.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پزشکیان: امروز هیچ اهریمنی جرأت حمله به خاک ما را ندارد
رئیس‌جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.
پزشکیان: امروز هیچ اهریمنی جرأت حمله به خاک ما را ندارد

مسعود پزشکیان رئیس جمهور همزمان با رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما امروز به برکت حضور فرماندهان، نظامیان، ارتشیان، دریاداران که قدرت ما را در هوا، زمین و دریا با عزت و سربلندی حفظ می‌کنند، می‌توانیم با افتخار زندگی کنیم.

 

وی افزود: وجود این عزیزان باعث عزت و افتخار کشور عزیز ما است و ما به حضور این زینت‌بخشان کشور افتخار می‌کنیم.

 

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز با قدرت به دنیا اعلام می‌کنیم که علاوه بر دفاع از کشور خود، با وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی، می‌توانیم منطقه خود را در صلح و امنیت نگه داریم و عزت و سربلندی‌مان را به رخ جهانیان بکشیم.

 

پزشکیان گفت: با همین اتحاد، می‌توانیم اسرائیل غاصب، خونخوار و جنایتکار را که به زن و مرد و کودک رحم نمی‌کند، به جای خود بنشانیم. اگر وحدت داشته باشیم و دست در دست هم دهیم، اسرائیل قادر نخواهد بود جنایت‌هایش را ادامه دهد.

 

رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند، افزود: به وجود شما عزیزان افتخار می‌کنم و رهبر عزیز انقلاب با تدابیر حکیمانه و نگرش عمیق خود باعث عزت و سربلندی ملت ما است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.01 seconds.