.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فروشنده مبل در ساری به علت گرانفروشی به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد. جزای یک میلیاردریالی فرجام گرانفروشی در ساری
فروشنده مبل در ساری به علت گرانفروشی به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.(ادامه)
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از کل جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان، حدود دو میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که ۶۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند. ۶۱ درصد جمعیت مازندران زیر پوشش تامین اجتماعی
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از کل جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان، حدود دو میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که ۶۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.(ادامه)
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران و شرایط ناپایدار جوی، بویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه جاده توقف نکنند. احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران و شرایط ناپایدار جوی، بویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه جاده توقف نکنند.(ادامه)
دو توصیه مهم شهید قاسم سلیمانی به مداحان + فیلم
شهید سلیمانی راهکارهایی که باعث اثرگذاری بیشتر مداحی می‌شود، بیان کرده بود.(ادامه)
فیلم/ مراسم تعویض پرچم حرم سیدالشهدا در شب اول محرم
شهروند خبرنگار: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، آیین تعویض پرچم حرم مطهر امام حسین (ع) در شب اول ماه محرم و با حضور هزاران زائر و با سردادن شعار «لبیک یا حسین» برگزار شد. هر ساله در این شب، پرچم سرخ گنبد حرم مطهر سیدالشهدا (ع) با پرچمی به رنگ سیاه تعویض می‎ شود تا بیانگر آغاز موسم اندوه و ایام عزای امام حسین (ع) و یارانش در ماه محرم امسال باشد.(ادامه)
مشاور برنامه و بودجه و امور اقتصادی کمیته ملی المپیک با اشاره به خلاء های قانونی در برنامه هفتم توسعه درخصوص حمایت از توسعه ورزش گفت : در زمینه اقتصاد ورزش و حمایت از اسپانسرهای ورزشی نیازمند قوانین حمایتی هستیم و برنامه هفتم توسعه فرصت خوبی است که به این موضوع مهم پرداخته شود ؛ بستر قانونی مناسب برای حمایت از بنگاه های اقتصادی حامی ورزش فراهم شود
مشاور برنامه و بودجه و امور اقتصادی کمیته ملی المپیک با اشاره به خلاء های قانونی در برنامه هفتم توسعه درخصوص حمایت از توسعه ورزش گفت : در زمینه اقتصاد ورزش و حمایت از اسپانسرهای ورزشی نیازمند قوانین حمایتی هستیم و برنامه هفتم توسعه فرصت خوبی است که به این موضوع مهم پرداخته شود ؛(ادامه)
تاسیس مجدد وزارت بازرگانی می‌تواند به رشد تولید و رونق تجارت کمک کند. چرا وزارت بازرگانی پس از ۱۲ سال احیا می‌شود؟
تاسیس مجدد وزارت بازرگانی می‌تواند به رشد تولید و رونق تجارت کمک کند.(ادامه)
پخش سوغاتی مکه در صحن علنی مجلس + تصویر
یک نماینده مجلس در صحن علنی سوغاتی مکه پخش کرد.(ادامه)
پرسپولیس یک بمب خطرناک را خنثی کرد! + عکس
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پرداخت طلب قسط ۲۰۰ هزار یورویی دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.(ادامه)
اینفوگرافیک/ احکام نهایی مفسدان اقتصادی چیست؟
(ادامه)
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است. یکسال حبس برای نماینده افشاگر ماجرای شاسی بلندها
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.(ادامه)
اتحادیه جهانی کشتی آخرین رده‌بندی جدول اوزان دهگانه را اعلام کرد. حسن یزدانی سقوط کرد!
اتحادیه جهانی کشتی آخرین رده‌بندی جدول اوزان دهگانه را اعلام کرد.(ادامه)
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود.

قیمت برنج؛ جهش ۲۴۰ درصدی از شالیزار تا فروشگاه/طارم و هاشمی چند؟
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. (ادامه)
شمال نیوز: دهستان «لفور»‌ در منطقه سواد کوه شمالی،  در ارتفاعات جنگل‌های هیرکانی، چند خانواده را در خود جای داده که به شغل دامداری مشغول هستند. مردم این روستا بدون داشتن جادۀ مناسب، تلفن، برق و حتی گاز زندگی می‌کنند، آن‌ها به دلیل نبودِ این امکاناتِ اغلب با اسب رفت و آمد می‌کنند. خانه‌های مردم این روستا از چوب ساخته شده و همۀ سال در همین ارتفاعات زندگی می‌کنند. زندگی در ارتفاعات جنگل‌های سواد کوه (خبر)
شمال نیوز: دهستان «لفور»‌ در منطقه سواد کوه شمالی، در ارتفاعات جنگل‌های هیرکانی، چند خانواده را در خود جای داده که به شغل دامداری مشغول هستند. مردم این روستا بدون داشتن جادۀ مناسب، تلفن، برق و حتی گاز زندگی می‌کنند، آن‌ها به دلیل نبودِ این امکاناتِ اغلب با اسب رفت و آمد می‌کنند. خانه‌های مردم این روستا از چوب ساخته شده و همۀ سال در همین ارتفاعات زندگی می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: یک باشگاه ورزشی مختلط یوگا در مرکز استان پلمب و یک مرد به عنوان مربی و ۵ خانم در این باشگاه دستگیر شدند. پلمب یک باشگاه ورزشی مختلط در مرکز استان / یک مرد و ۵ زن دستگیر شدند
شمال نیوز: یک باشگاه ورزشی مختلط یوگا در مرکز استان پلمب و یک مرد به عنوان مربی و ۵ خانم در این باشگاه دستگیر شدند.(ادامه)
با توجه به شفاف سازی های صورت گرفته توسط سازمان محیط زیست به عنوان عالی ترین مقام نظارتی در حوزه مسائل زیست محیطی، از رئیس جمهور درخواست داریم موانع پیش روی اجرای پتروشیمی مازندران برداشته شود.

