.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیرو‌های القسام تل آویو را هدف قرار دادند
شاخه نظامی جنبش حماس تائید کرد که با راکت‌های ام ۹۰ تل آویو را هدف قرار داده است.
نیرو‌های القسام تل آویو را هدف قرار دادند

امروز دوشنبه در سالروز شروع طوفان الاقصی نیروهای القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که با راکت‌های ام ۹۰ تل آویو را هدف قرار داده است.

 

بر اساس گزارش النشره، القسام این عملیات را پاسخی در برابر قتل عام مردم غزه و در راستای جنگ فرسایشی خود علیه رژیم تروریستی اسرائیل اعلام کرد.

 

در همین راستا شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که پنج راکت به سمت منطقه تل آویو شلیک شد و گنبد آهنین نتوانست همه آنها را رهگیری کند. در همین حال رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند برخی از این راکت‌ها به جنوب تل آویو اصابت کردند. 

 

اورژانس رژیم تروریستی اسرائیل نیز تائید کرد که بر اثر شلیک راکت از خان یونس در نوار غزه به سمت تل آویو دو نفر زخمی شدند.

 

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی پس از یکسال از آغاز حملات وحشیانه خود به غزه و قتل‌عام غیرنظامیان در آن ادعا کرده بود که توانسته است حماس را در این باریکه شکست دهد.

 

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که همزمان با پرتاب موشک از غزه، فرود هواپیما‌ها در فرودگاه بن گوریون به طور موقت متوقف شده است.

 

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز در پی این عملیات گزارش داد: حماس ۵ موشک از خان یونس شلیک کرد و این بدان معناست که جنبش قدرت خود را در غزه بازسازی کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.007 seconds.