.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با بازگشت دوقلوهای نقلی معمولی از سوئد
دوقلوهای مازندرانی از پایتخت رانده شدند !
شمال نیوز : مادر آیلا و آیسا در این رابطه می‌گوید: رفتار عوامل این سریال با خانواده ما درست نبود و فرزندانم بسیار ناراحت شدند، بهانه می‌گیرند و چند روز به مدرسه نرفتند، در بین همکلاسی‌ها خجالت می‌کشند که بگویند بدون اطلاع آنها از ادامه فعالیت در سریال پایتخت 4 بازمانده‎اند....
دوقلوهای مازندرانی از پایتخت رانده شدند !

شمال نیوز : آیلا و آیسا مجریان اهل شهرستان گلوگاه دوقلوهایی که در حال ایفای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت 4 بودند، با بی‌مهری عوامل این سریال از ادامه فعالیت بازماندند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گلوگاه، آیلا و آیسا مجریان بازیگر نقش سارا و نیکا سریال پایتخت 4 که طی چند روز مقابل دوربین در حال ایفای نقش بودند، به‌طور ناگهانی و از طریق سایر سایت‎‎ها در فضای مجازی متوجه شدند که سارا و نیکا فرقانی، دوقلوهای نقی معمولی در سریال پایتخت 3 که در کشور سوئد زندگی می‌کنند، به ایران بازگشتند و در نقش سارا و نیکا سریال پایتخت 4 مقابل دوربین رفتند.

کامران مجریان پدر آیلا و آیسا گفت: با مشاهده مطلبی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از عوامل سریال پایتخت، متوجه فراخوانی برای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت 4 شدیم، به همین منظور تصویر آیلا و آیسا را توسط ایمیل ارسال کرده و بعد از چند روز با ما تماس گرفتند تا برای گرفتن تست بازیگری از آیلا و آیسا به سالن اداره فرهنگ و ارشاد ساری برویم که آقای صالح غربی جوان، دستیار اول کارگردان و آقای عمار خطی دستیار دوم کارگردان نیز در آنجا حضور داشتند

anghanews3

اواخر فروردین‌ماه پس از اینکه آقای مقدم با آیلا و آیسا در شیرگاه ملاقات کرد، به ما اطلاع دادند که یکم اردیبهشت‎ماه در شیرگاه حضور داشته باشیم و یک منزل برای اقامت خانواده در شیرگاه، در اختیار ما گذاشتند و حدود 10 روز آیلا و آیسا مقابل دوربین مشغول به ایفای نقش سارا و نیکا بودند که عوامل این سریال گفتند برای استراحت به شهر خود برگردید.

پس از بازگشت و گذشت چند روز از طریق فضای مجازی مطلع شدیم که سارا و نیکا فرقانی ار سوئد برگشته و مقابل دوربین رفته اند.

با عوامل این سریال تماس گرفتیم اما متأسفانه جوابمان را ندادند تا اینکه پس از مدتی یکی از عوامل گوشی را برداشت و از بازگشت سارا و نیکا خبر داد.

مادر آیلا و آیسا در این رابطه می‌گوید: رفتار عوامل این سریال با خانواده ما درست نبود و فرزندانم بسیار ناراحت شدند، بهانه می‌گیرند و چند روز به مدرسه نرفتند، در بین همکلاسی‌ها خجالت می‌کشند که بگویند بدون اطلاع آنها از ادامه فعالیت در سریال پایتخت 4 بازمانده‎اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

