.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسماعیل هنیه به شهادت رسید
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظانش در تهران خبر داد.
اسماعیل هنیه به شهادت رسید

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس به فرزندان شهیدش پیوست. روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد آقای دکتر اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

 

در متن این اطلاعیه آمده است: انا لله و انا الیه راجعون. با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفت و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

 

روابط عمومی سپاه در اطلاعیه خود اعلام کرده که علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی است و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

بیست و دوم فروردین امسال هم ۳ پسر و تعدادی از نوه‌های اسماعیل هنیه در بمباران ارتش اشغالگر صهیونیستی در غزه به شهادت رسیدند.

 

اسماعیل هنیه روز گذشته (سه‌شنبه) برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران به تهران آمده بود. 

 

واکنش حماس به ترور هنیه

 

موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی حماس در اولین واکنش به خبر شهادت رئیس دفتر سیاسی این جنبش، ترور اسماعیل هنیه را "عملی بزدلانه" خواند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.