.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم آمل در مجلس:
همه مشکلات کشور با برجام رفع نمی‌شود
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 به نتایج مطلوبی رسید ولی همه مشکلات کشور با برجام رفع نمی‌شود.....

شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان‌ملا در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد امام سجاد (ع) بربری‌خیل، اظهار کرد: مردم کشورمان دلداده و عاشق اهل بیت و معصومان هستند و به این بزرگواران اعتقاد قلبی دارند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی با درک فرهنگ عاشورا و قیام حسینی شکل گرفت و باید از سیره معصومان در زندگی خود استفاده کنیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از رویدادهای بزرگ در ایران بوده است، تصریح کرد: این نظام بر اساس قانون اساسی استقرار یافت و امروزه می‌بینیم که این نظام اسلامی زیر پرچم اسلام در مسیر عزت، اقتدار و پیشرفت قرار دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با قدرت مردمی همراه است، ادامه داد: باید مسئولان کشورمان با تمام توان برای گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بردارند زیرا مردم ایران همیشه در صحنه بوده و نمی‌گذارند دشمنان نگاه چپ به این خاک داشته باشند.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه با عدم دخالت افراد صاحب‎نفوذ امکان ندارد مسائلی همچون زمین‌خواری و معوقات بانکی در این کشور مشاهده شود، بیان کرد: مفاسد اقتصادی امروزه در کشورمان از بحث‌های مهم است و نباید بسترهای لازم برای ایجاد فساد مهیا شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم کشورمان بار دیگر در انتخابات هفتم اسفند افتخار آفریدند، یادآور شد: انتخابات یک رفراندوم عمومی است که در آن مردم ایران با شور و شعور وصف‌ناپذیر به میدان می‌آیند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه وجود مشکلات مختلف بیکاری و اقتصادی در کشور باعث عدم استقبال مردم از انتخابات نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مردم ایران با تمام وجود علاقه‌مند نظام اسلامی هستند و در راه حفظ آن با تمام توان می‌کوشند.

این مسئول با تأکید بر اینکه با ایجاد جنگ جهانی و حاکمیت‌ها به کشور، معاهده تهران منعقد شد که در آن محمدرضا شاه را به‎عنوان شاه کشور به اجلاس دعوت نمی‌کردند، تصریح کرد: اگر یک حاکمیت پشتوانه مردمی نداشته باشد لزومی به برگزاری انتخابات در آن نیست و می‌توان حکومتی همانند پهلوی را در آن شاهد بود.

یوسفیان‌ملا در مورد مذاکرات هسته‌ای ایران با سران 6 کشور دنیا، خاطرنشان کرد: همان‌طور که شاهد بودیم در مذاکرات هسته‎‌ای جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمام کشورهای ابرقدرت جهات با عنوان 5+1 نشست و به مذاکره سنگین و حساسی پرداخت که در پایان به نتیجه برجام رسید.

وی با اعلام اینکه قدرت‌نمایی ایران در پای میز مذاکرات مقابل استکبارگران جهانی نشانه عزت و سخن از موضع قدرت نظام اسلامی در مجامع جهانی است، بیان کرد: امروزه شاهد هستیم که مذاکرات با نتایج مثبتی برای ایران همراه بوده البته معتقدم همه مشکلات کشور با برجام مرتفع نمی‌شود همان‌طور که تحریم مشکلات زیادی برای کشورمان ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اعتقاد داریم در کشورمان مشکلات زیادی وجود دارد، افزود: فساد اقتصادی نمونه‌ای از مشکلات است که باید با تدبیر مسئولان ارشد کشور اصلاح شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه حفظ عزت‌مندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی باید در رأس امور قرار گیرد، گفت: باید همه افراد جامعه با حفظ عزت و اقتدار و استقلال کشورمان اجازه نفوذ دشمنان را نداده و حمایت از مسئولان را در دستور کار داشته باشند.

یوسفیان‌ملا مذاکرات را همیشه بده و بستان سیاسی دانست و اظهار کرد: قدرت ایران در پای میز مذاکرات قابل تحسین بود و مسئولان کشورمان به دفاع از حق مردم کشورمان پرداختند.

وی گفت: در مذاکرات در مقابل دریافت منافع باید چیزی را بدهیم ولی باید تمام توجه‌مان این باشد تا در جریان مذاکرات هسته‌ای استقلال و تمامیت ارضی کشور دچار خدشه نشود و به مشکلاتی در این زمینه برخورد نکنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.