.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۳۰ آذر
روزنامه‌های امروز به فرا رسیدن شب یلدا و تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
خنثی کردن خمپاره ۶۰ در اتاق عمل +عکس
بانوی امدادگر دوران دفاع مقدس می‌گوید: اوایل جنگ یک مجروح به بیمارستان آوردند که خمپاره ۶۰ عمل نکرده در بدنش مانده بود. هر لحظه امکان داشت، خمپاره منفجر شود و بیمارستان روی هوا برود.(ادامه)
رئیس سازمان محیط زیست گفت: با این سمت و سویی که گرفته شده حداقل تا ده سال آینده دیگر این روزها در تهران تجربه نخواهد شد. آلودگی هوا حداقل ده سال دیگر برطرف می شود
رئیس سازمان محیط زیست گفت: با این سمت و سویی که گرفته شده حداقل تا ده سال آینده دیگر این روزها در تهران تجربه نخواهد شد.(ادامه)
عکس جدید ناسا از خوشه ستاره‌ای «ان‌جی‌سی ۲۲۶۴»، آن را مانند یک درخت کاج درخشان نشان می‌دهد. درخشش یک درخت کریسمس در دل کهکشان!
عکس جدید ناسا از خوشه ستاره‌ای «ان‌جی‌سی ۲۲۶۴»، آن را مانند یک درخت کاج درخشان نشان می‌دهد.(ادامه)
فدراسیون جهانی فوتبال فهرست نهایی داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد. داوران بین‌المللی ایران در سال ۲۰۲۴
فدراسیون جهانی فوتبال فهرست نهایی داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد.(ادامه)
قیمت قطعی ۲۲ خودروی وارداتی در مبادی ورودی گمرک که توسط ۱۲ خودروساز وارد کشور شده است، مشخص شد. قیمت قطعی ۲۲ خودروی وارداتی جدید اعلام شد
قیمت قطعی ۲۲ خودروی وارداتی در مبادی ورودی گمرک که توسط ۱۲ خودروساز وارد کشور شده است، مشخص شد.(ادامه)
صفحه اول امروز روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسین ایزدی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران منصوب شد. حسین ایزدی مدیرکل گردشگری و میراث‌فرهنگی مازندران شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسین ایزدی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد. گنجشک درنده اسم مستعار کدام شبکه است؟
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد.(ادامه)
سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر سلامی مبنی بر اهدای یک و نیم میلیون بسته معیشتی یلدایی سپاه و بسیج به خانواده‌های نیازمند در آستانه شب یلدا خبر داد. دستور فرمانده سپاه برای اهدای ۱/۵ میلیون بسته یلدایی به خانواده‌های نیازمند
سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر سلامی مبنی بر اهدای یک و نیم میلیون بسته معیشتی یلدایی سپاه و بسیج به خانواده‌های نیازمند در آستانه شب یلدا خبر داد.(ادامه)
دادگاه عالی کلرادو دونالد ترامپ را به دلیل نقض قانون اساسی آمریکا رد صلاحیت و او را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ محروم کرد. دادگاه کلرادو ترامپ را رد صلاحیت کرد
دادگاه عالی کلرادو دونالد ترامپ را به دلیل نقض قانون اساسی آمریکا رد صلاحیت و او را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ محروم کرد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس طی شکایتی از مدیر عامل باشگاه استقلال، پیگیر اتهامات او خواهد شد. شکایت پرسپولیس از مدیرعامل استقلال
باشگاه پرسپولیس طی شکایتی از مدیر عامل باشگاه استقلال، پیگیر اتهامات او خواهد شد.(ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد.
طبیعت پاییزی "دریاچه سد برنجستانک" سوادکوه(خبر)
برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد. (ادامه)
۷ زن در لیست انتخاباتی شورای وحدت /سهم جوانان چند نفر است؟
شورای وحدت اصولگرایان اعلام کرد که در لیست انتخاباتی این تشکل سیاسی برای تهران ۷ نفر از بانوان حضور خواهند داشت.(ادامه)
یک فنجان چای دبش در دست محمدرضاشاه بعد از ازدواج دوم! +عکس
دولت ۷۰ سال پیش برای حمایت از چای ایرانی، جلوی واردات را گرفت.(ادامه)
واکنش جمشید هاشم پور به خبر فوت خود +عکس
جمشید هاشم‌پور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به شایعه فوت خود واکنش نشان داد.(ادامه)
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست. انتقاد فنی آیت‌الله جوادی آملی از فیلترینگ و فروش فیلترشکن!
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست.(ادامه)
پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که زمان زیادی از فتح همه جام‌های داخلی‌اش در فوتبال ایران نمی‌گذرد، رسما وارد بحران شده است. حالا 60 روزی می‌شود که این تیم خوب بازی نمی‌کند و سرمربی‌اش با چالش‌های ریزودرشتی مواجه است. این تیم در حالی همین شب گذشته در جریان هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد که از دوم آبان به این طرف، روزهای خوشش به پایان رسیده و نتیجه نمی‌گیرد. پرسپولیس رسما از صدر دور شد/ مرثیه‌ای برای یحیی
پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که زمان زیادی از فتح همه جام‌های داخلی‌اش در فوتبال ایران نمی‌گذرد، رسما وارد بحران شده است. حالا 60 روزی می‌شود که این تیم خوب بازی نمی‌کند و سرمربی‌اش با چالش‌های ریزودرشتی مواجه است. این تیم در حالی همین شب گذشته در جریان هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد که از دوم آبان به این طرف، روزهای خوشش به پایان رسیده و نتیجه نمی‌گیرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران با داشتن هشت میلیون تولیدات باغی و کشاورزی می تواند بازارهای حوزه خزر را به دست بگیرد ولی در الفبای صادرات مانده است.

