.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اقدامی خداپسندانه ؛
اهدا پوشاک نو به نیازمندان از سوی اتحادیه صنف پوشاک مرکز استان+تصاویر
شمال نیوز : اتحادیه صنف پوشاک ساری در اقدامی خداپسندانه و حسنه، هر ساله در ایام پایانی سال با جمع آوری داوطلبانه پوشاک نو از واحدهای تحت پوشش، اقدام به توزیع پوشاک نو به خانواده های نیازمند و مستمند می کند.....

شمال نیوز: اتحادیه صنف پوشاک ساری در اقدامی خداپسندانه و حسنه، هر ساله در ایام پایانی سال با جمع آوری داوطلبانه پوشاک نو از واحدهای تحت پوشش، اقدام به توزیع پوشاک نو به خانواده های نیازمند و مستمند می کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مازند اصناف، اتحادیه صنف پوشاک ساری در اقدامی خداپسندانه و حسنه، هر ساله در ایام پایانی سال با جمع آوری داوطلبانه پوشاک نو از واحدهای تحت پوشش، اقدام به توزیع پوشاک نو به خانواده های نیازمند و مستمند می کند.
یکی از مراجعه کنندگان به اتحادیه پوشاک ساری که دارای یک فرزند و شوهر معلول می باشد؛ به خبرنگار ما گفت: این طرح خیلی عالی است و مشکل مردم را حل می کند.

خانم دیگری که دارای 3 فرزند و شوهر از کار افتاده است؛ در خصوص این اقدام اتحادیه پوشاک مرکز استان اظهار کرد: همین که در سال نو، بچه ها لباس نو ببینند برایشان جالب است و خوشحال می شوند.

 

وی ادامه داد: در این روزگار بچه ها، همدیگر را می بینند و خود را با بقیه مقایسه می کنند و مطمینا فرزندانم این لباس ها راببینند که کاملا نو و تمیز است خوشحال می شوند و امیدوارم خدا هم دل بانیان این امر خیر را شاد کند.

خانم دیگری با بیان اینکه من دارای دو فرزند 7 و 18 ساله هستم که شوهرم نزدیک به 5 سال است که فوت کرده است؛ اضافه کرد: من توانایی تامین لباس برای فرزندانم برای سال نو را ندارم و مطمینا فرزندانم از دیدن این لباس های نو و شیک خوشحال خواهند شد.

بر اساس این گزارش، در این طرح که قدمت آن به سه دهه می رسد؛ اتحادیه پوشاک ساری در دو زمان تابستان و به هنگام آغاز مدارس و زمستان به هنگام آغاز سال نو، اقدام به جمع آوری پوشاک نو از واحدهای صنفی تابعه می کند و این لباسها را در اختیار خانواده های بی بضاعت و مستمند قرار می دهند.

گفتنی است این اتحادیه به لطف سابقه 30 ساله، با تعامل بوجود آمده با نهادهای خیریه، مدارس، بهزیستی و موسسات قرآنی، بهنگام آغاز توزیع اطلاع رسانی لازم را به این موسسات انجام داده و موسسات فوق الذکر اقدام به معرفی کتبی خانواده های بی بضاعت می کنند.

شایان ذکر است در این طرح پس از اهدا لباس به متقاضیان، پرونده ای برای هر نفر تشکیل می شود که در آن کلیه مشخصات آنها درج و جهت اهدا لباس در نوبت های بعدی با آنها تماس گرفته می شود.

این گزارش حاکی است خانواده های نیازمند می توانند با اخذ معرفی نامه از مدارس، نهادهای خیریه و بهزیستی به دفتر اتحادیه صنف پوشاک واقع در خیابان قارن طبقه فوقانی پاساژ توحید مراجعه کنند.



محمدرضا صحافی رئیس اتحادیه پوشاک در خصوص مدت زمان انجام این طرح به خبرنگار ما گفت: این طرح که از 18 اسفند سال جاری آغاز شده است تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و خانواده های نیازمند می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 13 به دفتر اتحادیه مراجعه کنند.

در پایان ضمن ارج نهادن به این سنت حسنه و بسیار ویژه، امیدواریم شاهد تکثیر این سنت در سایر اتحادیه های صنفی بویژه اتحادیه های متناسب با این ایام از قبیل: کیف و کفش، خوار و بار و لبنیات، قنادان و لوازم خانگی باشیم.



 

 

 


 




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.