیلی با ۵۲ خدمه توسط انصارالله یمن در دریای سرخ توقیف شد.(ادامه)
وزیر بهداشت درباره کمک‌های ارسالی به غزه گفت: به ما گفتند نباید اسم ایران روی بسته‌بندی‌ها باشد. وزیر بهداشت: مصر جلوی کمک‌های ایران به فلسطین را گرفته است
وزیر بهداشت درباره کمک‌های ارسالی به غزه گفت: به ما گفتند نباید اسم ایران روی بسته‌بندی‌ها باشد.(ادامه)
یک هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ موفق شد برای اولین بار در قطب جنوب فرود آید. فرود موفق یک هواپیمای بوئینگ برای اولین بار در قطب جنوب
یک هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ موفق شد برای اولین بار در قطب جنوب فرود آید.(ادامه)
تست روانشناسی؛ چقدر از زندگی خود راضی هستید؟
انجام تست شخصیت رضایت از زندگی می‌تواند به شما کمک کند تا خود را بهتر درک کنید و با درونی‌ترین احساسات خود در تماس باشید.(ادامه)
مقام معظم رهبری روز یکشنبه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند. دولت‌های اسلامی حداقل برای یک مدت محدود رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند / به رغم بمباران‌های گسترده در غزه، تاکنون در حرکت خود ناکام بوده اند، زیرا از ابتدا گفتند که هدف نابودی حماس است (خبر)
مقام معظم رهبری روز یکشنبه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.(ادامه)
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است. انتقاد تند استاندار مازندران از مافیای دارو در مازندران
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.(ادامه)
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست خودروسازی در مازندران؛ وعده‌های فراموش‌شده ! / کلاه گشاد بر سر شهرداری و شورای شهر قائم شهر! / کارخانه دیزل‌سنگین آمل چه شد ؟!
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه طی مصوبه‌ای به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند. سن بازنشستگی افزایش می‌یابد+ جزئیات مصوبه مجلس
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه طی مصوبه‌ای به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند.(ادامه)
مهاجم استقلال چند روزی است در تمرینات این تیم شرکت می‌کند بازگشت مهاجم استقلال به میادین
مهاجم استقلال چند روزی است در تمرینات این تیم شرکت می‌کند(ادامه)
مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد. رضا پهلوی دستور اخراج مسعود بهنود از بی‌بی‌سی را داد؟
مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد.(ادامه)
استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران موفق به کسب جایزه برترین پژوهشگران قاره آسیا در زمینه توربوماشین‌ها شد. کسب جایزه مهندس برجسته آسیا از سوی پژوهشگر دانشگاه تهران
استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران موفق به کسب جایزه برترین پژوهشگران قاره آسیا در زمینه توربوماشین‌ها شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.