.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در تهران رخ داد ؛
حمله سارقان به پزشک بدون مرز مازنی/هوشیاری دکتر عمادی پس از ۷ روز کما
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازندرانی ، دکتر سید ناصرعمادی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و پس از تحمل صدمات بدنی که منجر به بیهوشی گردید توسط اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل و در بخش آی سی یو تحت مراقب های ویژه قرار گرفت .

به گزارش شمال نیوز ، این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال بازگشت از بیمارستان رازی تهران و در مسیر عزیمت به منزل خود در تهران ، درزیر پل صدر مورد حمله ناجوانمردانه دو سارق به قصد سرقت دو گوشی تلفن همراه وی روبرو گردیبد که سارقان وقتی با مقاومت دکتر عمادی روبرو شدند ، با تهاجم شدیدتر ، صدمات بدنی به ایشان رسانده و اقدام به سرقت نمودند که با بیهوشی مضروب همراه شد .

 

 

گفتنی است ، دکتر عمادی با تلاش پزشکان پس از 7 روز بیهوشی کامل ( کما ) به آغوش خانواده بازگشت و موجب خوشحالی همه علاقه مندان گردید .

 

پلیس پایتخت نیزدرحال شناسایی سارقان و ضاربان است و بزودی درچنگال قانون گرفتار خواهند شد .

 

 

این پزشک بدون مرز که بواسطه خدمات خالصانه و شایسته اش در سراسر جهان و مناطق محروم کشور برای همگان نام آشناست ، اکنون مراحل درمان خود را میگذراند .

 

« شمال نیوز» با آرزوی صحت و سلامتی برای دکتر سید ناصرعمادی ازدرگاه الهی ، از همه هموطنان ایرانی بخصوص مردم مازندران استدعا دارد برای سلامتی کامل ایشان دعا کنند .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سوادکوهی 24 فروردين 1403
به حق آقا امام زمان ، شفای عاجل برای این پزشک مهربان و خدمتگزار محرومین از خداوند بزرگ میخواهم . من دکتر را ندیدم اما آنچیزها که ازش شنیدم مثل او بسیار کم است . خبرهای خوب از سلامتی اش بنویسید تا ما و همه مردم از نگرانی خارج بشیم .
صادقی 24 فروردين 1403
یک سری هنرپیشه هایی تازه کار سینما راننده و بادیگارد دارند اما چرا نباید افرادی مطرح و چهره های جهانی مثل دکتر عمادی بادیگارد و محافظ داشته باشند و به تنهایی در خیابان و جاده عبور و مرور کند و مورد تهاجم سارقان ناجوانمرد قرار بگیرند .
از نیروی محترم انتظامی پایتخت درخواستاریم هر چه سریعتر عمال یا عاملان این سرقت را دستگیر و اطلاع رسانی نماید .
گیلکی بیشه 24 فروردين 1403
باسلام
از شنیدن این خبر ناگوار بسیار متاثر گشته ایم.
جامعه بشریت به دستان توانمند و نگاه مهربان و خیر خواهانه ایشان بسیارنیاز مند است.
از خداوند منان برای این حکیم خیراندیش وبزرگمرد اخلاق و ایثار شفای عاجل تمنا داریم.
یحیی صفرپور 24 فروردين 1403
سلام دکتر،انشاا...سلامت باشید ،منتظردیدارتان در مازندران هستیم ،بلندشودکتر تویک قهرمان ملی هستی،نامت همیشه برایمان جاویدان است .دوستت داریم وکیل صفرپور
امل 25 فروردين 1403
دکتر عزیز در بدترین و عقب مانده ترین کشورهای دنیا میره و سالم بر میگرده ولی تو کشور خودش اونم واسه یه گوشی موبایل به کما میره کی باید قدر سرمایه های انسانی کشورمون رو بدونیم
سوادکوهی ریکا 25 فروردين 1403
دکتر عمادی در خطرناک ترین نقاط دنیا طبابت کرد.بلایی سرش نیمود ولی در کشور خودش چه بلایی سرش آمد.... واقعا جایی تاسف و تاثر داره...بازم شکر خدا بهوش آمد...
#یه_انسان_به_تمام_معنی
رضایی از ساری 25 فروردين 1403
سلام بر مرد خدا سلام بر مرد پرهیزگار سلام خدا بر انسان با تقوا دکتر جان یقین بدان در دامان مادرت زهرا س سلامتی خود را بدست خواهی آورد
نا شناس 25 فروردين 1403
داداش گوشی رو می دادی بهتر نبود بزونه تره.......درست هاهکردنه
نا شناس 25 فروردين 1403
الحمدلله
به پاس خدمات به بشریت روح و جسمت سلامت باشد
زنه باد اصالت زنده باد شیرمرد دامدار زاده سوادکوه
حمید 25 فروردين 1403
عملیات خرابکاری و جاسوسی!!! متاسفانه گوشی رو زدند!!!
نا شناس 25 فروردين 1403
خدا انشاالله شفا بدهند و هرچه نیز زودتر ضاربین به سزای عملشون برسند اما در مورد کامنت ان ووست عزیزی که فرموده همه از جمله هنرپیشه ها بادیگارد و محافظ دارند چرا ایننجور ادمها ندارند ما افراد خیر و زحمتکش و موثر و نخبه و دلسوز و مردمی در سطح کشور حتی پزشکان هم کم نداریم که بار مشکلات مردم وجامعه را بدوش میکشند وخیلی از انها هم واقعا گمنامند مگر میشود با بودجه مردم و دولت برای همه انان محافظ گذاشت بادیگارد و محافظ مجانی که نمیاد وایستد اگر هر فرد خودش میخواهد یا کسانی هزینه انها را متقبل میشه منعی ندارد اگر راست میگویید ببخشید خودتون بیائید استین بالا بزنید و پیشنهاد خودتون را با هزینه و وقت خودتون انجام دهید.
محمود 25 فروردين 1403
خداروشکرکه سالمندازنزدیک ایشان روملاقات کردم آرزوی شهادت داشتندمسببین این حادثه بایدبه سزای عملشان برسند نمی دونم پس این حافظین امنیت کجایندکه براحتی این جور اتفاقات میافتد
ناشناس 26 فروردين 1403
درود بر برادر بزرگت خدا نگهدارش باشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.