.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین مناظره، پربیننده‌ترین شد
خورشیدی گفت: کاربران تقریباً چهار برابر فوتبال ترکیه و اتریش بازدیدکننده مناظرات بودند و وقتی مناظره تمام شد، شیب رشد مخاطب فوتبال افزایشی شد.
آخرین مناظره، پربیننده‌ترین شد

احمد خورشیدی، مدیر عامل تلوبیون شب گذشته در برنامه «زمانه» شبکه دو سیما درباره آمار بازدیدکنندگان از مناظرات اول و دوم که دیشب و پریشب از شبکه یک سیما پخش شد، گفت: مثل دور اول انتخابات یک بسته ۱۰ گیگابایتی اینترنت رایگان برای کاربران تلوبیون درنظر گرفته شد. تا الان دو مناظره با حضور کارشناسان معرفی شده از سوی نامزد‌ها توسط همکارانمان در معاونت صدا از شبکه‌های اختصاصی نامزد‌ها پخش شد، که بازخورد خوبی در فضای مجازی داشت.

 

خورشیدی ادامه داد: طبق آخرین آمار، آقای جلیلی بیش از ۹۳ مرتبه پخش زنده از شبکه اختصاصی اش داشت، ۸۸ محتوای اختصاصی پخش کرد و ۱۰۰ کارشناس مهمان استودیوی آقای جلیلی در تلوبیون بودند. آقای پزشکیان بیش از ۴۶ مرتبه پخش زنده داشت، هفت محتوای اختصاصی بارگذاری کرد و ۴۱ کارشناس مهمان استودیوی ایشان بودند. بیش از دو و نیم میلیون کاربر از محتوای صفحات بازدید کردند. تا الان برنامه «تبادل» به عنوان برنامه انتخاباتی رسانه ملی در فضای مجازی بیش از دو میلیون بازدید در تلوبیون داشته است.

 

مدیر عامل تلوبیون با بیان اینکه از هر مناظره بیش از ۱۰۰ کلیپ کوتاه در تلوبیون تولید شده است، توضیح داد: تا الان که هفت مناظره برگزار شده، بیش از ۷۰۰ کلیپ تولید شده است. این کلیپ‌ها میلیارد‌ها بار در پیامرسان‌های داخلی، خارجی و شبکه‌های اجتماعی مشاهده شده است. پر بیننده‌ترین مناظره در دور اول انتخابات، مناظره چهارم بود. چون هم کوتاه بود، هم موضوع جذابی داشت. مناظره پریشب با ۲۲۵ هزار کاربر همزمان مخاطبش حدود ۲۶ درصد از مناظره چهارم بیشتر بود. بیش از ۴۰۰ هزار کاربر مخاطب آرشیو مناظره بودند. مناظره دیشب بیش از ۲۷۱ هزار کاربر همزمان داشت. یعنی نسبت به مناظره پریشب ۲۰ درصد رشد مخاطب داشتیم.

 

به گفته وی، کاربران تقریباً چهار برابر فوتبال ترکیه و اتریش بازدیدکننده مناظرات بودند. نکته جالب این بود که وقتی مناظره شب گذشته تمام شد، شیب رشد مخاطب فوتبال افزایشی شد. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.456 seconds.