.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيگيري براي افزايش امنيت شغلي دهياران
پيگيري براي افزايش امنيت شغلي دهياران

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس از پيگيري دولت و مجلس براي افزايش امنيت شغلي دهياران كشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز  علي كريمي فيروزجايي روز گذشته در همايش بررسي مشكلات دهياران بابل اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادي، ظرفيت‌هاي اقتصادي كشور بايد در روستاها شناسايي و از بالقوه به بالفعل درآيد.
وي تصريح كرد: خلاصه ماموريت ما در روستاها براي تحقق اهداف رهبر، شناسايي ظرفيت اقتصادي است تا اين ظرفيت‌ها را از بالقوه به بالفعل درآورده و روستاها را براي خودگرداني و خودكفايي اقتصادي و به حركت در آوردن توليد اقتصادي و اجتماعي در ابعاد مختلف هدايت كنيم.
نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اتفاقات خاورميانه افزود: اتفاقات خاورميانه بسترساز رشد و توسعه فعاليت‌هاي اقتصادي در كشور ما‌ست كه بخش زيادي از اين اقتصاد در روستاها است بنابراين بايد بالندگي و پويايي را براي روستاها فراهم كنيم.
كريمي با اشاره به اينكه دهياران در روستاها بايد ظرفيت‌سازي كنند، افزود: نبايد نگاه دهياران به مسئولان باشد بلكه خود دهياران بايد ظرفيت‌سازي كنند و از امكانات موجود در آب‌بندان‌ها، كشاورزي و دامداري فرصتي را براي رونق اقتصادي، عمراني و آباداني در روستاها ايجاد كنند.
وي بيان داشت: بايد اعتبارات دولتي در زيرساخت‌هاي جاده‌اي بابل از جمله جاده گنج افروز، جاده شهيد صالحي، جاده قديم بابل آمل و جاده‌هاي بندپي كه بسيار حادثه‌خيز هستند هزينه شود كه در هفته اول فروردين به دليل حادثه‌خيز بودن جاده خوشرودپي بر اثر سانحه تصادف هفت نفر كشته شدند كه اين امر بسيار نگران‌كننده است.
كريمي با ابراز نگراني از قطع‌هاي مكرر آب در سطح شهر و روستاهاي بابل اظهار داشت: قطع پي‌در‌پي آب طي چند روز اخير در شهرستان بابل، آرامش مردم اين شهرستان را مختل كرده است كه اميدواريم با انتقال آب از سد البرز به شهرستان بابل مشكل آب شرب اين شهرستان برطرف شود.
وي از ايجاد امنيت شغلي دهياران كشور در آينده نزديك خبر داد و افزود: به شدت در دولت و مجلس امنيت شغلي دهياران را پيگيري كرده تا دهياران با داشتن امنيت شغلي مطمئن براي عمران و آباداني روستاها بيشتر تلاش كنند.
كريمي با اشاره به اينكه طي 16 سال گذشته شهرستان بابل از چرخه توسعه و عمران كشور عقب مانده است، افزود: در دولت‌هاي نهم و دهم استان مازندران و شهرستان بابل در كانون توجه دولت قرار گرفته است و در حال حاضر اقدامات بسيار خوبي براي توسعه راه، گاز و آب شهرستان بابل انجام شده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 ارديبهشت 1391
دهیاران مظلوم هستند
دهیار 1 شهريور 1391
دهیاران همه کاره ،بیچاره هستند
شورا 19 ارديبهشت 1392
واقعا حق دهیاران خورده شده
هویزه 19 ارديبهشت 1392
دهیاران هویزه واقعا مظلوم هشتند بدو ن هیچ حق و حقوقی در حال خدمت به مردم خودشان هستند
بختيار 19 تير 1392
دهياران مظلومترين قشرجامعه با حداقل دستمزد حداكثركارميكنندوهميشه در خط مقدم بوده و هيچگونه ضمانت شغلي ندارند(دهياران استان اردبيل)
بود آيا كه در ميكده ها بگشايند گره از كارفرو بسته ما بردارند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.755 seconds.