.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار تایوان نسبت به انتشار اخبار جعلی درباره حملات لبنان
تایوان نسبت به «اطلاعات آنلاین جعلی» که این کشور را به حملات پیجرها در لبنان مرتبط می‌کند، هشدار داد.
هشدار تایوان نسبت به انتشار اخبار جعلی درباره حملات لبنان

سخنگوی کابینه تایوان گفت که واحد‌های امنیت ملی در حال نظارت بر شایعاتی هستند که ارتباط «بدخواهانه» دولت تایوان با انفجار هزاران پیجر در لبنان را نشان می‌دهد.

 

پس از گزارش‌های خبری که شرکت تایوانی گلد آپولو Gold Apollo مستقر در تایوان و تولید کننده پیجر‌هایی که روز سه‌شنبه در سراسر لبنان و سوریه منفجر شدند را به این انفجار ربط می‌داد، لی هوی چی، سخنگوی کابینه تایوان گفت: «به اطلاعات جعلی آنلاین توجه نکنید».

 

گلد آپولو پس از این اتفاق تولید این دستگاه‌ها را تکذیب کرد و گفت که آنها توسط یک شرکت مجارستانی ساخته شده‌اند که مجوز استفاده از طراحی و برند آن را دارد. مجارستان همچنین ساخت پیجر‌ها در این کشور را رد کرده است و در پیامی نوشت: شرکتی که ادعای تولید این پیجر‌ها در مجارستان درباره آن مطرح شده است تنها یک شرکت واسطه تجاری بوده و هیچ خط تولید و کارخانه عملیاتی در کشور ما ندارد.

 

حمله روز سه‌شنبه که منجر به کشته شدن دست‌کم ۱۲ نفر و زخمی شدن هزاران نفر شد، با یک سری انفجار‌های مرگبار دیگر در دستگاه‌های دستی در روز چهارشنبه همراه شد.

 

انفجار صد‌ها دستگاه پیجر که برای ارتباط در لبنان مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ گرچه انگشت اصلی اتهام را به سوی رژیم صهیونیستی نشانه گرفته، اما همچنان سوالات زیادی درباره چگونگی آلوده شدن این دستگاه‌ها به مواد منفجره وجود دارد که بی پاسخ مانده است. برخی ادعا‌ها حکایت از کارگزاری مواد منفجره در زمان تولید این پیجر‌ها در کارخانه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.444 seconds.