انسان 22 ارديبهشت 1394
تا بوده به گلوگاه و گلوگاهی حسادت می شده و می شود از اول انقلاب تا الانگلوگاه 2 تا رییس اداره بومی به خودش ندیده حالا می خوای با سریالی با این همه طرفدار گلوگاه معرفی بشه نه تو رو خدا نه . باباجان من گلوگاه محل آزمایش هست از کوچک ترین پست اداری تا بالاترین . گرفتی ؟ آره تا بوده چنین بوده و هست
پاسخ ها به این نظر
ایمان 21 ارديبهشت 1394
چه ربطی داشت ؟ تو هم اومدی این وسط از آب گل آلود ماهی بگیری؟ سیروس مقدم اگه این کار رو کرده یک کار غیر انسانی بوده و ربطی به گلوگاه و گلوگاهیا نداره. من هم که غیر گلوگاهی هستم از این عمل متاثرم. لطفا این موضوع رو به قومیت گرایی و قبیله گرایی ربطش ندین!
نا شناس 22 ارديبهشت 1394
گلوگاهی های بی غیرت چرا پاسخ این بی ادبی و بی احترامی رو نمی دید ؟ با سکوتتون کار زشت این عوامل صهیونیستی رو تایید نکنید . از انرژی هسته ای هم مهم تر هست . اگر تیتر نزنید و اطلاع رسانی نکنید آه اون دو تا بچه که مبلغ کشوری برای گلوگاه بودند شما رو می گیره .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 22 ارديبهشت 1394
عوامل صهیونیستی !!!!!!!!!!!!!!!!! این تهمت دیگه انصاف نیست، دین خودت رو نفروش بخاطر دنیا و اینجوری تهمت نزن. زشته به خدا. به این میگن افرط و تندروی و تخریب د رانتقاد.
نقد کن اما اینجوری تهمت نزن خواهر یا برادر دینی من.
سلام بر عشق 22 ارديبهشت 1394
آقای مقدم فقط بلدی با احساسات مازندرانی ها بازی کنی یک کمی هم خجالت بکش...اگر تو تهران چنین حرکتی میکردی به هیچ عنوان نمیتوانستی فیلمت رو به پایان برسانی...
شاهد 22 ارديبهشت 1394
از ماست که بر ماست
کی میگه پایتخت و تهرانی ها ساختند
در واقع کارگردان و بازیگرای خودمون عامل تمسخرمونن..
عمار خطی فرزند سلمان خطی.....
نا شناس 22 ارديبهشت 1394
بوي پول و شهرت به مشامشون خورد و برگشتند ديگه......انگار كه تو ايران هيجكي اين قابليت اين گداگشنه بازي نداره
ساری - محمد جونیان 22 ارديبهشت 1394
خدا را شکر شمال نیوز یک حرکتی در رابطه با پایتخت 4 کرد. چرا که قبلاً مطلبی نقد گونه فرستادم که متأسفانه آقایان صلاح ندیده بودند کار کنند. فقط باید عرض کنم اگر من نقدی از این سریال دارم تنها بحث فرهنگ و زبان و گویش و ... نیست بلکه بحث عواملشان هم هست.بازیگرانی که سال گذشته با این گروه همکاری می کردند هم انتقاد از برخورد و تحقیرکردن های آقای ت و ... نسبت به بازیگران مازندرانی داشته که نمونه آن همین دو خواهر دوقلو گلوگاهی بوده که برابر اطلاع واصله ضربه ی وحشتناکی به روحیه ی این دو فرشته وارد کردند. در صورتی که اگر همین کار را با مردم دیگر استانها می کردند می دیدند که چه بلائی بسرشان می آورند. امیدوارم شمال نیوز لااقل این گله مرا چاپ کنند.
محمد جونیان - خبرنگار مطبوعات
پاسخ ها به این نظر
پایگاه سیاسی مذهبی فرهنگی خیمه گاه ولایت 21 ارديبهشت 1394
اقای جونیان سلام..بنده قسمتی ازفرمایشات شمارا قبول دارم..که بایعضی ها بی مهری شده و دیگر قضایا..ولی شما از همان اول منتقد این سریال بودید و چند بار که بنده اسمش را میگذارم مثلا دردنامه ی شما منتشر کردید..ولی من نظر شمارا به فرمایشات امام خامنه ای جلب میکنم..

نظر رهبری درباره «پایتخت»

سیروس مقدم درباره عیادتی که از مقام معظم رهبری داشتند، گفت: خیلی خوشحال شدم که ایشان را سالم و سلامت دیدم و روی گشاده ایشان برای ما قوت قلب بود.وی در ادامه گفت: ایشان در این دیدار از یکی از سریال‌هایی که خیلی تعریف کردند و بنده استفاده کردم، همین سریال پایتخت بود. اول اینکه بنده را که شناختند و برایم جای خوشحالی زیادی دارد و تعریف کردند و گفتند سریال‌های شما را پیگیر هستم که سریالهای بسیار ایرانی است و به فرهنگ ما مردم و زندگی ایرانی بسیار نزدیک است.

