.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری ۲۳۱ سارق و مالخر در طرح ویژه پلیس آگاهی پایتخت
فرمانده انتظامی پایتخت از تلاش ماموران پلیس آگاهی پایتخت و اجرای طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه خبر داد.
دستگیری ۲۳۱ سارق و مالخر در طرح ویژه پلیس آگاهی پایتخت

طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه با تلاش ماموران پلیس آگاهی پایتخت به مرحله اجرا درآمد.

 

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران به نتایج اجرای این طرح اشاره و اظهار داشت: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش مأموران پلیس آگاهی پایتخت  ۲۳۱ نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.

 

وی گفت: این افراد در قالب ۵۱ باند سرقت، جعل و خرید اموال مسروقه در پایتخت فعال بودند که از این افراد خودرو، موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه و غیره کشف و ضبط شد.

 

سردار محمدیان به شهروندان توصیه کرد که از خرید اموال مشکوک به سرقتی، دست دوم و تحت عنوان استوک،خودروهای اوراقی و خرید از  بازارهای مرزی خودداری کنند.

 

وی افزود: اگر سارق مالخر نداشته باشد و اگر مالخر هم خریداری نداشته باشد چرخه سرقت متوقف می‌شود. 

 

فرمانده انتظامی پایتخت به سارقان هشدار داد و گفت: ما اشراف خوبی در حوزه جرم و مجرمان داشته و از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنیم و حتی زاغ زنان را شناسایی می‌کنیم.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره استفاده شهروندان از گاوصندوق در منازل گفت: بخشی از مردم احساس می کنند اگر گاو صندوق  خریده و آن را در حانه نصب کنند، امنیت را خریده‌اند؛ در حالیکه کمک به سارق کرده‌اند چراکه همه اموال مهم خود مانند طلا ، ارز و اموال و مدارک را یک جا جمع کرده‌اند؛ مگر اینکه گاوصندوق در دیوار جاساز شده یا به اسکلت ساختمان جوش داده باشد و یا در دید و در دسترس نباشد و اینطور نباشد که سارقان بتوانند گاوصندوق را دزدیده یا در آن را شکسته و محتویات را به سرقت ببرند.

 

وی افزود: در پلیس تهران در پلیس های تخصصی آگاهی و اطلاعات و فتا و امنیت ۲۰ ایستگاه رصد فضای مجازی وجود دارد  که تمام آگهی های مجازی را بررسی کرده که در صورت مشکوک بودن آنها را بررسی کرده و با افراد متخلف برخورد می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.007 seconds.