.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیرانوند: فسخ قراردادم با پرسپولیس قانونی است
دروازه‌بان ملی پوش کشورمان درباره فسخ قراردادش با پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.
بیرانوند: فسخ قراردادم با پرسپولیس قانونی است

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان درباره اتفاقات اخیر اظهار کرد: اگر بیشتر از این سکوت می‌کردم برای جامعه فوتبال خوب نبود. فسخ قرارداد من با پرسپولیس کاملا قانونی است و هیچ خلافی در فسخ قراردادم صورت نگرفته است. فقط فضای مجازی، مجریان، گزارشگران و قلم به دستان رسانه ها به خاطر اینکه بازدید بیشتری داشته باشند و مخاطبان زیادی  برای خود جلب کنند من را اذیت می‌کند.

 

او افزود: من کاری به رنگ لباس تیمم ندارم  و ۱۲ سال است که در تیم ملی بازی می کنم. به نظرم بی احترامی به من که این همه زحمت برای تیم ملی کشیدم خوب نیست و به چیزهایی که نمی دانید و بخواهید عکس العمل نشان بدهید درست نیست.  سایت ها و ادمین های پست های مجازی که همه آنها خط گرفتند تا من را جلوی هواداران بیندازند کار درستی انجام نمی دهند. می گویند بیرانوند دهاتی و عشایری است، من افتخار می کنم که دهاتی هستم. افتخار می کنم از عشایر به اینجا رسیدم و هیچ هزینه ای برای جایگاهی که رسیدم نکردم.

 

اوافزود: من فقط با کمک خداوند و مردم  به این موقعیت رسیدم و خیلی خداوند هوای من را دارد. من ۱۰۰۰ تومان برای ادمین و فضای مجازی هزینه نکردم تا یک پله بنده را بالا ببرند. فسخ قراردادی که با باشگاه پرسپولیس کردم قانونی است. چرا بعد از فسخ هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با من تماسی نگرفتند که آقای بیرانوند ! شما که همه مطالبات خود را گرفتید چرا فسخ قرارداد کردید؟ وقتی که هیچ تماسی گرفته نمی‌شود و پیامی نمی‌دهند معلوم می شود که کارم را درست به جلو پیش برده ام  و تصمیمی گرفتم که عادلانه بود.

 

بیرانوند بیان کرد: خیلی ها می‌گویند علیرضا بیرانوند پولکی است  و برای ۳۰۰ میلیون تومان قراردادش را فسخ کرد. علی بیرانوند ۲ میلیارد پولش مانده و باشگاه بزرگ پرسپولیس باید آن را پرداخت می کرد.

 

او افزود: تمام بازیکنان پرسپولیس زحمت می‌کشند، باید به آنها احترام بگذارید و آنها حقشان را می‌خواهند. وقتی بازیکنان پولشان را می‌خواهند نباید به پیچ ها و ادمین ها  بگویید که به خانواده من فشار بگذارند و این خوب نیست.  باشگاه بزرگ پرسپولیس متکی به بیرانوند و امثال بیرانوند ها نیست . 

 

بیرانوند تصریح کرد: من تمام  پیشکسوتان پرسپولیس را دوست دارم و از آنها الگوبرداری می‌کنم و خیلی چیزها را از آنها یاد می‌گیرم و فقط پیشکسوتانی که علیه من صحبت می کنند می دانم  از کجا خط می گیرند و آنها به عقب برگردند و ببینند که چه اتفاقاتی برای پرسپولیس رقم زدند و بعد بیایند و درباره بیرانوند صحبت کنند. همین موضوع انگیزه به من می‌دهد. کسی که بخواهد من را اذیت کند انگیزه من را ۲ برابر می‌کند. پیشکسوتانی هستند که می‌گویند اگر بیرانوند به پرسپولیس برگردد تیم را بهم می‌زند. خدا را شکر نشان دادم که هر جا بودم موفق بودم  و تیم به هم زن نیستم. با توجه به شخصیتی که دارم، همدلی در تیم ایجاد می‌کنم.

 

بیرانوند تصریح کرد: بعضی ها از نیامدن من خوشحال می‌شوند و من را جلوی هواداران می‌گذارند که خوب نیست. پیشکسوتان! شما برای باشگاه بزرگ پرسپولیس چکار کردید و چه کار بزرگی انجام  دادید که درباره من  صحبت می‌کنید.  دوم اینکه اجازه نمی دهم که هیچ رسانه و گزارشگری به من بی احترامی کند و حرف‌های رکیکی به من بزنند . اگر اتفاقی برای من افتاده دنبال حقم بودم و سفت هم ایستادم تا حقم را بگیرم و  برای رسیدن به اینجا زحمت کشیدم  و هر جا بودم برای تیمم با دل و جان  بازی کردم و خداوند هم کمک کرده که موفق شوم. من فراموش نمی کنم اتفاقاتی که برای باشگاه بزرگ پرسپولیس رقم زدم و رکوردهایی که با کمک بازیکنان و هواداران زدم  و برای باشگاه بزرگ پرسپولیس چنین اتفاقی افتاده است. من تصمیمی گرفتم که شاید احساسی باشد و امیدوارم به تصمیمم احترام بگذارید. بیرانوند پولکی نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.344 seconds.