.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس ستاد انتخابات مازندران: کشور برای خروج از مشکلات به مشارکت مردم در انتخابات نیاز دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات مازندران انتخابات را اقتدار آفرین و نماد وحدت و اتحاد و انسجام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: کشور برای خروج از مشکلات به مشارکت مردم در انتخابات نیاز دارد.

 

کشور برای خروج از مشکلات به مشارکت مردم در انتخابات نیاز دارد

 

قاسم عزیززاده گرجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارشمال نیوز افزود:‌ مردم همواره در تحولات انقلاب اسلامی و قبل از آن نقش آفرینی کردند و این انقلاب خاستگاه مردم و به واسطه اراده جدی مردم به وجود آمد و نقش مردم در عرصه های مختلف بر خلاف دیگر انقلاب‌ها مستقیم و موثر می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه نقش مردم در حوادث و اتفاقات مختلف از جمله دفاع مقدس، سیل، زلزله، کرونا، راهپیمایی‌ها، روز قدس و... همیشه تعیین کننده بوده، خاطرنشان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب نقش مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام نشدنی است.

 

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه مردم همواره در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی وصنعتی پای کار بودند، گفت: هر وقت مردم پای کار بودند، در سایه انسجام و اتحاد آنها فعالیت‌ها و کارهای موثری صورت گرفت.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبری که فرمودند؛ "مردم موجب دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی هستند"، افزود: نقش اساسی مردم در صحنه‌های مختلف، مسئولیت و وظیفه مسئولان را دوچندان کرده و باید برای مرتفع نمودن امورات و مسائل و مشکلات آنها تسهیلگری داشته باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مسئولان در رابطه با امورات مردم هیچ شأنی جز خدمتگزاری ندارند و اگر نگاه خدمت صادقانه به مردم داشته باشند، نعمت است و اگر خدای ناکرده این نعمت را قدر ندانند خداوند از آنها خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: مردم مازندران باوجود مشکلات و با توجه به فصل کشاورزی در مقایسه با میانگین کشوری حضور حداکثری و بهتری در برگزاری انتخابات داشته‌اند و کمتر از یک هفته به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و باز هم مردم نقش آفرینی خواهند کرد.

 

کشور برای خروج از مشکلات به مشارکت مردم در انتخابات نیاز دارد

 

گرجی با اشاره به اینکه تعداد ۵۰ هزار نفر در انتخابات هشتم تیر ماه با ستاد انتخابات استان همکاری داشته‌اند، گفت: از این تعداد ۳۰ هزار نفر در قالب هیات‌های اجرایی و عوامل اصلی بودند که مستقیماً با این ستاد همکاری کردند.

 

وی افزود: در حوزه امنیت نیز با حضور و تدابیر نیروهای پرتلاش فراجا صورت گرفت، انتخابات در نهایت آرامش برگزار شد.

 

رییس ستاد انتخابات مازندران تصریح کرد: در این انتخابات فرصت حضور نمایندگان نامزدها نیز در سر صندوق‌های رای و همچنین شمارش آرا فراهم شد.

 

وی تعداد واجدین شرایط رای دادن را ۲ میلیون و ۴۸۸ هزارو ۸۷۸ نفر اعلام کرد و گفت از این تعداد یک میلیون ۴۳ هزارو ۵۷۰ نفر آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

 

گرجی با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات نیز با همان ترکیب هشتم تیر ماه برگزار می‌شود، گفت؛ شعبات اخذ رای نیز تغییری نخواهند داشت و فقط دستگاه‌های احراز هویت بروز رسانی می‌شوند.

 

به گزارش شمال نیوز،رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران روز هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۵۴۲ شعبه ثابت و ۶۸۶ صندوق سیار با فعالیت نزدیک به ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار شد که یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ نفر در مازندران پای صندوق‌های رای رفتند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.