.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل جدید در مراسم معارفه مطرح کرد ؛
جاودانی : درهای ارشاد مازندران به روی همه باز است
شمال نیوز: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه نگاهی به جنسیت نداریم، گفت: درب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به روی همه باز است و همه کسانی که در این گستره جغرافیایی زندگی می‌کنند می‌توانند از خدمات این نهاد استفاده کنند.
جاودانی : درهای ارشاد مازندران به روی همه باز است

به گزارش شمال نیوز؛ احد جاودانی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار کرد: مدیون خون شهدا و همه کسانی هستیم که برای پایداری انقلاب اسلامی تلاش کردند.

وی با بیان اینکه نگاهی به جنسیت نداریم، گفت: درب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به روی همه باز است و همه کسانی که در این گستره جغرافیایی زندگی می‌کنند می‌توانند از خدمات این نهاد استفاده کنند.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌های استان باید برای توسعه و کمک به دولت استفاده کنیم، ادامه داد: با تکثر مراکز فرهنگی مواجه هستیم و این مشکلات باید رفع شود.

در حوزه فرهنگی باید انعطاف شجاعانه ای داشته باشیم

معاون پارلمانی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : در حوزه فرهنگی باید انعطاف شجاعانه ای داشته باشیم زیرا زبان هنر، رساترین ابزار برای ارسال پیام اسلامی و انسانی به دنیاست.

 حسین  نوش آبادی امروز در مراسم تودیع مدیر کل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد مازندران، گفت: حضرت فاطمه دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که بعنوان یک الگو برای همه زنان دنیا و مسلمانان است.

وی افزود: این بانوی بزرگ علاوه بر داشتن ویژگی‌هایی چون عفاف و حجاب  از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار بوده و بشر دوستی، تلاش خستگی ناپذیر، عشق به امام و رهبر این بانو را در رده سیده زنان عالم قرار داد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امسال سال همدلی و همزبانی است، تصریح کرد: هماهنگی، مشارکت و اعتماد به یکدیگر  و پرهیز از سوء ظن و بدبینی می‌تواند در حوزه فرهنگی کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: انتقادات باید سازنده و دلسوزانه باشد و نباید در نقد پایه‌ها را مورد هدف قرار دهیم.

نوش آبادی اظهار کرد: قوم مازنی و طبرستانی در تاریخ دارای زبان و فرهنگ خاص خود بودند و  اولین مناطقی از ایران که   اسلام ناب را پذیرفتند مردم مازندران بودند که بدون مقاومت پذیرای اسلام علوی شدند و آنها در طول تاریخ حامی کسانی بودند که تفکرات شیعی داشتند.

وی افزود: دفاع مردم مازندران از انقلاب و امام و در دفاع مقدس و تقدیم بیش از 10 هزار شهید آزاده جانباز و رزمنده و ایثارگر مصداق پیوستگی و علاقه آنان به دین است.

معاون پارلمانی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: مازندران دارای شخصیت‌هایی مثل ابن شهر آشوب، امام فخر رازی، صاحب تاریخ طبری و ... است که کشور به وجود این بزرگان افتخار می‌کند.

وی افزود: ما به مازندران آمدیم تا از شخصیتی علمی دانشگاهی و فرهنگی حجت الاسلام ابراهیمی مدیر کل اسبق مازندران که با مدیریت همگرا و مورد وثوق مسئولان استان و شخص وزیر بود، تشکر کنیم.

 سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نباید از بکارگیری ابزارهای نو ارتباطی ترس به خود راه دهیم، گفت: باید از همین شبکه‌های اجتماعی و فناوری روز برای پیشبرد اهداف انقلابی و اسلامی بهره ببریم و در این راستا از همه ابزارها و ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم به نحو احسن بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه  قالب هنر و شیوه‌های متناوب آن ساترین و مقدس ترین رسانه برای انتقال پیام انقلاب است، افزود: باید تلاش کنیم تا پیام‌های انسان دوستانه را در قالب هنر و با ابزارهای نوین ارتباطی به جهانیان انتقال دهیم.

بهار فصل اعتدال است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری گفت: باید برای تحقق شعار سال جاری مدیران در همه زمینه ها تلاش مضاعف داشته باشند.

