.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنایه معنادار فرماندار ساری در جلسه شورای اداری مرکز استان ؛
نوبخت : تعدد مراکز تصمیم گیری و مداخله بی مورد برخی عافیت طلبان در امورات شهری «ساری» را رنج می دهد / مدیران از بهانه تراشی های مختلف دوری کنند !
شمال نیوز : فرماندار ساری در جلسه شورای اداری مرکز استان از مداخله بی مورد برخی عافیت طلبان در امورات شهری به شدت انتقاد کرد .
نوبخت : تعدد مراکز تصمیم گیری و مداخله بی مورد برخی عافیت طلبان در امورات شهری «ساری» را رنج می دهد / مدیران از بهانه تراشی های مختلف دوری کنند !

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی نوبخت با اشاره به اینکه موضوعاتی از قبیل برطرف سازی ضعف های موجود در خدمت‌رسانی به شهروندان، برنامه ریزی جامع و استراتژیک برای موضوع حمل و نقل و حل معضل و گره ترافیک مرکز استان، لزوم گسترش فضای سبز شهری، حمایت از کارآفرینان و توجه به موضوع دانش بنیان سازی امور در صنعت و کشاورزی، توجه ویژه به مبحث مدیریت بحران و تاب آوری شهری و استفاده از ظرفیت های علمی، فرهنگی و اقتصادی شهروندان باید مورد توجه ویژه مدیران شهری قرار گیرد افزود: آنچه ساری را رنج می دهد تعدد مراکز تصمیم گیری و مداخله بی مورد برخی عافیت طلبان در امورات شهری است.

 

 

فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه شناخت تکلیف و برنامه ها و عمل به تکلیف و انگیزه الهی و خدمت رسانی به مردم در دستورکار تمامی مدیران شهرستان برای توسعه ساری قرار گیرد افزود: خدمت رسانی بی منت به مردم شریف شهرستان ساری همچنان الویت همه مدیران باشد.

 

 

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اهمیت بحث گردشگری و سلامت بعنوان دوبال اصلی برای پیشرفت، نشاط، انگیزه و امیدآفرینی در جامعه با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استانی بدنبال راه اندازی شهرک سلامت و دهکده گردشگری در مرکز استان هستیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه تمامی مدیران باید مسئله شناس، باجسارت و در میدان بوده و با اراده ای قوی برای آرامش و آسایش مردم تلاش کنند افزود: رضایت‌مندی شهروندان باید هدف غایی تمامی تلاش های مدیران شهرستان باشد و لذا مسئولان بیش از پیش با برنامه ریزی مدون و احصا مسائل در میدان عمل برای حل و فصل مشکلات کوشا بوده و از بهانه تراشی های مختلف دوری نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 14 مهر 1403
برادرشماهم اهل شعارهستی ماهیت حضرتعالی برهمگان مشخص شد فقط نمایش خوب بازی می کنی بجای فرافکنی بعدچهارسال گزارش عملکرد به مردم بده؟
نا شناس 14 مهر 1403
آقای فرماندارمحترم ضعف مدیریت شماست که دیگران می بییند دخالت می کنند آیا خبر از حقوق پرسنل خدوم شهرداری ساری دارید چرا فراکنی برعلیه مدیران دیگر می کنید این همان ضعف مدیریت شماست اگر اینها نباشد شهر به لجن کشیده می شود لیکن با این همه ضعف مدیریت شما جان به کف برای مردم شهر ایستاده اند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.008 seconds.