مقدم اظهارداشت: من هم از ایشان پرسیدم که کدام سریال‌هایم را می‌فرمایند و ایشان گفتند که پایتخت‌ها را پیگیری کرده‌ام و روابط سالم بین خانواده‌های ایرانی و شئونات یک خانواده ایرانی در این سریال‌ها رعایت شده است. به مسئولان صداوسیما هم گفته‌ام که این سریال‌ها الگوی خوبی برای سریال سازی است. از مردمی بودن سریال هم تعریف کردند که من خیلی خوشحال شدم
فیلمش هم درفضای مجازی موجود است..
فرزاد اسدی ساروی 22 ارديبهشت 1394
با خواندن متن فوق، جور دیگر هم میتوان نتیجه گرفت.
بازی این دو خواهر چندان رضایت بخش نبود بطوریکه دست اندرکاران سریال را برآن داشت که علیرغم گذشت ده روز از فیلمبرداری و صرف هزینه زیاد، عطایشان را به لقایشان بخشیده و از همان دو خواهر قبلی دعوت به همکاری کنند.

والده محترم در پایان خطابه، فرمودند: "رفتار عوامل این سریال با خانواده ما درست نبود؟ فرزندانم بسیار ناراحت شدند، بهانه می‌گیرند و چند روز به مدرسه نرفتند، در بین همکلاسی‌ها خجالت می‌کشند".

با خواندن این متن و سطح ادبی نگارش آن، من حق را به کارگردان سریال میدهم که واقعا این دو بازیگر انتظارات را نتوانستند برآورده کنند و کارگردان مجبور به دعوت مجدد از تیم قبلی شد.

والده محترم! مادر عزیز! شما چرا در کوی و یرزن اعلام کردی برای سریال دعوت به کار شدی؟ خویشتن دار میبودی و صبور، تا اینگونه نزد فرزندان خویش خجل نشوی.

خداوند همه ی ما اهل فانی را هدایت نماید.
من الله التوفیق
فرزاد اسدی ساروی
پاسخ ها به این نظر
مهدی 22 ارديبهشت 1394
اقای فرزاد اسدی ممنون از این که نظر خودتون و گفتین. من دایی دوقلو ها هستم و در متن ماجرا بودم
اول اینکه شما از بازی این دو خواهر حرف زدین و نا رضایتی کارگردان. قبل از هر چیزی باید اینو در نظر داشته باشیم که دوقلوهای قبلی هم نه بازی داشتند و نه دیالوگ. به قول همه عوامل پایتخت ایلا ایسا خیلی بهتر از سارا ونیکا هستند.. زمانی که ایلا ایسا تست دادن من باهاشون بودم و دیدم که عوامل پایتخت چطور انگشت به دهن مونده بودند از بازی بچه ها.

دوم : توانایی شما در نگارش قابل ستایش اقای اسدی ولی ادبیات گفتاری شما فراتر از کوی و برزن نرفته.

سوم: بهتر است بیش از هرگونه پیش داوری کمی هم شرایط و در نظر داشته باشیم. ما ساکن گلوگاه هستیم. شهری کوچک با تقریبا بیست هزار جمعیت. وقتی همچین موردی پیش میاد نا خواسته حرف دهن به دهن میچرخه و پخش میشه. در ضمن بچه های ما توی کوی و برزن بزرگ نشدن بلکه در اغوش خانواده بزرگ شدن.
یه نکته دیگه: بهتر اینکه شما قبل از قضاوت و خورده گرفتن به سطح ادبی و نگارش متن و کامل بخونید. این مادر بچه ها نبود که خجل شد

