.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیگیری تجهیز ورزشگاه‌ وطنی به VAR برای بازی نساجی - استقلال
دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال کشور با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال مازندران به احتمال زیاد با VAR (کمک داور ویدیویی) برگزار خواهد شد.

 

پیگیری تجهیز ورزشگاه‌ وطنی به VAR برای بازی نساجی - استقلال

 

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران، مسؤولان ورزشگاه وطنی دنبال فراهم کردن شرایط و انتقال تجهیزات VAR به این ورزشگاه هستند، تا نساجی برای اولین بار در قائمشهر با استفاده از کمک داور ویدیویی از حریفش پذیرایی کند.

 

تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز جمعه ۳۰ شهریور ماه در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.

 

همچنین، کوین یامگا، بازیکن فرانسوی که به دلیل مصدومیتی که از ناحیه چشم تجربه کرد، با مدیران و کادر فنی استقلال به مشکل خورد و از این تیم جدا شد، عصر دوشنبه در تمرینات نساجی حضور پیدا کرد.

 

یامگا چندی قبل در تمرینات آلومینیوم اراک حضور یافت تا شاید نظر مجتبی حسینی را جلب کند، اما این اتفاق رخ نداد و او اراک را ترک کرد. حالا در شرایطی که ایفمارک مجوز سلامتی یامگا را صادر کرده، این بازیکن امروز در تمرینات نساجی حضور یافت.

 

پیگیری تجهیز ورزشگاه‌ وطنی به VAR برای بازی نساجی - استقلال

 

تغییر مدیرعامل نساجی برای هواداران این تیم پرطرفدار شمالی با یک خبر امیدوارکننده همراه بود و آن هم جدیت در برنامه‌ریزی برای بازگرداندن تمرینات و محل استقرار تیم به مازندران است که علی خطیر در نخستین مصاحبه‌اش پس از انتصاب و معارفه به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی اعلام کرده است.

 

جابه‌جایی ناگهانی مدیرعامل نساجی که بلافاصله پس از شکست این تیم مقابل چادرملوی اردکان در هفته چهارم رقابت‌ها و سقوط نساجی به قعر جدول لیگ برتر انجام شد، در کنار استعفای ساکت الهامی در کنفرانس خبری پس از مسابقه یک بار دیگر هواداران نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال و فوتبال‌دوستان مازندرانی را نگران آینده این تیم در سطح اول رقابت‌های فوتبال کشور کرد. اما به فاصله کمتر از ۴۸ ساعت شرایط در تیم تقریبا به وضعیت عادی بازگشت تا همه چیز برای نساجی‌چی‌ها از نو آغاز شود.

 

پیگیری تجهیز ورزشگاه‌ وطنی به VAR برای بازی نساجی - استقلال

 

پس از شکست نساجی مقابل چادرملوی اردکان در یزد که سومین شکست این تیم در چهارمین مسابقه فصل بود، ساکت الهامی در نشست خبری حاضر شد و اعلام کرد که از سرمربیگری تیم کناره‌گیری کرده است. ساعتی بعد هم با حکم رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی حمیدرضا بایندریان مدیرعامل باشگاه برکنار و علی خطیر مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال جایگزین او شد تا دوره جدید مدیریتی در نساجی آغاز شود.

 

اما این تغییرات و جابه‌جایی‌ها به همین میزان هم محدود نشد. برای نخستین بار از زمان حضور حدادیان در نساجی به عنوان مالک باشگاه، او در جمع بازیکنان و همه اعضای تیم اعلام کرد که دیگر مسئولیت و جایگاهی در باشگاه ندارد و از این پس صرفا به عنوان حامی مالی در کنار تیم خواهد بود.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.444 seconds.