.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم خواستار ارائه مکتوب دلایل و مستندات رد صلاحیت خود در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان شد. مستندات ردصلاحیت کامل و مکتوب ارائه شود/ گزارش های راستی آزمایی شده را برای اینجانب ارسال کنید
رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم خواستار ارائه مکتوب دلایل و مستندات رد صلاحیت خود در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان شد.(ادامه)
نظر دولت درباره حقوق ۱۴۰۳ کارگران اعلام شد
غریوی گفت: این برداشت که حداقل دستمزد می‌بایستی براساس و منطبق با نرخ تورم بوده باشد تعبیر و تفسیر نادرستی از متن مقرره قانونی (ماده ۴۱ قانون کار) است.(ادامه)
شمال نیوز : سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد. ریاست فدراسیون والیبال به مازندرانی ها رسید
شمال نیوز : سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.(ادامه)
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم». ظریف: اصلاح طلبان در انحصارطلبی دست اصولگرایان را از پشت بسته‌اند/ روحانی همتی را به خاطر نامزد شدن عزل کرد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری اشتباه بود
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم».(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.
انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم / مردم در این انتخابات مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند / انشالله در مرحله دوم انتخابات هم مردم دوباره حضوری باشکوه داشته باشند/ انتخابات اخیر بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد(خبر)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد. (ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد. شهردار بابل تا زمان رسیدگی به اعتراض حکم صادره ممنوع الکار شد
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ابدا سبد کالری معیشت کارگران دستکاری نشده است و هر نظری را که انستیتو تغدیه که قانون‌گذار مشخص کرد، مشخص کند «علی رأسی و عینی» است. کف حقوق کارگران ۲۵ میلیون تومان می‌شود؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ابدا سبد کالری معیشت کارگران دستکاری نشده است و هر نظری را که انستیتو تغدیه که قانون‌گذار مشخص کرد، مشخص کند «علی رأسی و عینی» است.(ادامه)
با گل‌هایی که محمد منتظر در هفته های اخیر لیگ برتر به ثمر رسانده بازگشت خود را به اردوی آبی در ابتدای فصل آینده قطعی کرده است. حضور این بازیکن در استقلال قطعی شد
با گل‌هایی که محمد منتظر در هفته های اخیر لیگ برتر به ثمر رسانده بازگشت خود را به اردوی آبی در ابتدای فصل آینده قطعی کرده است.(ادامه)
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: همه کسانی که تابعیت جمهوری اسلامی را دارند می‌توانند به ایران سفر کنند. به علاوه اگر کسی فکر کرده که مشکلی دارد و نگران است، می‌تواند از طریق سامانه پرسمان تردد سوال کرده و ما صریح و صداقتا به آن پاسخ می‌دهیم که آیا می‌تواند سفر کند یا اگر لازم است و مشکلی داشته باشد مشکل را حل کند. این موضوع قابل تعمیم به همه افراد از جمله افراد شناخته‌شده در حوزه‌های هنر و فرهنگ و حوزه‌های دیگر در خارج از کشور نیز است که در زمینه‌های خود تلاش می‌کنند.
تلاش برای بازگرداندن معین به ایران
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: همه کسانی که تابعیت جمهوری اسلامی را دارند می‌توانند به ایران سفر کنند. به علاوه اگر کسی فکر کرده که مشکلی دارد و نگران است، می‌تواند از طریق سامانه پرسمان تردد سوال کرده و ما صریح و صداقتا به آن پاسخ می‌دهیم که آیا می‌تواند سفر کند یا اگر لازم است و مشکلی داشته باشد مشکل را حل کند. این موضوع قابل تعمیم به همه افراد از جمله افراد شناخته‌شده در حوزه‌های هنر و فرهنگ و حوزه‌های دیگر در خارج از کشور نیز است که در زمینه‌های خود تلاش می‌کنند. (ادامه)
از آنجایی که اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند، باید دید چگونه می‌توان موضوع انتخابات هیأت‌رییسه و انتخاب رئیس مجلس را مدیریت تهدیدات آقایان برای تغییر هیات رئیسه مجلس محقق نخواهد شد / اصولگرایان چند گروه شده و یکدیگر را تخریب می کنند
از آنجایی که اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند، باید دید چگونه می‌توان موضوع انتخابات هیأت‌رییسه و انتخاب رئیس مجلس را مدیریت(ادامه)
عکسی از ابراز ارادت رئیسی به یک چهره سیاسی
عکس مشترک رئیسی و شریعتمداری در دیدار مدیران مسئول رسانه ها با رئیس دولت سیزدهم جلب توجه می کند.(ادامه)
«آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که محل حادثه یک مجتمع بزرگ اقامتی است و حریق در قسمت پشت بام ورودی این ساختمان که دارای دو طبقه بود، رخ داده است. در قسمت پشت بام این بخش از ساختمان مقداری ضایعات جمع شده بود که به دلیل در حال بررسی است، دچار حریق شده بود.» آتش‌سوزی گسترده هتل ۱۵ طبقه در میدان ونک تهران
«آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که محل حادثه یک مجتمع بزرگ اقامتی است و حریق در قسمت پشت بام ورودی این ساختمان که دارای دو طبقه بود، رخ داده است. در قسمت پشت بام این بخش از ساختمان مقداری ضایعات جمع شده بود که به دلیل در حال بررسی است، دچار حریق شده بود.»(ادامه)
تعداد تعطیلات در ایران مشخص شد (سال 1403) + عکس
در این خبر نگاهی داریم به تعطیلات در ایران و سایر کشورهای جهان.(ادامه)
عکسی متفاوت از خوش و بش حسین شریعتمداری با یک اصلاح طلب شناسنامه‌دار
رسانه های مختلف تصاویری حاشیه ای از دورهمی اهالی رسانه با رئیسی منتشر کرده اند که در میان آنها عکس مشترک کواکبیان و شریعتمداری جلب توجه می کند.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد از وقوع یک فقره تیراندازی منتهی به فوت در روستای اسبچین شهرستان عباس آباد خبر داد. وقوع یک فقره تیراندازی منتهی به فوت در عباس آباد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد از وقوع یک فقره تیراندازی منتهی به فوت در روستای اسبچین شهرستان عباس آباد خبر داد.(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با طرح نظامی ارائه شده برای حمله زمینی به رفح موافقت کرد. موافقت نتانیاهو با طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با طرح نظامی ارائه شده برای حمله زمینی به رفح موافقت کرد.(ادامه)
در این خبر به کاریکاتور توهین آمیز و نژادپرستانه یک مجله فرانسوی با عنوان «رمضان در غزه» پرداخته‌ایم. کاریکاتور نژادپرستانه مجله فرانسوی درباره گرسنگی مردم غزه در ماه رمضان
در این خبر به کاریکاتور توهین آمیز و نژادپرستانه یک مجله فرانسوی با عنوان «رمضان در غزه» پرداخته‌ایم.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
در مطلب زیر شاهد تصاویری از تیتر و صفحه اول روزنامه‌های کشور در تاریخ شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ خواهید بود.(ادامه)
کریستیانو رونالدو با پیروزی النصر مقابل العین به رکورد ۸۰۰ پیروزی رسید. رونالدو باز رکورددار شد
کریستیانو رونالدو با پیروزی النصر مقابل العین به رکورد ۸۰۰ پیروزی رسید.(ادامه)
ساعاتی پیش خبری با عنوان واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود ... واریز عیدی نقدی رئیس‌جمهور / ماجرا چیست؟
ساعاتی پیش خبری با عنوان واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود ...(ادامه)
آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری، مدرس سطح خارج حوزه علمیه قم در توئیتی نوشت:

رزق خاص ماه رمضان چیست؟
آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری، مدرس سطح خارج حوزه علمیه قم در توئیتی نوشت: (ادامه)
عکسی از سیدحسن خمینی در کنار برادرش
تصاویری از 2 نوه معروف امام خمینی (ره) در جماران منتشر شده است.(ادامه)
با پایش انجام شده مشخص شد که این نوع ماهی از نوع آزاد بوده و در بازار ماهی‌فروشان توسط ... واکنش مدیرکل شیلات مازندران به ویدئو منتشر شده فروش ماهی ۵۱ میلیون تومانی
با پایش انجام شده مشخص شد که این نوع ماهی از نوع آزاد بوده و در بازار ماهی‌فروشان توسط ...(ادامه)
عضو دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: مراسم سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه اول فروردین در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود. مراسم سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب با حضور مردم برگزار می‌شود
عضو دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: مراسم سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه اول فروردین در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.(ادامه)
ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت ها + جدول
عملکرد یک هفته‌ای بازار خودرو، از ریزش ۲ تا ۱۰ میلیون تومانی قیمت‌ها حکایت دارد.(ادامه)
دعای روز پنجم ماه رمضان + صوت
در بخشی از دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان آمده است:«خدایا قرار ده مرا در این ماه از آمرزش جویان، و از بندگان شایسته فرمانبردار»(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر بختیاری رئیس  کمیته امداد امام خمینی (ره) را تسلیت گفت. فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد +جزئیات
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.