.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترکیب نساجی مازندران برای دیدار با باشگاه استقلال مشخص شد
یامگا فیکس شد؛ نساجی با ترکیب جدید به مصاف استقلال می‌رود
ترکیب نساجی مازندران برای دیدار با باشگاه استقلال مشخص شد

در یکی از دیدارهای حساس و مهم هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود. ساکت الهامی برای این دیدار تصمیم گرفته تا سه تغییر مهم را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

 

مهم‌ترین تغییر صورت گرفته، حضور فیکس کوین یامگا برابر استقلال است. وینگر فرانسوی که پس از آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم نتوانست دیگر برای آبی‌ها به میدان برود، به تازگی راهی نساجی شده و در همان نخستین بازی برابر تیم سابقش به میدان می‌رود.

 

سیامک نعمتی، سعید آقایی و صابر حردانی از ترکیب اصلی خارج شده‌اند و به‌جز کوین یامگا، دو بازیکن دیگر به نام‌های محمدرضا عباسی و مرصاد سیفی به ترکیب اصلی اضافه شده‌اند.ترکیب نساجی برای بازی با استقلال به شرح زیر است:

 

لوان پولی، امیرمهدی جانملکی، امیرمحمد هوشمند، منصور باقری، کوین یامگا، امیرحسین سام دلیری، مهرداد رضایی، مرصاد سیفی، محمدرضا عباسی، حامد پاکدل و حسین زامهران

 

یامگا به باشگاه استقلال شلیک می‌کند؛ نساجی مازندران آماده سورپرایز

 

"ساکت الهامی، سرمربی نساجی، برای دیدار حساس مقابل استقلال، دست به تغییرات مهمی در ترکیب تیمش زده است. مهم‌ترین تغییر، حضور کوین یامگا، وینگر فرانسوی سابق استقلال، در ترکیب اصلی نساجی است. یامگا که پس از جدایی از استقلال، به نساجی پیوسته، حالا در اولین فرصت مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد. این دیدار برای یامگا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و او به دنبال اثبات توانایی‌های خود و شکست دادن تیم سابقش خواهد بود. باید دید یامگا می‌تواند با نمایش درخشان خود، به نساجی کمک کند تا به یک پیروزی ارزشمند دست یابد."

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.