.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استحاله و فتنه رویکرد دشمنان در راستای پروژه نفوذ است
آمل - مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان به دنبال رویکرد جدیدی در راستای پروژه نفوذ هستند که استحاله و فتنه از جمله آن است.

به گزارش شمال نیوز، سردار عبدالله محمود زاده جمعه شب در پنجمین یادواره ۳۷ شهید محله اسپه کلاً آمل خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال رویکرد جدید در راستای نفوذ هستند که استحاله وفتنه رویکردهای جدید آنان بوده اما هوشیاری و آگاهی مردم خنثی کننده هجمه‌های آنان بوده است.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل در پاریس که فرمودند نیازی به نبرد مسلحانه نداریم ولی با تظاهرات واذن خداوند پیروز خواهیم شد تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) به مردم اعتماد و اعتقاد داشت که درصحنه حضور پیدا می‌کنند وبه همین دلیل به ایران آمد.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام تشکیل‌شده است، بیان داشت: دشمنان قائله‌های مختلفی را با ایجاد انقلاب اسلامی شکل دادند تا زمینه براندازی نظام ما را فراهم کنند درحالی‌که سپاه پاسداران در حال شکل‌گیری بود.

سردارمحمودزاده با اعلام اینکه سازمان کمونیست‌ها کار خود را از جنگل‌های شمال آغاز کردند قصد داشتند از آمل به تهران برسند، گفت: مردم آمل به‌خوبی بسیج شدند وبه پای صحنه آمدند تا این قائله ختم بخیرشد و آن‌ها این خیال را داشتند که سپاه درگیر جنگ کردستان بوده و مردم هم همراه ما هستند به‌راحتی می‌توانیم آمل را آزاد کنیم.

وی با اشاره به حماسه ششم بهمن مردم آمل، اذعان داشت: مردم ولایتمدار شهرستان آمل در بهمن‌ماه سال ۶۰، ۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به‌طور شایسته مقاومت کردند.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این جنگ اکثر قدرت‌های دنیا از صدام حمایت کردند ولی نتوانستند کاری کنند چراکه مردم ما بابیداری از انقلاب خود دفاع کردند.

سردار محمود زاده بانوان اینکه بیداری اسلامی با الگو گیری از انقلاب اسلامی صورت گرفته است، گفت: امروز انقلاب اسلامی صادرشده است چراکه انقلاب اسلامی ما در شرایطی قرار دارد که بسیاری از قدرت‌های جهان با ما مذاکره می‌کنند و این نشانگر عظیم بودن انقلاب اسلامی بوده است.

 

منبع:مهر 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.011 seconds.