مازندران در الفبای صادرات محصولات کشاورزی مانده است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران با داشتن هشت میلیون تولیدات باغی و کشاورزی می تواند بازارهای حوزه خزر را به دست بگیرد ولی در الفبای صادرات مانده است. (ادامه)
 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد.

دیدار مجمع نمایندگان مازندران با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد. (ادامه)
از خوردن این معجون غافل نشوید / خواص یک معجون پرفایده
یک متخصص طب سنتی گفت: نکته مهم درمورد دمنوش‌ها این است که داغ مصرف شود و در صورت تمایل به سرد مصرف کردن، باید تفاله‌ها را خارج کرد.(ادامه)

عصر دیروز و در جریان تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات، سه تن از کارکنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. شهادت ۳ نفر از کارکنان سپاه در جنوب شرق کشور
عصر دیروز و در جریان تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات، سه تن از کارکنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.(ادامه)
به گفته رسانه‌های اسراییلی عربستان سعودی قصدی برای پیوستن به ائتلاف دریایی آمریکا در دریای سرخ ندارد. اختلاف نظر امارات و عربستان درباره مشارکت در ائتلاف دریایی آمریکا
به گفته رسانه‌های اسراییلی عربستان سعودی قصدی برای پیوستن به ائتلاف دریایی آمریکا در دریای سرخ ندارد.(ادامه)
شمال نیوز:  سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از سمت خود کناره‌گیری کرد. رحمتی از سرمربیگری نساجی استعفا کرد/ مربی جنجالی در آستانه بازگشت به نساجی
شمال نیوز: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از سمت خود کناره‌گیری کرد.(ادامه)
بانوی اول برزیل از ایلان ماسک و پلتفرم ایکس به‌دلیل هک‌شدن حساب ایکس خود شکایت خواهد کرد. بانوی اول برزیل از ایلان ماسک شکایت می‌کند
بانوی اول برزیل از ایلان ماسک و پلتفرم ایکس به‌دلیل هک‌شدن حساب ایکس خود شکایت خواهد کرد.(ادامه)
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تحویل روزانه ۳.۵میلیون لیتر سوخت جت (۶۰۰) به ایرلاین‌های داخلی برای پروازهای خارجی و داخلی خبر داد. ایران صاحب کارخانه هواپیماسازی شد
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تحویل روزانه ۳.۵میلیون لیتر سوخت جت (۶۰۰) به ایرلاین‌های داخلی برای پروازهای خارجی و داخلی خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در مرحله اول توانستیم تمام جایگاه‌های سطح کشور را عملیاتی کنیم و در گام اول سوخت‌رسانی انجام شود. تمام پمپ بنزین‌ها فعال شدند
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در مرحله اول توانستیم تمام جایگاه‌های سطح کشور را عملیاتی کنیم و در گام اول سوخت‌رسانی انجام شود.(ادامه)
طبق مصوبه شورای پول و اعتبار سقف پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به ۸۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است. مبلغ وام ودیعه مسکن ۲ برابر شد
طبق مصوبه شورای پول و اعتبار سقف پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به ۸۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.(ادامه)
دادگاه تجدیدنظر سوئد در اقدامی سیاسی و به دور از روند عادلانه، حکم حبس ابد حمید نوری را تائید کرد. دادگاه سوئد حکم حبس ابد حمید نوری را تائید کرد
دادگاه تجدیدنظر سوئد در اقدامی سیاسی و به دور از روند عادلانه، حکم حبس ابد حمید نوری را تائید کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.484 seconds.