.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسط مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران؛
آخرین جزئیات و علت حادثه سقوط اتوبوس به دره در جاده کندوان / 41 نفر کشته و زخمی شدند+ تصاویر
شمال نیوز: این کاروان از نجف اشرف به قصد زیارت مشهد مقدس حرکت کرده بود و قصد داشت در بازگشت از طریق تهران به شمال ایران و سپس قم و در نهایت به نجف اشرف بازگردد که یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران در مسیر جاده کرج چالوس دچار حادثه شد.

شمال نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با ارائه گزارشی در باره علت سقوط یک دستگاه اتوبوس کاروان گردشگران عراقی به دره ای در منطقه سیاه بیشه جاده چالوس و چگونگی امداد رسانی به مصدومان، از اسکان دیگر اعضای این کاروان خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر احمدی سه شنبه شب به خبرنگاران گفت: حدود ساعت 4 و 45 دقیقه بعداز ظهر روز سه شنبه یک دستگاه از دو دستگاه اتوبوس حامل گردشگران عراقی به دره ای در منطقه سیاه بیشه جاده چالوس سقوط کرد که متاسفانه بر اثر این حادثه 25 تن از سرنشینان این اتوبوس کشته شدند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران علت سقوط این اتوبوس را به دره نقص فنی در سیستم ترمز اعلام کرد و گفت در این رویداد 16 تن نیز زخمی شدند که در کمترین زمان ممکن به بیمارستان های چالوس و نوشهر منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

 

احمدی با بیان اینکه سرنشینان اتوبوس دیگر این کاروان در هتلی در چالوس اسکان داده شده اند، گفت:اجساد فوت شدگان نیز به سردخانه بیمارستان چالوس منتقل شدند تا پس از تشخیص هویت دیگر اقدامات در این خصوص انجام پذیرد.

 

وی گفت: این کاروان از نجف اشرف به قصد زیارت مشهد مقدس حرکت کرده بود و قصد داشت در بازگشت از طریق تهران به شمال ایران و سپس قم و در نهایت به نجف اشرف بازگردد که یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران در مسیر جاده کرج چالوس دچار حادثه شد.

 

احمدی گفت: دستگاههای متعددی از جمله اورژانس 115، نیروی انتظامی، هلال احمر، نیروهای مردمی، شرکت کیسون، شبکه بهداشت و درمان شهرستان های چالوس و نوشهر، فرمانداران ، بخشداری های مرزن آباد و مرکزی، اداره راه و شهرسازی، پلیس راه به محض وقوع رویداد وارد عمل شدند و در کمترین زمان به کمک آسیب دیدگان شتافتند.

 

تصادف اتوبوس 

تصادف اتوبوستصادف اتوبوس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 خرداد 1394
بررسی کنید ببینید همزمان باشروع ساخت آزادراه تهران شمال چند کشور شروع به ساخت کردند و الان در چه مرحله ای هستند وما کجاییم؟باز خدا بیامرزه، همین جاده رو داریم.
نا شناس 13 خرداد 1394
ما بجهنم ، لا اقل کاری کنید تا گردشگر در این مملکت نمیره ، ما به اینجور مردن عادت کردیم !!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.