.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نور قهرمان مسابقات بوکس جوانان مازندران
تیم نور جام قهرمانی پیکار‌های بوکس قهرمانی جوانان مازندران را بالای سر برد.(ادامه)
 سران قوا بر ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی مطرح در دادگستری و اطلاع‌رسانی به هنگام در این زمینه برای آگاهی افکارعمومی تاکید کردند. در جلسه امروز سران قوا چه گدشت؟
سران قوا بر ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی مطرح در دادگستری و اطلاع‌رسانی به هنگام در این زمینه برای آگاهی افکارعمومی تاکید کردند.(ادامه)
تصویری تلخ از همکلاسی‌های کیان پیرفلک بر سر مزار وی
تصویری تلخ از همکلاسی‌های کیان پیرفلک را می‌بینید که بر سر مزار وی اندوهناک نشسته‌اند.(ادامه)

حسن عباسی، رییس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود برای پاسخگویی به مقام قضایی، به دادستانی احضار شده است.

 احضار حسن عباسی به دادسرا
حسن عباسی، رییس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود برای پاسخگویی به مقام قضایی، به دادستانی احضار شده است. (ادامه)
یک حساب کاربری در توئیتر که با نام «‏حساب رسمی حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین» فعالیت می‌کند، در توئیتی به فوتبالیست‌ها اهانت کرده و همین موضوع حاشیه‌هایی را پدید آورده است. توئیت زشت حسن عباسی درباره فوتبالیست‌ها و تکمیل پازل اینترشنال و BBC
یک حساب کاربری در توئیتر که با نام «‏حساب رسمی حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین» فعالیت می‌کند، در توئیتی به فوتبالیست‌ها اهانت کرده و همین موضوع حاشیه‌هایی را پدید آورده است.(ادامه)
 رئیس جمهور با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی دارند، گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند. افراد ناکارآمد را از سازمانها کنار بگذارید/ آبروی افراد مهم است اما...
رئیس جمهور با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی دارند، گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد. اغتشاشات جمع خواهد شد / صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند/ چالش اساسی و امروز کشور ما، چالش «پیشرفت و توقف و رکود و ارتجاع» است / دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد.(ادامه)
ماجرای شنیده شدن صدای تیراندازی در قائم شهر
صدای تیراندازی که عصر دیروز جمعه در قائمشهر شنیده شد مربوط به شلیک به سمت هلی شات ناشناس بوده است.(ادامه)
دم خروس دشمنان غربی در بابلسر بیرون زد
۴ عامل تحریک جامعه که با دریافت دلار اقدام به شعارنویسی می‌کردند، در شهرستان بابلسر دستگیر شدند.(ادامه)
افزایش حقوق کارمندان از آبان اعمال می شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:اصلاحات افزایش حقوق کارمندان و مابه التفاوت مهرماه در آبان پرداخت می شود.(ادامه)
 شاگرد علامه حسن زاده(ره) گفت: یکی از دلایل مقام علامه اطاعت محض از خاندان پیامبر(ص) بود که ناب ترین اخلاق و عرفان است. چهار توصیه علامه حسن زاده آملی
شاگرد علامه حسن زاده(ره) گفت: یکی از دلایل مقام علامه اطاعت محض از خاندان پیامبر(ص) بود که ناب ترین اخلاق و عرفان است. (ادامه)
استاندار مازندران گفت: در هفته های آینده شیوه نامه های اجرایی توسعه گردشگری و طبیعت گردی در تالاب میانکاله اتفاق خواهد افتاد و نگاه ما این است که طبیعت بی‌نظیر میانکاله می بایست مورد دسترس همه مردم علاقمند قرار گیرد. ‎ میانکاله باید به‌ مقصد گردشگری بین المللی تبدیل شود
استاندار مازندران گفت: در هفته های آینده شیوه نامه های اجرایی توسعه گردشگری و طبیعت گردی در تالاب میانکاله اتفاق خواهد افتاد و نگاه ما این است که طبیعت بی‌نظیر میانکاله می بایست مورد دسترس همه مردم علاقمند قرار گیرد. ‎ (ادامه)
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران از ثبت بیش از یک هزار هکتار از باغات مرکبات و کیوی استان در سامانه سماک برای شناسنامه‌دار شدن خبر داد. شناسنامه‌دار شدن یک هزار هکتار از باغات مازندران
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران از ثبت بیش از یک هزار هکتار از باغات مرکبات و کیوی استان در سامانه سماک برای شناسنامه‌دار شدن خبر داد.(ادامه)
آمارها نشان می‌دهد در فصل مهاجرت، حدود ۷۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون بال پرنده در تالاب‌های فریدونکنار و میانکاله کشته می‌شود. سازمان حفاظت محیط‌زیست برای کنترل اوضاع، برنامه‌ای برای صدور مجوز شکار ندارد اما مساله این است که این حجم کشتار کاملا به روش‌های غیرقانونی صورت می‌گیرد. کشتار ۱.۵ میلیون پرنده در فریدونکنار/ تلاش دولت برای کاهش تلفات
آمارها نشان می‌دهد در فصل مهاجرت، حدود ۷۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون بال پرنده در تالاب‌های فریدونکنار و میانکاله کشته می‌شود. سازمان حفاظت محیط‌زیست برای کنترل اوضاع، برنامه‌ای برای صدور مجوز شکار ندارد اما مساله این است که این حجم کشتار کاملا به روش‌های غیرقانونی صورت می‌گیرد. (ادامه)
