.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی دفتر حافظ منافع ایران در مصر انجام شد؛
تکذیب ادعای منتسب به فرمانده کل سپاه
شمال نیوز: دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در جوابیه خود ضمن غیر واقعی خواندن ادعاهای منتشره در مقاله فوق الذکر و انتساب آن به مقام عالیرتبه ایرانی تاکید کرده است

شمال نیوز: دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران اظهارات منتسب به سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقاله روزنامه مصری به قلم عماد الدین ادیب با عنوان «ایران : سعودی دشمن ما است و نه اسرائیل» را تکذیب کرد.

دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در جوابیه خود ضمن غیر واقعی خواندن ادعاهای منتشره در مقاله فوق الذکر و انتساب آن به مقام عالیرتبه ایرانی تاکید کرده است :

- عنوان ، محتوای و نتیجه گیری مقاله مذکور بر مبنای قلب واقعیت یا استناد به برخی گزارش های خبری غیرحرفه ای و با انعکاس نادرست اظهارات مقام ایرانی نگاشته شده است که این امر با آداب حرفه ای رسانه ای مغایرت دارد.

- در متن اصلی سخنرانی سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که برخلاف ادعای نویسنده محترم مقاله فوق - نه بعد از آزمایش موشک دفاعی اخیر ایران ، بلکه در تاریخ 30 /10/ 94 (20 /1/ 2016) در همایشی با عنوان «غزه رمز مقاومت» ایراد شده - به هیچ وجه عبارت مورد استناد و ادعای نویسنده محترم بیان نشده است.

- موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در مورد ماهیت اشغالگر و تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی برای منطقه و جهان به خصوص جهان اسلام و دفاع و حمایت همه جانبه معنوی و سیاسی دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران از آرمان مقدس فلسطین و مسجد الاقصی بر همگان واضح و روشن است.

- متاسفانه شاهد تلاش برخی محافل خبری هستیم که از یکسو با انتشار هر از چندگاهی اخباری غیرحرفه ای در مورد ارتباط رژیم صهیونیستی با ایران اسلامی در قالب گزارشهای خبری و تحلیلی و مقاله و کتاب درصدد تصویری غیر دقیق نسبت به چهره جمهوری اسلامی ایران هستند . از سوی دیگر و همزمان با به راه انداختن موج ایران هراسی در صدد جایگزین کردن دشمنان ساختگی به جای این رژیم و منحرف کردن توجهات افکار عمومی و دولتها و ملتهای جهان اسلام و عرب از تهدید اصلی فراروی امت عربی و اسلامی یعنی رژیم صهیونیستی هستند.

دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره در پایان از محمود مسلم مدیر مسئول روزنامه مصری الوطن خواستار انتشار بیانیه فوق در چارچوب مقررات و عرف رسانه ای و در راستای تنویر افکار عمومی و تصحیح فضاسازی نادرست صورت گرفته شده است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.997 seconds.