.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در کسب مدال ورزشی ؛
مازندران به اندازه ۱۷ استان افتخارآفرینی می کند
شمال نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مازندران در حال حاضر ورزشکاران مازندرانی در کسب مدال و موفقیت به‌اندازه ۱۷ استان کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز، حبیب حسین زادگان با اشاره به اینکه مازندران سردمدار ورزش کشور بوده و در اکثر رشته‌های ورزشی افتخارآفرین است، اذعان داشت: تا المپیک ریو ۲۰۱۶ پنج ماه باقی‌مانده، تلاش داریم شرایط را  برای کسب افتخارات و موفقیت بیشتر ورزشکاران مازنی در کسب مهیا کنیم.

این مسئول مازندران را استان جوان و پایگاه مهم ورزش کشور عنوان کرد و افزود: مازندران پایتخت ورزش کشور بوده و افتخارات و موفقیت‌های ورزشکاران مازندرانی در مسابقات مختلف برون‌مرزی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی بابیان اینکه ورزش مازندران به دلیل قابلیت‌ها و پتانسیل، جایگاه مهمی در ورزش کشور دارد، خاطرنشان کرد: با اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌هایی اجرایی شاهد رشد روزافزون در بخش‌های مختلف حوزه ورزش و جوانان باشیم و ۴۰ درصد افتخارات و مدال ملی پوشان دربازی‌های المپیک و آسیایی اینچئون توسط فرزندان این دیار به‌دست‌آمده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بابیان اینکه ورزش و جوانان مازندران به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر و فوق فعال استان است، گفت: اعتبارات ورزش استان با توجه به حضور پرشور ورزشکاران، قهرمانان و پروژه‌های در دست اقدام بسیار ناچیز است.

امید علی پارسا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران نیز با اشاره به حمایت جزیی بخش دولتی به دستگاه ورزش و جوانان استان و سهم عمده بخش خصوصی (۸۰ درصدی) افزود: با مشکلاتی اعتبار و بودجه‌ای، ورزش استان با مدیریتی خوب و کاربلد توانسته بیش‌ازاندازه انتظارات را برآورده کند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان مازندران  بیان داشت: مازندران مهد ورزش کشور بوده و برای اینکه این افتخارآفرینی تداوم داشته باشد، برای توسعه نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر است.

قاسم پیشه ضمن ابراز امیدواری از روند رو به رشد ورزش اهمیت دو دستگاه در استان تصریح کرد: ورزش و جوانان و نوسازی و مدارس به‌عنوان دو دستگاه مهم اجرایی استان محسوب می‌شوند که نیاز به حمایت بیشتری دارند.مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.002 seconds.