.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر ستاد انتخابات استان مازندران :
شناسنامه‌های قدیمی به تنهایی برای رای دادن معتبر نیست / کارت ملی هوشمند به همراه داشته باشید
شمال نیوز : دبیر ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به ضرورت همراه داشتن شناسنامه‌ جدید و کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات گفت: افراد در صورت داشتن شناسنامه قدیمی برای رأی‌دادن می بایست شماره ملی خود را نیز ارائه دهند تا روند احراز هویت انجام شود.
شناسنامه‌های قدیمی به تنهایی برای رای دادن معتبر نیست / کارت ملی هوشمند به همراه داشته باشید

 

به گزارش شمال نیوز، جواد سالار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز افزود: افراد دارای شناسنامه قدیمی در روز رای گیری کارت ملی و یا کد ملی خود را باید به نماینده فرمانداری در شعب اخذ رای ارائه دهند تا استعلام لازم برای احراز هویت توسط ثبت احوال انجام شود.

 

وی ادامه داد: برای این منظور در هر یک از شعب اخذ رای نماینده فرماندار حضور دارد و موارد اینچنینی را به ثبت احوال گزارش تا به سرعت استعلام لازم برای احرای هویت انجام شود و در روند رای دادن افراد وقفه ای ایجاد نشود.

 

دبیر ستاد انتخابات مازندران از مردم خواست برای تسهیل در روند رای گیری آنها کارت ملی و شناسنامه جدید خود را به همراه داشته باشند تا مراحل استعلام و احراز هویت آنها از طریق دستگاه های احراز هویت مستقر در شعب اخذ رای به تندی انجام شود.

 

سالار تعداد واجدین شرایط رای دادن را ۲ میلیون و ۴۸۸ هزارو ۸۷۸ نفر اعلام کرد و گفت از این تعداد یک میلیون ۴۳ هزارو ۵۷۰ نفر آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

 

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات نیز با همان ترکیب هشتم تیر ماه برگزار می‌شود، گفت: شعبات اخذ رای نیز تغییری نخواهند داشت و فقط دستگاه‌های احراز هویت بروز رسانی می‌شوند.

 

رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران روز هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۵۴۲ شعبه ثابت و ۶۸۶ صندوق سیار با فعالیت نزدیک به ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار شد که یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ نفر در مازندران پای صندوق‌های رای رفتند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.