.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار در نشست خبری دهه مبارکه فجر :
۸۸۶ پروژه زیربنایی در دهه فجر در مازندران افتتاح می‌شود
شمال نیوز: استاندار مازندران از افتتاح ۸۶۶ پروژه زیربنایی و عمرانی با اعتباری معادل هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان در استان خبر داد.
 ۸۸۶ پروژه زیربنایی در دهه فجر در مازندران افتتاح می‌شود

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین‌زادگان پیش از ظهر شنبه در نشستی خبری به‌مناسبت دهه مبارکه فجر اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر عملیات اجرایی 46 پروژه با اعتباری بالغ بر 449 میلیارد تومان در دهه فجر در مناطق استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: 72 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 843 میلیارد تومان و اشتغال 870 نفر در زمره طرح‌های اشتغال‌زایی تولیدی و صنعتی قرار دارد. از این تعداد 794 پروژه با هزینه 1111 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 5170 نفر در حین اجرا در شمار طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهرستان ساری با 102 پروژه بیشترین افتتاح را دارد، تصریح کرد: بابلسر با اعتباری بالغ بر 405 میلیارد تومان بیشترین اعتبار را دارد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه 40 پروژه افتتاحی دهه فجر در بخش عمران شهری و شهرداری‌ها است، افزود: 343 پروژه با اعتباری بالغ بر 249 میلیارد تومان مربوط به عمران روستایی است.

وی افزود: پروژه‌های روستایی در قالب زیربنایی، بهسازی، آسفالت راه روستایی، سالن ورزشی، مسکن محرومان، نوسازی اراضی شالیزاری، آبرسانی، گازرسانی، برق رسانی، تقویت ولتاژ و پروژه‌های دهیاری است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه اتمام پروژه‌های اولویت‌دار را در برنامه اصلی معاونت عمرانی قرار دادیم، افزود: مازندران از استان‌های در اولویت سفر رئیس جمهور به استان است و برخی از این پروژه‌ها در آن ایام افتتاح می‌شود.

حسین‌زادگان با اشاره به پروژه ساری – تاکام اظهار داشت: این پروژه ماهیت منطقه‌ای ندارد بلکه نگاه ملی برای تخصیص اعتبارات ویژه جهت تکمیل آن ضروری است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه ساری – تاکام دوره فرمانداری بنده اعتبار آن تقویت شده است، افزود: این پروژه ملی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حسین‌زادگان با اشاره به دپوی زباله ساری در منطقه چهاردانگه ساری گفت: پروژه زباله‌سوز ساری در چند سال گذشته با سه میلیارد تومان افتتاح می‌شد ولی تعلل صورت گرفته باعث شد تا هزینه تمام شده پروژه به چندین برابر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه مدیریت متمرکز در حوزه پسماند نداشتیم و این موضوع سازماندهی شده نبوده است، افزود: درخواست سازمان پسماند استان مصوب شده و به‌زودی مدیر آن فعال می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه از محل تولید کالاهای آلاینده برای رفع پسماند در استان‌های شمالی اختصاص خواهد یافت گفت: مشکل زباله اگر قرار است در استان برطرف شود باید منابع و ردیف اعتباری پایداری داشته باشد که موثر واقع شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.