آقای رئیس جمهور، موانع پیش روی اجرای پتروشیمی مازندران برداشته شود
با توجه به شفاف سازی های صورت گرفته توسط سازمان محیط زیست به عنوان عالی ترین مقام نظارتی در حوزه مسائل زیست محیطی، از رئیس جمهور درخواست داریم موانع پیش روی اجرای پتروشیمی مازندران برداشته شود. (ادامه)
عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به موضوع بی‌احترامی به کتب آسمانی در صفحه مجازی خود نوشت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی موکداً با چنین اقداماتی مخالفند. فضائلی: رهبر انقلاب با سوزاندن کتب مقدس مخالفند
عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به موضوع بی‌احترامی به کتب آسمانی در صفحه مجازی خود نوشت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی موکداً با چنین اقداماتی مخالفند.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است. بابک زنجانی به اعدام محکوم شد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است.(ادامه)
تصویری از شهاب حسینی در کنار همسر دومش در فضای مجازی فراگیر شد. شهاب حسینی در کنار همسر دومش (عکس)
تصویری از شهاب حسینی در کنار همسر دومش در فضای مجازی فراگیر شد.(ادامه)
عبور اولین خودرو از جاده هراز؛ ۶۰ سال قبل+عکس
در روز ۲۴ تیر ۱۳۴۲ جاده هزار با حضور بالاترین مقامات کشوری و لشکری در منطقه پلور افتتاح شد(ادامه)
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد.

بزرگان! رؤسای قوا ! نمایندگان مردم! ؛ به داد قوانین و اموال مردم برسید
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد. (ادامه)
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود. این افراد با 10 سال سابقه کار بازنشسته می شوند!
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.(ادامه)
2 کارمند دیگر شهرداری شاهرود هم بازداشت شدند. 2 کارمند دیگر شهرداری بازداشت شدند
2 کارمند دیگر شهرداری شاهرود هم بازداشت شدند.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما از هر پیشنهادی که در راستای بهبود شبکه ارتباطی کشور باشد، استقبال می‌کنیم. فروش سیمکارت بدون فیلتر صحت دارد؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما از هر پیشنهادی که در راستای بهبود شبکه ارتباطی کشور باشد، استقبال می‌کنیم.(ادامه)
معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد. ارائه خدمات دندانپزشکی از سوی پلیس به افراد تحت پوشش بهزیستی
معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد.(ادامه)
باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود. افشای یک شاهکار دیگر از مدیریت استقلال/ یک فصل رایگان کار کردند!
باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود.(ادامه)
با تلاش مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران قاضی قلابی در ساری دستگیر شد دستگیری قاضی قلابی در ساری
با تلاش مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران قاضی قلابی در ساری دستگیر شد(ادامه)
چهار مرد نقابدار به سبک سامورایی‌ها به خانه تاجر ایرانی و همسر سوئدی‌اش در کرج حمله کردند و دست به سرقت میلیاردی زدند. حمله سامورایی‌ها به ویلای تاجر ایرانی
چهار مرد نقابدار به سبک سامورایی‌ها به خانه تاجر ایرانی و همسر سوئدی‌اش در کرج حمله کردند و دست به سرقت میلیاردی زدند.(ادامه)
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۱۹۵۷ دلار و ۵۳ سنت رسید نرخ جهانی طلا افزایش یافت
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۱۹۵۷ دلار و ۵۳ سنت رسید(ادامه)
اعزام زائران ایرانی به سوریه از امروز سه شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ از سرگیری می‌شود و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در آستانه ماه محرم به حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) مشرف می‌گردند. آغاز از سرگیری اعزام زائران ایرانی به سوریه از امروز
اعزام زائران ایرانی به سوریه از امروز سه شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ از سرگیری می‌شود و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در آستانه ماه محرم به حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) مشرف می‌گردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.