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران قراردادهای ۱۵ روزه و یکماهه و موقت را مهمترین مشکل و چالش فراروی کارگران بیان کرد و گفت: این مسئله امنیت و آرامش را از این جامعه گرفته است. قراردادهای ۱۵ روزه کار به مازندران رسید/ اجرای نادرست قانون کار
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران قراردادهای ۱۵ روزه و یکماهه و موقت را مهمترین مشکل و چالش فراروی کارگران بیان کرد و گفت: این مسئله امنیت و آرامش را از این جامعه گرفته است.(ادامه)
سازش در 12 پرونده با تلاش شوراي حل اختلاف مازندران
(ادامه)
سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با 33 فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد سارق حرفه اي با 33 فقره سرقت دستگير شد
سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با 33 فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد(ادامه)
 احمدی‌لاشکی بر شناسایی و مدیریت تعارض منافع و بستن گلوگاه‌های فساد اداری تاکید کرد و افزود: معلمان بالاترین اعتماد اجتماعی را در جامعه دارند و این سند افتخار معلمان است که در بین مردم پاک‌ترین، معتمدترین و تلاشگرترین هستند. خبر جدید درباره رتبه بندی معلمان از زبان معاون حقوقی آموزش و پرورش
احمدی‌لاشکی بر شناسایی و مدیریت تعارض منافع و بستن گلوگاه‌های فساد اداری تاکید کرد و افزود: معلمان بالاترین اعتماد اجتماعی را در جامعه دارند و این سند افتخار معلمان است که در بین مردم پاک‌ترین، معتمدترین و تلاشگرترین هستند. (ادامه)
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: طبق قانون کار هزینه سبدخانوار چهار نفره ۹ میلیون تومان بوده در صورتی که حداقل دستمزد چهار میلیون تومان است. سبدهزینه خانوار ۲ برابر دستمزد کارگران است
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: طبق قانون کار هزینه سبدخانوار چهار نفره ۹ میلیون تومان بوده در صورتی که حداقل دستمزد چهار میلیون تومان است.(ادامه)
علت امتناع برخی نانوایی ها در ارائه کارتخوان چیست؟
علی رغم گذشت بیش از ۶ ماه از اجرای طرح هوشمندسازی نان، برخی واحدهای نانوایی از ارائه کارتخوان اجتناب می کنند.(ادامه)
ناکامی تیم‌های مازندرانی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال نونهالان
۴ تیم مازندرانی در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور، تنها ۲ امتیاز کسب کردند.(ادامه)
شمال نیوز:  یک دامدار و کشاورز سوادکوهی نداشتن کشتارگاه را از مشکلات این شهرستان بیان کرد و گفت: این مسئله سبب می شود تا قصابان با نصف قیمت دام ها را خریداری کنند. سوادکوه کشتارگاه دام ندارد / خریداری دام ها با نصف قیمت !
شمال نیوز: یک دامدار و کشاورز سوادکوهی نداشتن کشتارگاه را از مشکلات این شهرستان بیان کرد و گفت: این مسئله سبب می شود تا قصابان با نصف قیمت دام ها را خریداری کنند.(ادامه)
شمال نیوز: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۶۵ درصد محصول دانه های روغنی برداشت شده است، گفت: فقط سه تن محصول در مراکز تولیدی خریداری شده است. بی میلی کشاورزان مازندران برای فروش دانه های روغنی به دولت
شمال نیوز: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۶۵ درصد محصول دانه های روغنی برداشت شده است، گفت: فقط سه تن محصول در مراکز تولیدی خریداری شده است.(ادامه)
تسهیلات بگیرید ماهی پرورش بدهید
سازمان شیلات برای ایجاد مزارع پرورش ماهی در هر هکتار ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات می‌دهد.(ادامه)
معاون امنیتی استاندار خوزستان: صفحه اینستاگرام مادر کیان مسدود شده است
حیاتی گفت: در دیدار با مادر کیان پیر فلک او گفته که دسترسی به صفحه اینستاگرامش مسدود شده و حتی به موبایلش هم دسترسی ندارد.(ادامه)
آغاز خرید از کتابفروشی‌ها با یارانه دولتی
«سامانه خرید از کتابفروشی» روز گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی و آغاز به‌کار کرد.(ادامه)
پرداخت تسهیلات ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی
قالیباف گفت: تسهیلات ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی برای ۲۰۰ هزار نفر در نظر گرفته شده است.(ادامه)
یک تبم تروریستی در شمالغرب توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شد
یک تیم تروریستی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در استان آذربایجان غربی متلاشی شد.(ادامه)
کنایه تند پرویز پرستویی به مهران رجبی و بشیر حسینی + عکس
پرویز پرستویی با انتشار یک استوری مهران رجبی و اجرایش در شبکه‌های تلویزیونی را زیر سوال برد و او را معلوم‌الحال دانست.(ادامه)
دستگیری لیدر‌های اغتشاش با ۲۰۰ میلیارد ریال رمز ارز
لیدر‌های اغتشاش در بابلسر همراه با کشف مقادیری دلار و همچنین ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار ارز دیجیتال، دستگیر شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.