.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با ۹۰۱ دستگاه تمام مکانیزه ؛
انتخابات شورای شهر ساری تمام مکانیزه برگزار می‌شود
شمال نیوز : رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات مازندران از برگزاری تمام مکانیزه انتخابات شورای اسلامی شهر ساری خبر داد.
انتخابات شورای شهر ساری تمام مکانیزه برگزار می‌شود

به گزارش شمال نیوز، ابوذر قربانی رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات مازندران در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان بر ضرورت تمهید زیرساخت‌های مناسب جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات تمام مکانیزه در شهر ساری تاکید کرد و گفت: با توجه به دریافت ۹۰۱ دستگاه تمام مکانیزه از وزارت کشور برای ساری، آمادگی فرمانداری ساری جهت همه تمهیدات لازم، موضوعی مهم و ضروری است.

 

او با اشاره به پوشش مخابراتی روستا‌های استان خصوصا در نقاط دوردست، افزود: همکاری و تعامل اداره کل ارتباطات و مخابرات استان در این راستا امری ضروری است.

 

عباسعلی رضای فرماندار شهرستان ساری هم در این جلسه آمادگی فرمانداری ساری را جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات تمام مکانیزه شورای اسلامی شهر و همکاری در زمینه مرتفع گردیدن مشکلات ارتباطی مخابرات را اعلام کرد.

 

عزیزی معاون دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت و دبیر کمیته فناوری ستاد انتخابات مازندران هم ضمن اشاره به آمادگی دفتر فناوری اطلاعات در ارسال تجهیزات الکترونیکی انتخابات و آموزش مربیان جهت آموزش به کاربران دستگاه‌های تمام مکانیزه و احراز هویت، در مورد مشکلات آنتن دهی در روستا‌ها با توجه به افزایش شعب در روستا‌ها مطالبی را افزود.

 

در این جلسه مقرر شد شرکت مخابرات استان؛ جهت رفع مشکلات در نقاط کم پوشش و فاقد پوشش کل استان، فرمانداری ساری؛ جهت رفع موانع (مجوز‌های لازم در شهر ساری) شرکت مخابرات جهت ارائه زیرساخت‌های مخابراتی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسبت به شناسایی و نصب دکل‌های مخابراتی در نقاط فاقد پوشش یا تقویت در نقاطی با پوشش ضعیف در استان همکاری لازم را بعمل آورند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.