.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی ستاد انتخابات گیلان:برگه‌های تعرفه و اقلام انتخاباتی توزیع شد
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان از توزیع برگه‌های تعرفه‌ و اقلام انتخاباتی در سطح شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه استان خبر داد و گفت: تعرفه بیش از جمعیت واجدین شرایط در استان توزیع شده و کمبودی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

 

برگه‌های تعرفه و اقلام انتخاباتی در گیلان توزیع شد

 

جواد شفیعی ثابت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز با تاکید بر اینکه مقدمات برگزاری انتخابات طبق برنامه به طور کامل در استان انجام شده و آمادگی کامل وجود دارد، افزود: در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه انتخاباتی برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و ۳۷۸ شعبه سیار است.

 

وی عنوان کرد: از کل این شعب یک هزار و ۷۱۳ شعبه روستایی و ۹۷۵ شعبه شهری تدارک شده که کار اخذ آرا را در نقاط مختلف استان انجام خواهند داد.

 

شفیعی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام می شود اما اخذ آرا به صورت دستی خواهد بود، گفت: بدین منظور تمامی دستگاه های احراز هویت بازآماده شده و در محل شعب مستقر شده‌ است.

 

وی در ادامه همه عوامل اجرایی دخیل در برگزاری انتخابات این دوره را در استان اعم از مجریان، ناظران، بازرسان و نیروهای انتظامی ۳۵ هزار نفر ذکر کرد.

 

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان تصریح کرد: تاکنون نشست ها و جلسات توجیهی، آموزشی با فرمانداران، مجریان و اعضای ستاد انتخابات در استان در راستای هماهنگی هر چه بیشتر در برگزاری انتخاباتی پرشور انجام شده است.

 

وی عنوان کرد: کمیته سیاسی ستاد انتخابات و نیز اطلاع رسانی و روابط عمومی استانداری نیز تولیداتی را با محوریت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تولید و بازنشر کرده است.

 

وی ادامه داد: در این مدت ۲، سه نشست با روسای ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان نیز برگزار شده است از جمله آنکه در روز ۵ تیرماه بر اساس قانون توصیه هایی مبنی بر الزام ستادها به مفاد تبلیغات انتخاباتی و تجمعات و سخنرانی ها در قانون داده شد.

 

وی عنوان کرد: از همه هواداران و ستادهای اصلی و مردمی نامزدها برابر قانون انتظار است تا ساعت هشت صبح روز هفتم تیرماه که پایان مهلت قانونی تبلیغات است ضمن حفظ شور انتخاباتی به طور قطع از التهابات غیرقانونی پرهیز نموده تا در روز جشن ملی انتخابات با حضور گسترده مردم شاهد برگزاری انتخاباتی در نهایت سلامت، مشارکت و امنیت و نیز رقم خوردن حماسه ای دیگر در امتداد مسیر شهدای انقلاب باشیم.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.