.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس اورژانس مازندران:سیلاب سوادکوه ۲۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
رییس اورژانس مازندران با اشاره به حادثه سیل سوادکوه در روز پنجم تیرماه و حضور نیروهای اورژانس در محل وقوع حادثه و خدمات رسانی به آسیب دیدگان گفت: در این سیلاب ۲۴ نفر مصدوم شدندکه به بیمارستان های امام خمینی (ره) فیروزکوه و شهدای زیراب منتقل شدند.

 

سیلاب سوادکوه ۲۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

 

به گزارش شمال نیوز،از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ‌ یحیی صالح طبری روز پنجشنبه اظهار کرد: از این تعداد مصدومان سیلاب سوادکوه پنج نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه و ۱۹ نفر به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.

 

وی ادامه داد:‌ از مجموع مصدومان ۱۰نفر خانم و ۱۴ نفر آقا بودند که در بیمارستان موردنظر بستری هستند.

 

رییس اورژانس مازندران گفت که با شروع حادثه سیل، اعلام آماده باش به همه پایگاههای اورژانس محور سوادکوه و بیمارستانهای زیراب و قائمشهر داده شد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در بیمارستان شهدای زیراب مستقر شد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر مصدومان بیمارستان شهدای زیراب یک نفر آقای ۴۷ساله در بخش بستری شد و مابقی بیماران در بخش اورژانس تحت نظر قرار گرفتند که به مرور اقدامات درمانی برای آنها انجام شد و در بین این مصدومان، مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

 

سیلاب سوادکوه ۲۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش شمال نیوز،حوالی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه پنجم تیر پس از بارندگی‌های شدید در مناطقی از ارتفاعات مازندران از جمله سوادکوه جریان‌های سیلابی ایجاد شد و خساراتی بر جا گذاشت. سیل در محدوده طالع‌رودبار سوادکوه منجر به حرکت کردن انبوهی از واریزه‌های کوهی و سنگ‌ها از ارتفاعات به سمت جاده شد و تعداد زیادی از خودروها زیر این آوردهای سیلابی مدفون شدند.

 

سیلاب اخیر منجر به بروز حوادثی در نقاط مختلف استان مازندران شد که مفقود شدن تعدادی خودرود در جاده سوادکوه و تخریب بخشی از از محورهای فرعی جاده هراز بخشی از جمله پیامدهای این بلیه است.

 

‌طبق پیش‌بینی‌ها و هشدارهایی که در روزهای اخیر اعلام شد، بارش شدید باران در ارتفاعات منجر به وقوع سیل شد به طوری که بارندگی در چند نقطه از سوادکوه منجر به راه افتادن جریان‌های سیلابی شد و در منطقه طالع‌رودبار با ورود جریان شدید سیلاب واریزه‌ای جاده را بست و تعدادی از مسافران مسیر را با مشکل مواجه کرد.

 

برآوردهای اولیه نشان می‌دهد این سیل دست‌کم ۴۰۰ هزار متر مکعب مصالح و واریزه کوهی به سمت جاده سوادکوه روانه کرد که منجر به گرفتار شدن خودروها شد.

 

همچنین در محور چالوس تخته های سنگ در محدوده تونل ولی آباد در جاده کندوان سقوط کرد که با اعزام تیم های راهداری و ماشین آلات جابه جایی تخته سنگ ها در سطح محور و تسهیل در تردد خودروها انجام شد.

 

بارش‌های سیلابی عصر روز پنجم تیر ماه که سبب اخلال تردد خودروها در جاده هراز شده بود و بدلیل آبگرفتگی در منطقه گزنک و پنجاب در مسیر این جاده، ‌راهداران به این محور مواصلاتی اعزام شدند که با تلاش راهداران و انجام عملیات ایمن‌سازی جاده مسیر برای تردد خودروها بازگشایی شد.

 

بنا به اعلام هلال احمر مازندران در این حادثه ۲ نفر مفقود شدند که جسد یکی از مفقودان در رودخانه تلار در قائمشهر پیدا شد.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.