علیرضا یونسی با بیان اینکه بهار فصل اعتدال است، اظهارداشت: فصل ها درس و عبرت را برای انسان ها بهمراه دارد و در بهار جان انسان ها جوانه زیبای عشق ، دلدادگی  و معرفت بسوی خداوند بزرگ جلوه گری می کند.


همچنین مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه این استان همواره در جایگاه والای فرهنگی در کشور بوده است، گفت: همواره تلاش شد معرفی مفاخر و مشاهیر استان مورد توجه قرار گیرد و تدوین دانشنامه مازندران نیز در دست اقدام است.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی با اشاره به اینکه کاستی هایی در مجتمع های فرهنگی و هنری وجود دارد، اظهارداشت: برای حل این مشکل در استان تلاش های بسیاری صورت گرفت ولی بدلیل برخی کمبودها هنوز این مشکل مرتفع نشده است.

وی با بیان اینکه همدلی و همسویی مدیران اجرایی استان برکات خوبی بهمراه داشته است، افزود: تقویت دولت، تقویت نظام را بهمراه خواهد داشت و مطمئنا تقویت هر مدیر نیز در پایداری نظام موثر خواهد بود.

در این مراسم احد جاودانی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معرفی و از خدمات حجت الاسلام ابراهیمی مدیرکل قبلی تقدیر شد.  /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نکایی 19 فروردين 1394
امیدوارم اولین اقدام ، تغییر روسای اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ها باشد
نا شناس 19 فروردين 1394
من به خاطر بي احترامي گروه برگزار كننده جلسه را ترك كردم همه از سالروز تولد حضرت فاطمه و مقام زن سخنها گفتند ولي در اين ايام فقط بدليل انكه بنده جز بانوان مسول نبودم مرا از صندلي رديف دوم با بيادبي بلند كردند و گفتند اينجا جاي اقايان هست من هم به معناي اعتراض جلسه را ترك كردم
ناشناس 20 فروردين 1394
آقای جاودانی به مابگویندکلمه ی (درب)راازکدام کتاب لغت استخراج کرده اند؟ومعنی این کلمه چه هست؟آیامنظورشان(در)هست؟چشم ماروشن!
یاور 20 فروردين 1394
نکا ارشاد رو دریابیت شمارا به شهدا و امام وزهرا قسم میدیم
محمدجواد 19 فروردين 1394
چونکه به عمل کار برآید ... به سخندانی نیست...
می خواهی جاودانه بمانی ؟ 21 فروردين 1394
می خواهی جاودانه بمانی ؟ آقای جاودانی !
اگر می خواهی جاودانه بمانی و مانند اسلاف این پست در استان نشوی که پس از مسئولیت از خود تنها تنفر بجا گذاری بخوان .
به دور و بری هایت نگاه عمیق بیانداز . در همین چند روز کوتاه خیلی ها دندان تیز کرده اند .
می ترسم ....
می ترسم آنان که تو را در بنرها عزیز خطاب می کنند می کنند ذلیلت کنند !!!
می ترسم ....
می ترسم آنان که سلام و خیرمقدم های بلند بلند نثارت می کنند عمر مدیریتی ات را کوتاه کوتاه کنند تا جایی که عطای مدیریت بر فرهنگ و هنر استان مادری را به لقایش ببخشی !
آنچه من می فهمم اینکه احد جاودانی در استان شرایط سختی را خواهد داشت . مدیر ارشد استان که به خیلی از معارفه های ذست چندم می رود اما به این معارفه نیامد . این برای فرهنگ و هنر استان خوشایند نیست . حواست جمع باشد . سیاسی ها آلوده ات نکنند . مراقب باش بهانه دست خیلی ها ندهی . خیلی ها می خواهند زمین بخوری تا قهقهه مستانه بزنند .
در انتصابات دقت کن . در عزل ها و نصب ها . در جابجایی های شهرستانی و ستادی .
از ما گفتن و ان شاالله از جنابعالی شنیدن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 21 فروردين 1394
مدیران همسو و همفکر با دولت تدبیر و امید را انتخاب کنید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.892 seconds.