.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سال پایانی فعالیت شورای ششم ؛
فوری / شهردار قائم شهر برکنار شد + گزینه های بعدی چه کسانی هستند ؟
شمال نیوز : شهردار قائم شهر دقایقی قبل از سوی شورای اسلامی شهر برکنار شد .
فوری / شهردار قائم شهر برکنار شد + گزینه های بعدی چه کسانی هستند ؟

به گزارش شمال نیوز، جلسه استیضاح کاظم علیپور که پس از طی پروسه طرح سئوال و پاسخگویی شهردار از شب گذشته آغاز و در ظهر امروز پیگیری شد ، با برکناری شهردار  به پایان رسید .

 

اعضای شورای شهر در ادامه نشست خود ، سرپرست شهرداری قائم شهر را انتخاب تادر فرصت بیشتر شهردار جدید را معرفی نمایند .

 

این برکناری با دو نگاه مورد توجه موافقان و مخالفان در افکار عمومی قرار گرفت .

 

موافقان استیضاح بر این اعتقادند که کاظم علیپور ، شهرداری را سیاست زده نموده و تصمیمات او تنها از سوی دو عضو شورا به وی دیکته شده است .

 

مخالفان استیضاح اما با اذعان به نظر منتقدان ، بر این باورند که مقطع کنونی زمان مناسبی برای استیضاح شهردار نبود . چرا که شورای شهر در سال پایانی فعالیت قرار دارد و پس از طی دوره سرپرستی ، انتخاب شهرداری جدید که فقط میتواند چند ماه در این مسئولیت قرار گیرد و با تصمیم شورای هفتم سرنوشت ادامه کارش مشخص میشود ، موجب عدم ثبات مدیریتی در شهر میگردد .

 

از حمید خنکدار معاون مالی در شهرداری قائمشهر ،عبدالرضا دادبود ( شهردار اسبق گرگان ) ، یاسر قربانی ( شهردار فعلی سورک ) و عین الله احمدی ( شهردار سابق شیروان ) ، مهدی مهدی‌زاده ( معاون فنی و عمرانی شهرداری قائم‌شهر) به عنوان گزینه های جدی تصدی مسئولیت شهرداری قائم شهر نام برده میشود .

 

اخبار تکمیلی منتشر خواهد شد ....


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 ارديبهشت 1403
برین دنبال مهندس بهروز رنجبر شهردار سابق بابلسر
سید 24 ارديبهشت 1403
واقعا الان چه وقت استیضاح بود ؟ این شورا واقعا کند زد رفت به همه چیز . کدام شورای عاقلی سال آخر. شهردار رو برکنار می‌کنه ؟
مجید شیرزاد سوادکوهی 24 ارديبهشت 1403
بهترین و صالح ترین شهردار برای بهبود اوضاع قائم شهر جناب مهندس بهروزی رنجبر هستند مدیری کارآمد و دارای کارنامه موفق، آشنا و دارای اشراف و احاطه بر مدیریت شهری خاصه ظرفیت ها و نیازهای شهری قائم شهر
سورکی 24 ارديبهشت 1403
به نظر من الان در این شرایطی که دکتر قربانی در سورک کارهای خوبی رو کلید زد نباید از این شهر بره . حتی اگر شهردار پایتخت هم پیشنهاد بشه . واقعا من شهرداری به قوت و قدرت ایشان ندیدم . انشاالله با همت مردم سورک که گذرگاه زارئرین عزیز امام رضا هست آباد تر از همیشه بشه .
همت 24 ارديبهشت 1403
حامدابراهیمی نقشه کشیده خواستم بخیرکنه
رضایی 24 ارديبهشت 1403
فقط یکی بگه چون اعضای شورا برای رای آوردن تو دوره بعد در خواست اضافه کردن نیرو به شهرداری داشتن و این بنده خدا جلوشون وایساد
نقش شوراها فقط همینه
نا شناس 24 ارديبهشت 1403
اقای عزت هاشم زاده مردی کاردان و لایق این سمت و شیربچه قائم شهر از گزینه های مناسب برای این سمت هست. ایشان در زمانی که عضو ماده ۱۰۰ شهرداری بود این شهرداری را از رکود و ورشکستگی صدر در صد نجات بخشید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.007 seconds.