.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت وزیر کشور از کشمکش برای انتخاب استادار مازندران ؛
وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.
وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!

به گزارش شمال نیوز، ، احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه امسال در آیین تکریم و معارفه استاندار  مازندران، اظهار کرد: آقای حسینی‌پور با سابقه‌ای خوب کارهای خوبی در کشور انجام دادند.

 

وی با بیان اینکه مازندران در گرانبها است، افزود: داشتن مردم خوب و جریان علمی و دانش در استان بسیار مهم است و با توجه به سبقه تاریخی، انتخاب استاندار در این استان کار دشواری است.

 

وزیر کشور گفت: زمانی که آقای حسینی‌پور انتخاب شدند برخی تردید داشتند ولی تجربه نشان داد که انتخاب ما درست بود.

 

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نمی خواستم استاندار مازندران را تغییر دهیم، خاطرنشان کرد: آقای حسینی پور  فداکارانه و ایثارگران باوجود بیماری شدید همسرشان ماندند و دوری از خانواده را تحمل کردند.

 

وحیدی ادامه داد: باوجود اینکه همه متاثر بودیم وی ایثارگران ماندند از این جهت خرسندیم که مدیران ما ایثارگران هستند هر چند خیلی تلاش می کنند مدیران را زیر سوال ببرند، چون نمی‌توانند رشد و شکوفایی کشور را ببینند.

 

وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، افزود: فرصت نیست از کارهای ارزشمند در دوران حسینی‌پور بگوییم، لازم است در فرصت‌های دیگر گفته شود که اینها زحمات یک فرد نیست بلکه زحمات و تلاش‌های انقلاب و نظام است.

 

وحیدی با تاکید بر اینکه باید همه حقایق و افتخارات بازگو شود، خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در شاخص‌های اقتصادی و دیپلماسی اقتصادی و اقدامات مختلف را شاهد بودیم که باید بیان شود.

 

وی گفت: تلاش بود آقای حسینی‌پور در استان بمانند و بعد از آن کار برایشان دشوار بود که امیدواریم آقای حسینی‌پور در مسوولیت مهم در بحث مبارزه با فساد موفق باشند.

 

وزیر کشور با اعلام اینکه مبارزه با فساد جزو شعارهای مهم انقلاب و دولت رئیسی است،گفت: برخی تلاش می‌کنند دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرند.

 

وحیدی با بیان اینکه کسی که در این جایگاه باشد باید مورد اعتماد باشد، افزود: حقیقت این است کشمکشی برای انتخاب استاندار مازندران بود چرا که دولت نظرشان این بود از حسینی پور در جای دیگر استفاده شود.

 

وی یاداور شد: مازندران استان مهمی است که از این نظر انتخاب استاندار برای ما باتوجه به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های بزرگ حائز اهمیت است.

 

وحیدی افزود: برای انتخاب آقای نوری هم باتوجه به توانمندی‌ها چالش داشتیم، چراکه در استان مازندران فردی باید باشد که در کسوت و جایگاه مهمی از قبل بوده،  باشد.

 

وزیر کشور ادامه داد: اینکه مردم چگونه باید مشارکت کنند و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کند از ظرفیت خوب آقای نوری است که امیدواریم با حضور آقای نوری در این جایگاه و مسوولیت همه ظرفیت‌های مهم استان را به منئصه ظهور برسد‌.

 

وحیدی با تاکید بر اینکه اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم مهم است، گفت: در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.

 

وی در پایان برای آقای نوری به‌عنوان استاندار جدید مازندران آرزوی موفقیت کرد‌ و ضمن تشکر از حسینی پور حکم  نوری را به وی ابلاغ کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 4 ارديبهشت 1403
آقای وزیرکشورحق مازندران این نیست که یک فردخسته وناکارآمدبشه استاندارمازندران جایی بس تاسف برای نمایندگان مجلس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.