.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر ورزش و جوانان خبر داد: اختصاص یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی دولت برای تجهیز ورزشگاه‌های کشور به «VAR»
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که تجهیز ورزشگاه های کشور به «VAR» وظیفه دولت نیست گفت: اما دولت سیزدهم برای ورود این تجهیزات به ورزشگاه های کشور یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.

 

به گزارش شمال نیوز،کیومرث هاشمی روز پنجشنبه در بازدید از چند طرح ورزشی مازندران در ساری اظهار کرد: با برنامه ریزی دولت سیزدهم و تخصیص اعتبار مورد نیاز «VAR» خریداری و در ورزشگاه های کشور به کار گیری خواهد شد.

 

وی ادامه داد: کار وزارت ورزش و جوانان ورود به بخش های که وظیفه آن نیست نخواهد بود اما دولت سیزدهم این طرح های زیرساختی را انجام داد.

 

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: دولت نمی تواند تیم داری کنداما برخی از تیم های فوتبال همانند نساجی قائم شهر که پشتوانه قوی مردمی دارند حمایت می شوند.

 

هاشمی با بیان این مطلب که رئیس جمهور شهید ما توجه ویژه ای به بخش توسعه زیرساخت های ورزشی داشت، اظهار کرد: بازسازی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر یکی از مصوبات دور نخست سفر هیات دولت به مازندران بود که انجام شد.

 

اختصاص یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی دولت برای تجهیز ورزشگاه‌های کشور به «VAR»

وزیر ورش تصریح کرد: در حال حاضر این ورزشگاه با مشکلات دیگری مواجهه شد که با کمک فدراسیون فوتبال و حمایت دولت این مشکلات هم برطرف خواهد شد.

 

نقص‌های فنی و زیرساختی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر سبب شد در هفته‌های اخیر تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر با حاشیه‌های زیادی از جمله تصمیم مالک باشگاه به واگذاری این تیم فوتبال و کناره گیری سرمربی موفق تیم نساجی همراه باشد. این امر نگرانی‌هایی را برای هواداران این تیم ریشه‌دار ایجاد کرد.‌

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.