.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برارزاده تشزیح کرد :
ماجرای اُفت فشار آب در ۲۱ نقطه ساری چه بود؟
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با اتمام عملیات تجهیز و بهسازی چاه معلم کلا و نیز وارد مدار شدن چاه شن و ماسه، کمبود و افت فشار آب آشامیدنی اهالی ۲۱ روستای ساری رفع شد.
ماجرای اُفت فشار آب در ۲۱ نقطه ساری چه بود؟

به گزارش شمال نیوز،بهزاد برارزاده در بازدید از وضعیت آبرسانی چاه شن و ماسه با اشاره به تلاش برای خدمات رسانی بهینه به مردم و رفع مشکلات آنان اظهار کرد: به منظور افزایش ظرفیت تأمین و توزیع آب شرب و نیز رفع مشکلات کمبود اهالی ۲۱ روستای شهرستان ساری، عملیات بهسازی چاه معلم کلاً و نیز تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه شن و ماسه شامل نصب پمپ شناور، ساخت اتاقک و تعبیه تابلو برق، و نیز ۵۰ متر لوله گذاری برای اتصال به خط انتقال اجرا شد.

 

وی میزان دبی استحصالی آب از این دو حلقه چاه را ۵۰ لیتر بر ثانیه و جمعیت تحت پوشش آن را ۲۰ هزار نفر عنوان کرد.

 

این مقام مسوول گفت: در بخش فاضلاب ۱۸ شهر و یک روستا در مازندران از طرح‌های آب و فاضلاب بهره‌مند هستند و ۴۴۳ هزار نفر از جمعیت استان را شامل می‌شوند در حال حاضر ۶ تصفیه خانه فاضلاب در مدار قرار دارد.

 

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران یکی دیگر از برنامه‌های توسعه شرکت در بخش فاضلاب را توجه به حفظ محیط زیست و ارتقای سلامت عمومی بیان کرد و گفت: این شرکت در ۲ روستای جویبار و ساری طرح‌های فاضلاب را در دست اجرا دارد.

 

وی با بیان اینکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در استان وجود دارد گفت: به مازندران باید نگاه ملی شود زیرا ۸۵ درصد نیاز آبی را ز چشمه‌ها و چاه‌ها تأمین می‌کنیم و ۱۵ درصد از آب‌های سطحی از طریق ۴ تصفیه خانه استفاده می‌شود.

 

برارزاده به نیاز آبی استان را برای جمعیت استان را بیش از ۱۵ هزار لیتر در ثانیه ذکر کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار لیتر در ثانیه منابع تأمین آب داریم و ۱۳۸۹ لیتر در ثانیه دغدغه تأمین آب داریم.

 

وی با عنوان این که مازندران به ۹ ذون آبرسانی تقسیم شده است، گفت: هفت هزار میلیارد ریال از محل تنش آبی برای آبرسانی جذب شده است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.