.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی : کارنامه نامزدها ملاک انتخاب اصلح باشد
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همه کاندیداها خوب هستند زیرا شورای نگهبان صلاحیت آنها را تایید کرده اما باید بهترین گزینه را انتخاب کنیم که در این راستا باید کارنامه نامزدهای ریاست جمهوری را مد نظر قرار دهیم.

 

 

 

به گزارش شمال نیوز،ابراهیم عزیزی شامگاه سه شنبه در جمع هواداران قالیباف در رشت با اشاره به ضرورت و اهمیت مشارکت همه جانبه مردم برای حضور در انتخابات بیان کرد: انتخابات حق تعیین سرنوشت است و هر شخصی باید در سرنوشت خود مشارکت کند و بی‌شک مردم روز هشتم تیر به پای صندوق های رای خواهند آمد تا عالی‌ترین مقام اجرایی کشور را انتخاب کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: البته اگر انتخاب با معیار و شاخص نباشد، در حق سرنوشت خود کوتاهی و بی توجهی کرده ایم و به همین دلیل باید با در نظر گرفتن معیارهای مختلف، قویترین، توانمندترین و کارآمدترین فرد را برای مدیریت اجرایی کشور انتخاب کنیم.

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بی شک مردم سرزمین دلاورخیز، آگاه و بصیر گیلان نیز همانند گذشته روز هشتم تیر حضوری موثر و پرشور خواهند داشت تابهترین و اصلح‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

 

وی در ادامه گفت : قالیباف کارنامه و سابقه بی‌نظیر و توانمندی های زیادی دارد و بهترین فرد برای اداره کشور است.

 

عزیزی افزود: وی هر جا مسئولیت گرفته، تحول ایجاد کرد و یکی از ویژگی‌های مهم و شاخص او تجربه طولانی مدت در صحنه های مختلف است و از سوی دیگر شناخت کافی از مشکلات و مسایل مملکت دارد.

 

وی ادامه داد: رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی زمانی که به عنوان شهردار تهران انتخاب شده بود، اقدامات ارزنده ای را برای تحول در پایتخت کشور رقم زد و هم اینک تهران یکی از زیباترین شهرهای منطقه است و مسئولیت های دیگر نیز همین‌گونه بوده و باعث تحول شده است.

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مهمترین وظیفه رئیس جمهور، اجرای برنامه است که قالیباف این برنامه را نوشته و از قدرت کافی برای اداره دولت برخوردار است.

 

عزیزی به عید غدیر نیز اشاره کرد و گفت: غدیر عظمت اسلام و از اعیاد بزرگ و کم نظیر امت اسلامی و ملت عزیز ایران است و این باور ما است که نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ما در امتداد غدیر ایجاد شد.

 

به گزارش شمال نیوز،در این مراسم که توسط ستاد مرکزی هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی و ستاد مرکزی شورای ائتلاف محمدباقر قالیباف استان گیلان در پیاده رور فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد، مهدی اقراریان سخنگوی شورای شهر تهران، سیدعلی آقازاده نماینده پیشین مردم رشت در مجلس و رئیس شورای راهبردی هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی قالیباف در گیلان نیز حضور داشتند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.