بدرود دوست عزیز
علي 23 ارديبهشت 1394
بازي اين دو خواهر چندان رضايت بخش نبود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
يه جوري صحبت ميكني كه انگار كل سريال روي دوش سارا و نيكا بوده !!!
سارا و نيكا دقيقا مثل دو ابزار صحنه فقط جابجا مي شدن و كل ديالوگ هاشون تو هر فصل سريال به دو خط هم نميرسيد !!!
چه انتظاري رو اونا تو فصل هاي قبل براورده كرده بودن كه اين دو بچه نتونستن ؟!
بعدش هم آقاي فرزاد اسدي عزيز
وقتي با كسي قرار داد بسته ميشه و ميره 10 روز بازي هم ميكنه ، چرا نبايد رسانه اي بشه ؟!!!
تمام بازيگران و دست اندركاران سينما و تلويزيون وقتي در پيش توليد برنامه اي هستن ، تو رسانه ها اعلام ميشه و هيچ مشكلي هم نيست ولي براي اين دوتا بچه ، چون شناخته شده نبودن و سلبيريتي نبودن ، شما راحت ميتوني از اين جفاها كني و توجيه هم داشته باشي براش
عرض كنم من با سريال پايتخت هيچ مشكلي ندارم ولي اينجور بدقولي و ظلم كردن ها نه تنها در هر جايگاه و شغل ، بلكه در تمام فرهنگ ها مذموم هست
آزاده باشيم
نیار 13 خرداد 1394
اصلا سارا و نیکا در فیلم دیالوگ و بازی دارن که این حرفو می زنی شما؟ مثل دو تا عروسک یا مجسمه فقط اون وسط توی تصویر هستن. شما احتمالا مادر سارا و نیکا فرقانی هستی. در ضمن اول از بچه ها تست می گیرن بعد انتخاب میشن و میرن جلوی دوربین و در هر حال اینجور قال گذاشتنشون چیزی نبود جز توهین و بازی با احساسات دو کودک بی گناه.
نتاج از بابل 22 ارديبهشت 1394
سریال پایتخت بدون ساراونیکا معنا ندارد
پاسخ ها به این نظر
حسین ایران نژاد 23 ارديبهشت 1394
فرزاد اسدی ساروی همه میدانند که شما از عوامل سریال پایتخت هستید و حقوق بگیر آنها میباشد
ولی شمالی بودن خود را به خاطر پول از یاد نبرید و از پدر و مادر آیلا وآیسا ایراد نگیرید که خودتان سرتا پا ایراد هستید
خداوند همه ما اهل فانی را هدایت نماید.
به امید سربلندی تمام مردم غیور مازندران
حسین ایران نژاد
نا شناس 22 ارديبهشت 1394
اون زمانی که با دیدن این سریال مازنی ها را مسخره میکردن حالا این اتفاقات بیشتری خواهد افتاد اما مازنی ها در سکوت امل به سر میبرند تاکی ......................................
نا شناس 22 ارديبهشت 1394
مقدم ، یکی با بچه های خودت این کار رو میکرد چکار میکردی؟
نا شناس 21 ارديبهشت 1394
سلام
مگه تا آخر باید یک بازیگر باشه
چه حرف مفتی میزنید تظاهرات کنید بخاط سارا و نیگا متاسفم برای خودم
و مردم ظاهر بین.مگه چه گلی به سرفرهنگ مازندران زدن این هنرمندان به ظاهر هنرمند.حتما فیلم نامه تغییر کرده. تازه هنوز قطعی نشده که نیستن این دو عزیز. خواهشا منطقی فکر کنید. بفکر زبان مازنی باشیم همه که خیلی ها خجالت میکشن بگن مازنی هستیم.بابلی مقیم قم
مرتضي 21 ارديبهشت 1394
با سلام خدمت همه مازني هاي عزيزيم
بياييم كمي از غيرت خود را خرج جلوگيري از پخش سريال بسار ب پايتخت كنيم و نگذاريم مورد تمسخر اقوام ديگر قرار گيريم
من خواهش ميكنم از بزرگان سياسي و فرهنگي استان مازندران كه در مقابل كساني كه با راديو بيگانه مصاحبه ميكنند . وايستند و نگذارند ..............
من مازني ساكن تهران ميباشم .
نا شناس 21 ارديبهشت 1394
خوب خیلی طبیعیه که نقش سارا و نیکارا اگر به بازیگران جدید می دادند واقعا از کیفیت فیلم کاسته می شد چون در پایتخت 1و2و3 مردم به آن دو قلوها عادت کرده بودند و اگر افراد دیگری می آمدند این موضوع از جذابیت فیلم کم می کرد .
