.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تایید صلاحیت ۱۳۶۳ داوطلب شورای شهر در مازندران/ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واجد شرایط / ۵۱ هزار نفر رای اولی
رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه هزار ۳۶۳ نامزد انتخابات در استان تایید صلاحیت شدند، گفت: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واجد شرایط شرکت در انتخابات در استان وجود دارد.
تایید صلاحیت ۱۳۶۳ داوطلب شورای شهر در مازندران/ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واجد شرایط / ۵۱ هزار نفر رای اولی

به گزارش شمال نیوز،  حسن حسن‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد کل داوطلبان نامزد در انتخابات شورای شهر و روستا ۲ هزار و ۲۲۸ نفر بود که بعد از فرآیند ارزیابی صلاحیت در هیأت‌های اجرایی، هیأت نظارت شهرستان و استان به هزار و ۳۶۳ نفر رسیده است.

 

وی با بیان اینکه کل کرسی‌هایی که برای رقابت در ۶۲ حوزه انتخابیه داریم حدود ۵۴۴ نفر هستند که ۳۳۶ نفر جز اعضای شورای اصلی هستند، گفت: در حال حاضر رقابت در شهرهای بزرگ بین نامزدهای هر کرسی حدود ۴/۵ و در شهرهای کوچک کمتر و حدود ۲ درصد است. 

 

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه در روستاها ۲ هزار ۴۹۶ حوزه انتخابیه داریم، بیان کرد: ۴۹۶ نفر هم در روستاها اسم نوشتند، رقابت در روستاها ۱/۱ درصد است.

 

حسن‌نژاد با اعلام اینکه تعداد واجدان شرایط در مازندران ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است، خاطرنشان کرد: ۵۱ هزار نفر رای اولی در استان هستند، ۴ هزار شعب اخذ رای و ۵۰ هزار نفر هم در هیأت نظارت، بازرسی، محافظان اخذ رای، رانندگان و خدمات و .‌.‌. در انتخابات امسال همکاری می‌کنند. /فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.