.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موج سفرهای سه روزه در استان آغاز شد ....
مسافران در راه ؛ متولیان فرهنگی مازندران در خواب !
شمال نیوز : در حالی موج سفرهای تعطیلات سه روزه به استان مازندران آغاز شد که متولیان فرهنگی و هنری مازندران هنوز هیچ برنامه فرهنگی و یا هنری را برای انبوه مسافرانی که به استان میایند ، ارائه نکرده اند !
مسافران در راه ؛ متولیان فرهنگی مازندران در خواب !

به گزارش شمال نیوز، حضور مسافران در تعطیلات پیش رو چنان پرترافیک است که راهور ترجیج داد از هم اکنون برخی از جاده های استان را یکطرفه اعلام کند اما متاسفانه دستگاههای فرهنگی همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تبلیغات و دیگر مجموعه های مرتبط با امور فرهنگی برنامه ای در این خصوص نداشته یا حداقل رسانه ای نکرده اند .

 

این که یک روز از این تعطیلات همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) است ، رسالت متولیان مجموعه های فرهنگی ، هنری و مذهبی را دوچندان میکند تا با برنامه ریزی های منظم و هدفمند ، حرمت این روز حفظ شود و طبق برنامه های تدوین شده پیش رود و شعائر اسلامی و مذهبی که در آموزه های مردم مازندران از اهمیت فراوانی برخوردار است مورد خدشه عده ای محدود از مسافران ساختار شکن قرار نگیرد .

 

متاسفانه یکی از چالش های بزرگ دستگاههای فرهنگی استان از دیرباز نداشتن برنامه است و انتظار میرفت در دولت سیزدهم و تغییر مدیریت ها شاهد ساماندهی در بخش فرهنگی و هنری استان باشیم اما متاسفانه همچنان «در به همان پاشنه میچرخد !» واستان در بخش های مختلف از بی برنامگی رنج میبرد ، خصوصا در بخش فرهنگ و هنر و بویژه در راستای میزبانی از مسافران در ایام مختلف سال که اکنون در یکی از این ایام باصطلاح پیک سفر بسرمیبریم .

 

مازندران دارای ظرفیت های بیشمارنیروی انسانی در بخش فرهنگی و هنری است که متاسفانه در ادوار گوناگون مورد غفلت قرار گرفته اند و در کنار ضعف زیرساخت ها و امکانات ، از این ظرفیت های بزرگ انسانی فرهنگ و هنر نیز بهره گرفته نمیشود .

 

مسئولان فرهنگی و هنری استان باید تا دیر نشده و تابستان با حجم بالای مسافران از راه نرسیده ، با برنامه ریزی منسجم و هدفمند نقش آفرینی مازندران در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری را به ایرانیان اثبات نمایند .

 

البته این بی برنامگی مختص تعطیلات و مسافران نیست و متاسفانه برنامه خاصی در طول سال و برای مردم استان نیز تدوین نشده است که باید هرچه سریعتر چاره اندیشی شود . 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سوادکوهی 13 ارديبهشت 1403
شما از ارشاد انتظار کار تمیز فرهنگی دارید ؟ من یک هنرمندم و تا حالا در همه استان حضور داشتم اما ارشاد به جای اینکه کنار ما باشد با برخی رفتارهای دست و پاگیر بیشتر موجب بی رمقی ما میشود . از مدیرکل ارشاد مازندران انتظار بیشتری داشتیم اما متاسفانه همان راه مدیران قبلی را در پیش گرفتند و گام عملی در حمایت از هنرمندان صورت نگرفت .شمال نیوز لطفا منتشر کن و محافظه کاری نکن
سید 13 ارديبهشت 1403
از ارشاد مازندران توقع زیادی نداشته باشید چون اداره کل ارشاد مازندران شد اداره کل کنسرت مازندران . همه کار ارشاد شد صدور مجوز کنسرت . با این شیوه فقط برای افراد متمولی که توان خرید بلیط 800 هزار تومانی را دارند کار میکنند و مردم عادی که جیبشان خالی است باید .................. کنند و دیگر هیچ !!!!!!!!!!
نا شناس 13 ارديبهشت 1403
از ارشاد بابلسر چه خبر ؟
محمدی 13 ارديبهشت 1403
اراشاد مازندران همه توانش را گذاشته برای ترویج کنسرت پاپ و غربی و از برگزاری کنسرت های بومی و محلی و سنتی غفلت کرد . درسته که برخی کنسرت ها پولساز هست اما توجه به فرهنگ بومی و محلی چه میشود ؟ با این روش تا چند سال دیگه از موسیقی محلی مازندران چیزی جز یک نام نمیماند
نا شناس 13 ارديبهشت 1403
ارشاد تعطیله اقا
با این مدیران و معاونین چه انتظاری دارین
بود و نبودشون فرقی نداره
کاش این استاندار بفهمه چه خبره
قبلی که فرهنگ براش اهمیتی نداشت
نا شناس 13 ارديبهشت 1403
کشورهای دیگه دغدغه های از جنس محیط زیست و اقتصاد و توسعه و امکان زیست در سیارات دیگر و ... را دارند . اون وقت رسانه های کشور ما ببینید چه دغدغه هایی دارند؟
همکار 13 ارديبهشت 1403
الحق و الانصاف در دوره مدیریت احسان آهنگر کارهای خوبی در ارشاد استان شروع شد که من به عنوان یک همکار بسیار خرسندم . اما متاسفانه برخی در بدنه همراه مدیریت نیستند و حتی گاهی مانع میشوند . متاسفانه برخی معاونین و مدیران و روسای شهرستان ها ضعیف هستند و هر مدیری بیاد هم برایشان فرقی ندارد و همراهی نمی کنند . این افراد فقط میخواهند روزمرگی کنند و وقت بگذرانند .
آهنگر مدیر انقلابی و پای کاری است و من دهها مدیر در ارشاد را تا حالا دیدم که هیچکدام تلاش و اخلاص احسان آهنگر را نداشته اند .
ساروی 13 ارديبهشت 1403
دیگه این تعداد کنسرت در ساری داره توی ذوق میزنه . هم حریم ها در این کنسرت ها رعایت نمیشه . از مدیرکل ارشاد که خودش از نیروهای حزب اللهی است انتظار داریم مقابل رشد قارچ گونه کنسرت های بی محتوا در مرکز استان بایسته تا بیش از این دل خانواده های شهدا بدرد نیاد با این ولنگاری ها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.