البته اگر از همان اول پایتخت 1 دو دختر شمالی می گذاشتند بهتر بود ولی در نیمه های فیلم اصلا جالب نیست و این اصلا ناراحتی و خجالت ندارد کاملا طبیعیه برگشتند دارند نقش خودشان را بازی می کنند
پاسخ ها به این نظر
مهدی 22 ارديبهشت 1394
حرف شما درست ولی نباید بعد از 2 هفته ای که دوقلوهای مازندرانی با گروه بودن و جلویی دوربین رفتن این تصمیم و میگرفتن. بهتر بود که از همون اول میگفتن
نا شناس 21 ارديبهشت 1394
جناب اقای کامران مجریان . با عرض سلام از اول کار شما اشتباه بود که دخترخانمهای دست گل خودتان را در سریال مسخره پایتخت برای بازیگری انتخاب کردید . من هم مثل شما دو دختر دارم و تمام زندگی من هستند . به شما سفارش می کنم با تمام صبر و حوصله بادختران عزیزت صحبت کرده و از درد سرهای بعد از فیلم به انها بگویید و با سعی و تلاش خودتان اینده زیبای انهارا بسازیید .
پاسخ ها به این نظر
ساناز 30 خرداد 1394
سارا نیکا بهترین بازیگرند اگر سارا نیکا نباشد فیلم مسخره می شود
ایمان 21 ارديبهشت 1394
اگه سیروس مقدم جواب قانع کننده ای برای این عمل غیر انسانیش نداشته باشه، باید درسی بهش داد که تا عمر داره یادش بمونه! حالا مثلا اون دوتا بازیگری که نقش سارا و نیکا رو بازی می کردن، اسطوره ی بازیگری بودن؟؟؟ به نظر من جای اون دوتا سوئدی دوتا مجسمه هم میذاشتن هیچ فرقی نمی کرد! هنرمند مردمی کسیه که یاد بگیره دست کم دل مردم خودشو نشکنه. جواب دلهای شکسته ی این دو نوجوون گلوگاهی رو مقدم میتونه در پیشگاه خداوند بده؟
نا شناس 21 ارديبهشت 1394
مازندرانی های عزیز و غیور یک کمی از چهار محال بختیاری یاد بگیرید که فیلم سرزمین کهن با اون عظمت رو استپ زدند...حالا محسن تنابنده و سیروس مقدم که خودش سر تا پا ایرادند بیان از گویش و آداب و رسومات ما ایراد بگیرند واقعا جای تاسف داره!!!!الان هم که دارن با اشتیاق پایتخت4 رو درست میکنند و مردم عزیز شیرگاه هم با شوق هر چه فراوان دور آن ها جمع میشوند
پاسخ ها به این نظر
مجید 23 ارديبهشت 1394
با سلام دوست عزیز ساخت یک مجموعه تلویزیونی میتواند در هر نقطه از کشور اتفاق بیافتد و این تعصب بی جای شما و بقیه دوستان که عنوان میکنند سریال توهینی است برای فرهنگ و اصالت مازندرانی ،کاش در تمام زمینه ها رگ غیرتتان بگیرد وقتی جنگل می دزدند - کوه را سنگ را می دزدند-با حضور یک عده مسوول بی کفایت اوضاع اقتصادی مازندران را به نابودی می کشانند و خلاصه صدای نفدتان در تمام زمینه ها باید بلند باشد و اما پاسخ حرف آخرتان شهر شیرگاه در استان مازندران تنها شهری است که بیشترین لکیشن های سینمایی در ان ساخته شده و برای مردم این شهر امری است کاملا عادی و اتفاقا صحنه های فیلم برداری کاملا خلوت و در بی تفاوتی مردم این شهر برداشت میشود .
جابر 21 ارديبهشت 1394
اون سارا و نیکاریی که از سوئد اومدند این 3 سریال رو بازی کردن حتی یه دیالگه ساده را نمیتونن بگن مثل مسات رو میمونن حداقل این دو تا مازندرانی به احترام ان همه نون و نمک مازندرانیها را مقدم و طنابنده خودرن مشغول میکردن چی میشد مگه اگه میخاستن اون خارجیها رو بیارن چرا با روحیه و احساسات این دو نفر آیلاو آیسا بازی کردن . حتما سارا و نیکای اصلی پارتی کلفتی داشتن . مرگ بر هر چی پارتی و پارتی بازه ننگ بر اونا
سورکی ریکا 21 ارديبهشت 1394
اقایان عزیز چرا شلوغ میکنند اگه بازیگری بدرد کارگردان نخورد باید اراز نفرت کارگردانش کرد شاید اون دوقلوها نتونستند با بازیگران سریال هماهنگ باشن این حق کارگردان یا یک مربی که در جابجایی بازیکن خودش اختیار تام داشته باشه بیخود شهر رو شلوغش نکنید برای شلوغ کردن چیزای واجبتری هم هست ////یا علی مدد
