.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باران رگباری در غرب مازندران؛ از خسارت به راه ها تا آبگرفتگی معابر شهری
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت : بارندگی شدید و تندباد صبح امروز پنجشنبه سبب انسداد راه ها در نقاط برخی از نقاط روستایی و آب بردگی تعدادی از دام ها در ِخطه غربی این استان شد.

 

حسینعلی محمدی شیرکلایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز افزود : از آنجایی که بیشترین بارندگی طبق گزارش هواشناسی با ثبت ۵۶ میلی متر در ارتفاعات رامسر به ویژه " دالخانی" و " اشکورات" رامسر داشتیم سبب انسداد راه ها و آب بردگی تعداد ۱۶ راس دام شده است.

 

این مسوول استانی اضافه کرد : افزون بر آن آنچه گزارش شده راه های روستایی " دلیر " و " ناتر" بخش مرزن آباد هم به خاطر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب مسدود است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت : بارندگی از سمت گیلان آغاز شده و حوالی ساعت چهار صبح امروز مناطق ِ غربی مازندران را تحت تأثیر قرار داده است.

 

محمدی شیرکلایی تصریح کرد:همچنان بارندگی در نقاط جلگه ای ساحلی را داریم بنابراین بیشتر شاهد آبگرفتگی معایر و خیابان ها خواهیم بود و طبق پیش بینی ها بارندگی تا به میزان حدود ۹۰ میلی متر هم خواهد رسید.

 

وی اظهار کرد :با توجه به گزارش های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از روز گذشته به فرمانداران ِغرب مازندران توصیه شده به طور حتم در آماده باش کامل باشند تا خدای ناکرده حادثه ای رخ داد بتوان در لحظات اولیه مهار و از عمق خسارت ها جلوگیری کرد.

 

وی با اشاره به ادامه بارش های رگباری تا عصر امروز از شهروندان و مسافران این منطقه خواست از تردد در مناطق کوهستانی استان مازندران خودداری کنند.

 

شهرستان های نوشهر - نوشهر - چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر در غرب مازندران واقع شده است.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.