.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده سابق بابلسر ؛
افتخار می كنم از مزرعه آمده ام/ شكايت مي كنم
شمال نیوز: مقداد نجف نژاد رئیس هیات مدیره استقلال بابت صحبت هایی که مسعود معینی علیه او انجام داده بود واکنش تندی نشان داد.

به گزارش شمال نیوز، مقداد نجف نژاد در خصوص صحبت های مسعود معینی دیگر عضو هیات مدیره استقلال علیه خودش در رسانه ها و اینکه گفته بود نجف نژاد از مزرعه به فوتبال آمده، اظهار داشت: من افتخار می کنم که از مزرعه به فوتبال آمدم چون آنها قشر زحمتکش جامعه هستند و هرکسی نمی تواند کار سنگین آنها را انجام دهد. بنده چهار دوره نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بودم. دو دوره رئیس فراکسیون ورزش مجلس بودم. فعال ترین عضو این گروه در بین 250 عضو و نماینده بودم. 12 سال در کنار استقلال هستم.

وی افزود: فکر نمی کنم این عناوین کم بوده باشد. ما سال ها برای موفقیت استقلال قدم های بسیار بلندی برداشتیم و با آدم های بسیار بزرگی در استقلال همکار بودیم. چیزهای بسیار خوبی از این دوستان در استقلال یاد گرفتم و هرجا صلاح و تقویت استقلال مدنظر بوده کوتاهی نکرده ایم.

رئیس هیات مدیره استقلال همچنین تصریح کرد: همیشه فکر می کنم شان اعضای هیات مدیره را حفظ کردم و هیچ وقت از مدار ادب و اخلاق خارج نشدم. من امانتدار جلسات هیات مدیره بودم اما هیچ وقت این گونه آدم هتاک در هیات مدیره ندیده بودم. این جور افراد جایشان در چاله میدان است. من به عنوان رئیس هیات مدیره همانند سایر اعضا نظری داشتم. دو بازی به پایان لیگ مانده بود. تیم شرایطی استثنایی داشت و می توانست قهرمان شود. تلاش مظلومی هم چند هفته ای بود که نتیجه نمی داد و نتوانسته بود نتایج خوبی را در نیم فصل دوم کسب کند. ما باید شوک وارد می کردیم. چهار مرتبه گفتم مظلومی باید عوض شود. اولین بار قبل از بازی با تراکتور بود که هیات مدیره موافقت نکرد.

نجف نژاد همچنین اضافه کرد: بعد از باخت مقابل این تیم دوباره درخواست تغییر مربی را دادم. این بار بیشتر تلاش کردم اما اعضا چهار به یک خواهان حضور مظلومی بودند. برای جام حذفی دوباره درخواست کردم و این بار اصرار داشتم که منصوریان سرمربی استقلال شود. اعتقاد شخصی بنده این است که اگر منصوریان سرمربی استقلال بود ما در جام حذفی قهرمان می شدیم که این اتفاق دوباره نیفتاد. بعد از شکست در فینال حذفی و از دست رفتن قهرمانی در همان آبادان تقاضای جلسه کردم. این بار بدون رودربایستی چون اعتقاد داشتم هواداران خواهان حضور منصوریان هستند. ایشان نتایج بسیار خوبی در دو فصل گذشته در نفت تهران گرفته بود و زمان آن بود که یک نیروی جوان به استقلال تزریق شود.

وی در ادامه تصریح کرد:گزینه های دیگری هم به ما معرفی شد و بنده صلاح ندیدم با آنها مذاکره شود. چون اگر می خواستیم معطل سایر اعضا شویم حداقل یک ماه فرصت را از دست می دادیم. فکر می کنم ما بهترین تصمیم را گرفتیم. از آقای گودرزی هم تشکر می کنم که از ما حمایت کرد و اختیار تام داد تا بتوانیم منصوریان را سرمربی استقلال کنیم. قول می دهم که با منصوریان تا قهرمانی آسیا هم پیش رویم.

نجف نژاد در پایان گفت: من صحبت های معینی از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهم کرد چون این گونه نیست که هرکسی در جای دیگری مشکل داشته باشد در محیط ورزش این گونه بی احترامی و هتاکی کند. من با آنکه به گفته ایشان از مزرعه به فوتبال آمده ام از خیلی ها بیشتر می فهمم. من بعد از جلسه هیات مدیره اول هیچ کجا مصاحبه نکردم و حتی اگر این کار را انجام می دادم به هیچ کسی ارتباط نداشت.


