.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل اوقاف و امور خیریه:رقابت هزار و ۵۸۹ داوطلب مسابقه‌های قرآن کریم در گیلان آغاز شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از آغاز رقابت هزار و ۵۸۹ داوطلب در مرحله شهرستانی مسابقه‌های قرآن کریم در استان خبر داد.

 

رقابت هزار و ۵۸۹ داوطلب مسابقه‌های قرآن کریم در گیلان آغاز شد

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقه‌های قرآن کریم در گیلان آغاز شده و تا چهاردهم تیرماه ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه مسابقه‌های شهرستانی قرآن کریم در سه منطقه گیلان برگزار می‌شود اضافه کرد: منطقه یک به میزبانی شهر رشت شامل شهرهای رشت، خمام، لشت نشاء، بندرانزلی، صومعه‌سرا، فومن، شفت و رودبار است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان کرد: آستانه‌اشرفیه هم به‌ عنوان منطقه دوم از شرکت کنندگان شهرهای آستانه‌اشرفیه، لنگرود، رودسر، لاهیجان، املش و سیاهکل میزبانی می‌کند و میزبانی منطقه سه نیز بر عهده شهر تالش بوده که با حضور متسابقین شهرهای آستارا، تالش، رضوانشهر و ماسال برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: چهل‌ و هفتمین دوره مسابقه‌های سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در بخش آوایی و معارفی و در رشته‌های مختلف قرآن کریم و نغمات دینی در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام تدینی بیان کرد: این مسابقه‌ها برای رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل در مراحل شهرستانی، استانی و سراسری و رده سنی ۱۸ سال به بالا در همه رشته‌های بخش آوایی انفرادی، حفظ شامل ۳۰، ۲۰، ۱۰ و پنج جزء قرآن کریم به‌ صورت قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی بخش گروهی در نظر گرفته شده‌است.

 

وی اظهار کرد: مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم بخش معارفی عمومی شامل ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات و حشر صرفا در مرحله شهرستانی و بخش معارفی تخصصی شامل معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه است.

 

برگزیدگان مرحله شهرستانی قرآن کریم برای رقابت در نوبت استانی با هم رقابت خواهند کرد.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.