پاسخ ها به این نظر
مهدی 22 ارديبهشت 1394
اقای سورکی ریکا وقتی که ایلا ایسا داشتند تست میدادند من اونجا بودم. و این و دیدم که عوامل پایتخت چطور از بازی ایلا ایسا انگشت به دهن مونده بودند. تمامی عوامل پایتخت اینو میگفتن که ایلا ایسا خیلی بهتر از سارا نیکا هستند.ایلا ایسا حتی قسمت اول و دومم بازی کردند ولی متاسفانه با بی مهری عوامل پایتخت مواجه شدند
نا شناس 21 ارديبهشت 1394
جلوي ساخت فيلم رو بگيرن و نذارن فيلم بسازن . دلم سوخت . شيرگاهي ها اگه مردن نذارن تو مازندران فيلم بسازن .
پاسخ ها به این نظر
شیرگاهی ریکا 22 ارديبهشت 1394
مردانگی شیرگاهی ها که در 7 اسفند 1360 برای ایران ثابت شد فقط این موضوع را عرض کنم که همه لشگر سیاه فیلم یا قایمشهری هستند یا ساروی که تا 3 صبح همراهشان می چرخند تا شاید در دوربین قرار بگیرند. فقط جهت اطلاع
نا شناس 21 ارديبهشت 1394
اول اینکه حرکتشان درست نبود دوم اینکه ملت با سارا و نیکای واقعی عادت کرده بود هر چند هم مصنوعی بازی کنند و اگر این دو قلوها بازی می کردند فیلم از حالت طبیعی خودش در می آمد. نمی شود ایراد الکی گرفت. اگر من هم به جای آقای مقدم بودم شاید همین کار را انجام می دادم ولی با برخورد و حرکت و ادبیات درست با این دو خواهر دو قلو برخورد می کردم که ناراحت نشوند. یا علی
نا شناس 21 ارديبهشت 1394
سریال پایتخت شبیه قالی کرمون هست من از تمام شبکه ها تکرارشون روکم و بیش دیدم هر چه بیشتر ببینی به اوج هنرو زیبایی دیالوگ ها بیشتر پی میبری فقط مشکل اینه که این لهجه تو کشور تابلو میشه
یک شهروند 21 ارديبهشت 1394
خوب ما مازندرانیهارو شناختن
هرکاری دلشون میخواد می کنن چون می دونن مازندرانیها اخر واکنششون دردودل کردن با همدیگست و از اعتراض یا بروز خشم علنی خبری نیست
حالا حالاها سوژه خواهیم شد این سریال شروعشه
حامد 21 ارديبهشت 1394
درسته اون دوتا هم عملا فقط بودن وگرنه بازیگری نمیکردن.خیلی سطحی و معمولی بدون هیچ حسی ولی خوب دیگه چون از اول بودن بهتر بود همونا باشن.ولی بهتر بود از همون اول تکلیفشون مشخص میکردن
مازندرانی 21 ارديبهشت 1394
با سلام.برای مسولین قرهنگ وارشاد مازندران متاسف هستم.با فرهنگ تاریخ دار مازندران برای خنده اوردن مردم دارین نرخ تعیین میکنید.اقای مقدم کار دیگه بلد نیست جز مسخره کردن مازندرانی ها.
یک ادم بی سواد 22 ارديبهشت 1394
بابا دیگران دارند میرن کره ماه شما دنبال سارا و نیکائید؟ نون کیلو چنده؟
پاسخ ها به این نظر
مهدی 22 ارديبهشت 1394
چه ربطی داره. این حرف و شما میزنی. بازی با احساس دو تا دختر بچه 10 ساله چه ربطی به کره ماه داره؟؟
شما برو کره ماه ببینم نون کیلو چند گیرت میاد
نا شناس 22 ارديبهشت 1394
ببین چقدر ف هنگ مازندران غنی است شماره ۴ سریال تولید میشه اتفاق جدیدی است
گلوگاهی 23 ارديبهشت 1394
آقای فرزاد اسدی سارویی
مگر کرگدن این سریال مزخرف از دو قلوها تست نگرفت ؟ مگر کرگدن این سریال مزخرف از بین چندین نفر این دو قلوها رو انتخاب نکرد ؟ چی می گی تو بابا . به قول عمو پنجلی *** الکی می گی *** تخم حسادت نسبت به مردم گلوگاه جهانی شده . اگر این سریال رو تو تهران بازی می کردن و این بی ادبی به دو قلوهای تهرانی می شد کرگدن این سریال باید واسه خودش تو قطعه هنرمندان خلاصه آره ............
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
آقای مقدم مگر پایت به گلوگاه نورسه !!!!!!!!!!!!!!!!!

