.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی ستاد انتخابات گیلان: انصاف و عدالت در تبلیغات انتخاباتی رعایت شود
سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هر نتیجه‌ای باید موجب انسجام ملی، پیوند عاطفی و ایمانی آحاد مردم ایران اسلامی شود و مقدمه آن رعایت انصاف در تبلیغات و رقابت و هواداری است.

 

جواد شفیعی ثابت روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، با تاکید بر هوشیاری مردم در برهه حساس سیاسی کنونی اظهار کرد: رقابت‌های انتخاباتی امری عادی است اما تشدید اختلافات، درگیری و حساسیت‌ها موجب طمع دشمنان برای بهره‌برداری و سوءاستفاده می‌شود.

 

دبیر ستاد انتخابات گیلان افزود: کنترل رفتار سیاسی فردی، جمعی و اجتماعی در ایام انتخابات در فضای حقیقی و مجازی موجب کاهش گسل‌های اجتماعی شده، ضمن اینکه فردای انتخابات باید همه مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی مسالمت آمیز و سازنده داشته باشند.

 

وی بیان کرد: شایعه‌سازی، تخریب رقیب، توهین و پیش‌بینی‌های غیرمستند و بازنشر محتوای غیرسازنده در فضای مجازی موجب جو روانی منفی در جامعه خواهد شد که هر دولتی سرکار بیاید قطعا در مسیر تحقق وعده‌های آنان دچار مشکل خواهد شد پس باید فکر آرامش جامعه برای فردای انتخابات باشیم.

 

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان اظهار کرد: روش‌های متفاوت برای اداره جامعه و تضارب آراء؛ سطح بینش عمومی جامعه را در این انتخابات چند پله بالاتر برده است و باید از این ظرفیت آگاهی برای کسب تجربه از حوادث و در برابر فتنه انگیزی دشمنان این ملت استفاده کنیم تا طمع آنان خنثی شود.

 

وی بیان کرد: دور دوم انتخابات جمعه هفته جاری بر اساس قانون در مدت ۱۰ ساعت با تدابیر هیات‌های نظارت، اجرایی، بازرسی و انتظامی برگزار خواهد شد و تلاش می شود با هدف تحقق سلامت، مشارکت و امنیت در این انتخابات رقابتی شفاف، بی حاشیه و اخلاق مدارانه را شاهد باشیم.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.062 seconds.