.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه موقت ساری خواستار شد ؛
لزوم تشکیل پارلمان استانی در مازندران
شمال نیوز: حجت‌الاسلام محمدقاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به فرارسیدن سال نو اظهار داشت: همان‌گونه که به فکر خود هستیم باید برای دوستان و همسایگان بپسندیم و به فکر نیازمندان باشیم.

امام‌جمعه موقت ساری از تلاش‌های مسئولین استان در کاهش بیکاری و تلاش برای توسعه استان تقدیر کرد و تشکیل پارلمان استانی برای بررسی مشکلات و رفع آنها در استان را ضروری برشمرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمدقاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به فرارسیدن سال نو اظهار داشت: همان‌گونه که به فکر خود هستیم باید برای دوستان و همسایگان بپسندیم و به فکر نیازمندان باشیم.

وی با اشاره به برخی سنت‌ها مانند چهارشنبه‌سوری که تبدیل به چهارشنبه سوزی شده است، خواستار برخورد با فروشندگان مواد محترقه شد و گفت: این امر ناامنی بین خانواده‌ها ایجاد می‌کند.

وی با انتقادات از واردات بی‌رویه میوه و مرکبات یادآور شد: بازار از اجناس خارجی و میوه‌های وارداتی اشباع‌شده و این ضرر تولید و کشاورزی است و مردم تقاضا دارند با این وضعیت مقابله و جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: کشاورز و تولیدکننده همواره دغدغه واردات مرکبات و برنج را دارند و این امر به ضرر تولیدات داخلی و برنج داخل خواهد بود و مردم تقاضا دارند تا دولت به فکر آنان باشند.

امام‌جمعه موقت ساری، با اشاره به اینکه ربا و نزول سبب متلاشی شدن زندگی و مسمومیت می‌شود اظهار داشت: بازار امروز ما مسموم و بیمار است.

حجت‌الاسلام قاسمی در بخشی از سخنانش به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و از آن به‌عنوان پشتوانه معنوی جامعه یادکرد و خواستار همکاری دستگاه‌های دولتی با نهادهای متولی مانند سپاه پاسداران برای اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شد.

امام‌جمعه موقت ساری از تلاش‌های استاندار مازندران در کاهش بیکاری و تلاش برای توسعه استان تقدیر کرد و تشکیل پارلمان استانی برای بررسی مشکلات و رفع آنها در استان را ضروری برشمرد.

وی همچنین به رزمایش اخیر ولایت در کشور اشاره و اضافه کرد: آمریکایی‌ها از پیشرفت ما برافروخته شدند درحالی‌که نظام ما مستقل و زیر چتر ولایت است.

امام جمعه موقت ساری با اظهار اینکه آرامش و امنیت امروز به برکت نعمت ولایت است با تسلیت شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز شهدا اظهار داشت: ارزش‌های دوران دفاع مقدس و شهدا باید به شیوه‌های مناسب به نسل‌های مختلف جامعه منتقل شود.

وی همچنین با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در انتخابات، وظیفه مسئولان را در برابر مردم و رفع مشکلاتشان سنگین و خطیر برشمرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صفر 22 اسفند 1394
سلام درود خداوند بر بزرگ مرد صبور و مقاوم و خدا ترس و ولایی جناب حاج اقای قاسمی که همیشه مدافع کشاورزان بوده اید و ایام انتخابات شب و روزت را برای دفاع از حریم ولایت بسر نمودی و بسیار هوشمندانه جواب کور دلان را داده اید تشکر مینماییم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.