فقط بدون که مادرت رو به عزایت می نوشونیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

با آبروی ملت گلوگاه بازی وکنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چنان مقدم درستت کنیم که از سینما که هیچ از نوار کاست هم وترسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برره

فکر کردی قصر در ورفتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم 23 ارديبهشت 1394
مقدم هتل تارا مهاباد يادت نره.
گلوگاهی اصل 23 ارديبهشت 1394
ما گلوگاهی ها باز هم سکوت میکنیم . کل کشور ارامش و اسایش زندگی شان را مدیون دکل بندان گلوگاه هستن .
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
خوشم اومد از این همه کامنت. درود بر غیرت مازندرانی ها و ای کاش استقامت مان مثل غیرتمان پایدار بماند و کوتاهی و غفلت بیش از این نکنیم.
نتاج از فریدونکنار 23 ارديبهشت 1394
کار کارگردان درست نبو د چونکه ایلا و ایسا بچه هستد تحمل این بی مهری برایشان سنگین است
نا شناس 22 ارديبهشت 1394
حق ما همینه اینقدر سکوت کردیم اینها تا قسمت 100 هم می سازند
بهشهری 23 ارديبهشت 1394
بازملت بشینن مامازنیها رو مسخره کنن بخندن .ازلرهایاد بگیریم که تعصب دارن .یه تهرانی بی اصالت بیادزبان وآداب مارومسخره کنه...درود برشرف ما ها!!!!!! که مازندران شهرما یاد باد!!!!!!!!!
حسین ایران نژاد 24 ارديبهشت 1394
فرزاد اسدی ساروی همه میدانند که شما از عوامل سریال پایتخت هستید و حقوق بگیر آنها میباشد
ولی شمالی بودن خود را به خاطر پول از یاد نبرید و از پدر و مادر آیلا وآیسا ایراد نگیرید که خودتان سرتا پا ایراد هستید
خداوند همه ما اهل فانی را هدایت نماید.
به امید سربلندی تمام مردم غیور مازندران
حسین ایران نژاد
سالار دنيا 23 ارديبهشت 1394
اما مازرونيا بي عار بيمي، شه شهراره هدامي به استاناي همساده، شه زميناره تهرونياره بروتمي، امه زوون بيه فارسي، غرب و شرق كمبي، آمل و بابل و ساري كمبي، اما نابود دره بومي، اما بي آر بيمي، هر كي هر كار خوانه امه جه كنده،
نفس 25 ارديبهشت 1394
آقای سیروس مقدم اول فکرکنید بعدتصمیم بگیرید که اینجوری دل کسی راهم نمیشکنید۰
بیتا 25 ارديبهشت 1394
وقتی میخواستند تو سریالی باشند که بیشرمانه تا 4بار داره فرهنگشونو به سخره میگیره باید انتظار چنین عملی رو از اون مقدم و عوامل نجسش داشتند.
حسین ایران نژاد 25 ارديبهشت 1394
فرزاد اسدی ساروی همه میدانند که شما از عوامل سریال پایتخت هستید و حقوق بگیر آنها میباشد
ولی شمالی بودن خود را به خاطر پول از یاد نبرید و از پدر و مادر آیلا وآیسا ایراد نگیرید که خودتان سرتا پا ایراد هستید
خداوند همه ما اهل فانی را هدایت نماید.
به امید سربلندی تمام مردم غیور مازندران
حسین ایران نژاد
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
اه باز اون دوتا ماست برگشتن مگه اونها بازی هم میکردن فقط تصویر صامت بودند.
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
با سلام
چندی است که با لهجه مازنی ( با ساخت سریال دنباله دار پایتخت ) بی احترامی می شود و فرهنگ اصیل ما را به سخره گرفته اند و آنها بدون هیچ باکی ما را مورد تمسخر خود قرار می دهند . در طول روزهای تعطیل هفته شهرهای ما را پر از ترافیک می کنند و فضای سبز ما را نابود می کنند و به لهجه ما می خندند و می روند و برای ما عادی شده و ما همچنان سکوت می کنیم . حتی همکاران بنده که از تهران به شمال می آیند به همه هم استانی ها بی احترامی می کنند برای آنها مهم نیست که غرب استان هستیم یا شرق برای آنها تخلیه و عقده گشائی مهم می باشد .