مسعود معینی چه گفت 


عضو هیات مدیره استقلال با انتقاد از مقداد نجف نژاد گفت که او حق نداشته اعلام کند، منصوریان سرمربی آبی‌های پایتخت شده است، مگر او چه کاره است؟

مسعود معینی گفت: آقای نجف نژاد دیروز مصاحبه کرده و گفته که منصوریان سرمربی شده است. نباید این کار را می‌کرد. ایشان چه کاره است که این حرف را می‌زند؟ اگر به حرف زدن بود من خودم می‌توانستم دیروز حرف بزنم.

معینی ادامه داد: من روز گذشته در جلسه هیات مدیره از منصوریان حمایت کردم اما نجف‌نژاد دروغگو می‌گوید من از منصوریان حمایت نکردم. او سال قبل نتایج خوبی گرفت و در نیم فصل دوم هم قابلیت‌های خودش را نشان داد. ما نمی‌خواهیم منصوریان را بیاوریم که او را بسوزانیم.

وی افزود: من اولین ستاره را برای استقلال آوردم و با تاج قهرمان آسیا شدم اما این آقای نجف‌نژاد از مزرعه آمده و می‌خواهد اظهارنظر کند. او نتوانست در این دوره نماینده مجلس شود و به همین خاطر الان عصبی است.

معینی گفت:‌ این آقایان می‌خواستند بگویند که ما منصوریان را انتخاب کردیم و برای همین دیروز مصاحبه کردند، در حالی که این طور نبود. خودم دیروز برنامه منصوریان را به خانه بردم و آن را مطالعه کردم. نمی‌دانید برخی از این بی‌انصاف‌ها چه توهین‌هایی به من کردند. آنقدر دیشب به من توهین شد که خانمم تا صبح گریه می‌کرد. من برنامه را خوانده‌ام و مشکلی وجود ندارد. امروز هم سرمربی استقلال مشخص می‌شود./ تابناک


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 خرداد 1395
اقای معینی شما نباید بخودتان اجازه دهید به کشاورزان توهین کنید
م .م 15 خرداد 1395
من یک خانم هستم واز فوتبال هم سر در نمی اورم اما خواستم بگم یکی از افتخارات این انقلاب این بود که کسی جرات نداشت مثل زمان طاغوت روستا رامسخره کند وبگویددهاتی!!چون خودم بچه روستا بودم قبل از انقلاب بسیار از این اصطلاح رنج میبردم اما افسوس که دوباره ان تفکرات برگشته!!!!؟؟
شجاع از بابل 16 خرداد 1395
حیف ان گوسندی که برایت در دوره اول جوانان روستای صورت بندپی قربانی کردند اخر در طول 4 سال نمایندگی حتی یک بار سرکشی نکردی بماند به مثل افراد گذری از ما عبور کردی اخر می شود به تو گفت نماینده یا چپو کننده شن و ماسه های بابلسر؟
مازنی 17 خرداد 1395
آقای معینی احترام خودت را داشته باش کشاورزی برای ما افتخار است
نا شناس 17 خرداد 1395
جناب معینی مزرعه مگه چشه ، کاری به مگوهایتان نداریم ، سرتان، شخصیت بزرگی داریم که خودعمرشان را درین راه گذاشتند یا خانواده شان .
استقلالی 17 خرداد 1395
اقای معینی مگر پیامبر ما چوپان نبود مگر اقای رجای دستفروش نبود اصلا بگو مگر خودت کی هستی که به کشاورزان توهین کردی
نا شناس 17 خرداد 1395
دوستان عزیز
من هم کشاورز زاده ام ولی نمی فهمم آقای معینی کجا به کشاورزا توهین کرده؟؟؟
منظورش اینه که آقای نجف نزاد ربطی به فوتبال ندارند که اتفاقا کاملا هم بجا گفته. آقای نجف نژاد خیلی کار بلده به مشکلات حوزه انتخابیش رسیدگی کنه.

معلومه نجف نژاد باید خودشو بزنه به کوچه علی چپ ولی چرا شما ها تحت تاثیر فرافکنی ایشون قرار گرفتید رو نمی دونم!
مازنی 17 خرداد 1395
انسان با تعادل روانی به دیگران توهین نمی کند آقای معینی عزیز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.