.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سال ۱۳۹۴ تا کنون ....
بیمارستان ۳۴۱ تخته ساری هر سال فقط 10 درصد پیشرفت داشت !
شمال نیوز : در حالی مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از تکمیل و تحویل یک بیمارستان 341 تخت خوابی در ساری خبر داده است که این بیمارستان از سال 1394 کلنگ خورده و در طول 9 سال اخیر هر سال تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .
بیمارستان ۳۴۱ تخته ساری هر سال فقط 10 درصد پیشرفت داشت !

شمال نیوز: مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی با بیان اینکه بیمارستان ۳۴۱ تخته ساری هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از تکمیل و تحویل این بیمارستان در نیمه دوم امسال خبر داد.

 

علی نبیان معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از تحویل بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری در نیمه دوم امسال خبر داد.

 

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ودولتی گفت: بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان در نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: بخش‌ها و اتاق‌های بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری شامل اتاق عمل ، ICU ، CCU ، PCCU ، PICU ، NICU ، LDR و اورژانس، جراحی عمومی، آزمایشگاه، رادیولوژی، ارتوپدی و اتاق‌های بستری (داخلی، عفونی، دیالیز، مراقبت‌های ویژه و ...) است.

 

نبیان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان را ۹۰ درصد عنوان کرد و گفت: احداث بیمارستان ساری از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و تاکنون ۴۷۶ میلیارد تومان برای احداث این بیمارستان هزینه شده است.

 

به گفته وی، این بیمارستان هشتمین بیمارستان ساخته شده توسط سازمان مجری در استان مازندران است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.624 seconds.