.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سرخرود چه خبر است ؟
توقف فعالیت کارگاه های ساختمانی در نوروز ؛ وعده ای که عملی نشد / جولان تخلفات ساختمانی و سکوت شهرداری / پول بده تخلف کن !
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است .
توقف فعالیت کارگاه های ساختمانی در نوروز ؛ وعده ای که عملی نشد / جولان تخلفات ساختمانی و سکوت شهرداری / پول بده تخلف کن !

شمال نیوز: در حالی شهروندان سرخرودی سال جدید را آغاز کردند که انتظار میرفت شهرداری سرخرود به وعده خود که در بنرهای رنگارنگ در سطح شهر نصب شده است عمل کرده تا نوروزی همراه با آرامش را برای مردم این شهر به ارمغان بیاورد . وعده ای که مانند بسیاری دیگر از وعده های شهرداری نه تنها عملی نشد بلکه موجب دردسر شهروندان گردید .

 

به گزارش شمال نیوز، شهرداری سرخرود در آستانه سال نو با نصب بنرهای متعدد در نقاط مختلف شهر ، ادامه فعالیت کارگاهی برای ساخت و ساز را در این شهر توریستی ممنوع کرد اما این اطلاعیه تنها به نصب همین بنرها ختم شد و شهروندان هر روز صدای گوشخراش تداوم فعالیت کارگاههای ساخت و ساز را از خیابن ها و کوچه و پس کوچه ها می شنوند تا برخی با ساخت آسمانخراش های خود سودهای هنگفتی را به جیب بزنند !

 

یک شهروند سرخرودی به خبرنگار ما گفت : شهرداری سرخرود حتی به اطلاعیه های خود هم پایبند نیست و این روزها علی رغم نصب بنرهایی که فعالیت عمرانی و ساخت و ساز را مطلقا ممنوع اعلام کرده است اما کافی است در سطح شهر چرخی بزنید تا ببینید و بشنوید که ساخت و سازگرها آسایش مردم را سلب کرده اند !

 

 

جولان تخلفات ساختمانی و سکوت شهرداری / پول بده تخلف کن !

 

یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . 

 

کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها که برابر قانون، برای پیشگیری و مقابله با تخلفات ساختمانی ایجاد شده‌ است، عموما به محلی برای درآمد شهرداری‌ها و موجه کردن تخلفات ساختمانی تبدیل شده‌اند!

 

با این توصیف، افراد متخلف با پرداخت مبالغی به شهرداری تحت عنوان جریمه، با برخورداری از بنای مازاد پروانه، به سود چند برابری می‌رسند!!!

 

تخلفاتی چون طبقات اضافه و تعرض به معابر عمومی، علاوه بر دهن کجی به قوانین و ضوابط تخصصی و فنی شورای عالی معماری و شهرسازی و کمیسیون ماده ۵، تعرض به حقوق سایر شهروندان می باشد .

 

بزودی در گزارشی تفصیلی ، به آنچه این روزها بر سر شهر توریستی سرخرود می آید خواهیم نوشت .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 فروردين 1403
فقط سرخ رودنیست همه شهرهامرسومه اصلاٌعلنی دارن ازسازنده پیمان خوار مالک و...میگیرن
مصطفی 9 فروردين 1403
دقیقا همینطوره .. شهرداری سرخرود نیست که.. گردنه سرخروده
پاسخ ها به این نظر
سرخرود 9 فروردين 1403
لااقل پول میگیره اما کار سازنده ها رو انجام میده
علیرضا 9 فروردين 1403
در سرخرود پول بدی طبقه میگیری .. هر چه پول بیشتر طبقه بالا تر
حسین 9 فروردين 1403
دادستان برای تخلفات ورود کند.. مدعی العموم!!
زهرا 9 فروردين 1403
دادستان مرکز استان فقط باید ورود کنه..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.427 seconds.