.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدرسه شهید ابراهیم رئیسی در تنکابن افتتاح شد
معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه شهید ابراهیم رئیسی تنکابن در سه طبقه و زیربنای یک هزار و ۵۳۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است.

 

مدرسه شهید ابراهیم رئیسی در تنکابن افتتاح شد

 

به گزارش شمال نیوز،علی ملکی روز سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری مدرسه ۱۲ کلاسه شهید سید ابراهیم رئیسی تنکابن که همزمان با برنامه سراسری تحویل فضاهای آموزشی و پرورشی به مناسبت یادواره «چله خدمت» شهید جمهور برگزار شد، افزود: این فضای آموزشی یکی از مدارس بزرگ‌مقیاس و برتر حوزه آموزش در مازندران به شمار می‌آید که تا کنون فقط ۱۱ مورد از آن در این استان ساخته شده است.

 

وی با بیان این‌که نام مدرسه به پاس خدمات ارزشمند شهید جمهور، از “حضرت زینب کبری (س) ” به “شهید ابراهیم رئیسی تغییر یافت، افزود: از هشت مدرسه‌ای که در سال ۱۳۹۳ عملیات اجرایی شان آغاز شد، سه مدرسه در دوره فعالیت دولت سیزدهم به افتتاح رسید که دبیرستان شهید ابراهیم رئیسی یکی از آنها است.

 

به گفته ملکی تا کنون ۴۰ مدرسه با نام شهید سید ابراهیم رئیسی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی درباره مشخصات فیزیکی این مدرسه گفت: این مدرسه ۱۲ کلاسه که کلنگ ساخت آن سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع به زمین زده شد در سه طبقه با زیربنای یک‌هزار و ۵۳۰ متر مربع دارای فضاهای آموزشی و پرورشی متعدد از جمله کتابخانه، آزمایشگاه، زمین ورزشی و سالن اجتماعات است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان تنکابن در آیین افتتاح این پروژه گفت: پیش از این ۲ مدرسه فرسوده در مکان فعلی قرار داشت که با همراهی بنیاد برکت آن دو مدرسه تخریب و فضای آموزشی فعلی با امکانات کامل و اعتباری از سوی این نهاد احداث شد.

 

عباس گلیج با قدردانی از فعالیت‌های بنیاد برکت در ساخت مدارس و اماکن مذهبی گفت: سایر تجهیزات لازم برای شروع به کار این مدرسه نیز به این فضای آموزشی منتقل می‌شود.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.