.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قتل با قیچی در غرب گیلان
فرمانده انتظامی تالش از دستگیری فردی که به وسیله قیچی دوست خود را در این شهرستان به قتل رسانده بود، خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز،از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد رستمی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهارکرد: در پی قتل جوانی ۱۹ ساله به وسیله جسمی سخت در شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه پس از تحقیقات همه جانبه و شبانه‌روزی پلیس، قاتل این فرد شناسایی و توسط کارآگاهان آگاهی دستگیر شد، افزود: قاتل در اعترافات خود علت این قتل را ناشی از مصرف مشروبات الکلی عنوان کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اشاره به اینکه این فرد با وارد کردن قیچی به سینه مقتول او را به قتل رسانده، بیان کرد: قاتل هم که ۱۹ ساله است با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

چوب‌های قاچاق در سیاهکل کشف شد

 

بنا بر گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون و یک محوطه در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ محمدرضا رحمانی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون حامل چوب که در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، پنج تن چوب قاچاق کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل همچنین از کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از یک محوطه باغی خبر داد و با اشاره به اینکه در خصوص کشفیات چوب‌ها، متهمان ۳۱ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: چوب‌ها به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد و کارشناسان ارزش تقریبی آن‌ها را ۲۹۰ میلیون ریال برآورد کردند.


این مقام انتظامی در پایان گفت: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.