ای وای بر ما که همه چیز عادی شده حتی لهجه ما را به سخره گرفته اند
به چه گناهی اینقدر بی احترامی می شویم حتی در استانهای دیگر هم بفهمند مازنی هستی بهت تیکه می اندازن و می خندند
چرا اینقدر راجع به ساخت سریال پایتخت سکوت می کنیم؟؟؟؟؟؟
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
من با این سریال دیگه روم نمیشه بگم مازندارانی هستم...
گلوگاهی 28 ارديبهشت 1394
کارگردان سریال و دیگر بازیگران مزخرف جرات دارید بیایید گلوگاه ببینید چطور شما رو آتش می زنیم از فیلم بازی بدتون بیاد .
حسيني 27 ارديبهشت 1394
واقعا نامردي بود كه بااحساسات و عاطفه ي اين دو دختر بچه بازي شود
ميم-لام 2 خرداد 1394
خداي من!!!! باورم نميشه !!!! سريال به اين قشنگي! كجاش به مازندراني ها توهين شده؟؟؟ اصلا دقت كردين توي فيلم چند بار تهراني ها رو بي اعصاب و گرون فروش يا حقه باز نشون ميده. والا به خدا يك نفر از تهران بهش بر نخورده... همه ميخنديم و ميگذريم از كنارش. يعني چي كه اصلا نميشه بي حاشيه توي اين مملكت فيلم ساخت.
همش به يه عده بر ميخوره!!! و اتفاقا همونايي كه بهشون بر ميخوره و حرف از قطع فيلم ميزنن دقيقا همينجوري خودشونو از چشم مردم ميندازن.
آخه چرا يك چيز كاملا معمولي رو انقدر عجيب و توهين آميز جلوه ميديد.
اونايي كه ميخوان با اين انتقاد ها ديده بشن كه خب بحثشون جداست... اصلا حرفي نداريم باهاشون.
اما دوستاني كه ناراحتن يا حتي تحت تأثير حرفاي يه عده قرار گرفتن واقعا بايد بگم تمام كسايي كه ميشناسم بعد از ديدن پايتخت عاشق مردم مازندران و لهجه و فرهنگشون شدن.
توروخدا يكم ظرفيتمونو ببريم بالا!
ناشناس 4 خرداد 1394
واقعا آدم از بعضي نظرات تعجب ميكنه... اولا سوئدي كجا بود، اين بيچاره ها ايراني هستن، در ثاني طبيعيه كه وقتي دو نفر از اول وارد يك سريال ميشن به راحتي نميشه جايگزينشون كرد چون سريال از حالت طبيعي خارج ميشه... اون موقعي كه توي پايتخت ١ از اينا استفاده كردن اينا كوچيك بودن، . ديگه اونموقع كسي فكر نميكرد پايتخت بخواد ادامه پيدا كنه كه...حالا الان بزرگ شدن و شايد خيلي استعداد بازيگردي حرفه اي نداشته باشن. اما ديگه همه به اينا عادت كردن.. توروخدا به جاي اينكه جو رو مسموم كنيد كمي تأمل كنيد :)
محسن اردلانی 30 خرداد 1394
مقدم و تنابنده مگه کی هستید که به خودتون اجازه می دید هویت و ملیت یک قوم را به سخره میگیرید خودتون اهل کجا هستید اگه جرات دارید ترکها اصفهانیها یا لرها یا کردها و یا اقوام دیگه را مسخره کنید اونوقت میبینید که دیگه تو ایران نمیتونیدزندگی کنید و باعث تاسف خودم میدونم که بگم یه مازنی هستم اگه کسی کمی غیرت داره باید جلوی این خرد شدن را بگیره مازنی ها از اقوام اصیل و قدیمی ایران هستند ولی این ادمهای بی هویت از ما یک تصویربد نشان میدن تمام شخصیتهای اون سریال از ادمهای احمق و جاهل انتخاب شدن واقعا جای تاسفه که ما هم به خودمون بخندیم.
سینا 2 خرداد 1397
خب سارا و نیکل فرقانی اصل
آن ها خودشان در 1 و 2 و 3
بازی کردند
و مردم آن هارا می شناختند و باید خودشان بازی می کردند
نه کسی دیگر
نا شناس 12 تير 1399
نمی خواد اونا بیان مگه ساراونیکا جان چه عیبی دارند باورم نمی شه که شما انقد بی رحم باشید
ساراونیکا این همه علاقه به پایتخت دارند حالا شما می خواین اونا رو ناراحت کنید????????????

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.011 seconds.