.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازنده‌شدن الهلال برابر العین به خاطر نیمار؟
روزنامه سعودی‌اسپورت مدعی شد که این احتمال وجود دارد که الهلال به خاطر استفاده از نیمار در دیدار برابر العین بازنده اعلام شود.

 

بازنده‌شدن الهلال برابر العین به خاطر نیمار؟

 

به گزارش شمال نیوز،در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ نخبگان آسیا دو تیم الهلال و العین به مصاف هم رفتند. این بازی که به میزبانی العین برگزار شد در نهایت با پیروزی پنج بر چهار الهلال به پایان رسید. نکته قابل توجه این بازی بازگشت نیمار به مستطیل سبز بعد از ۳۶۷ روز بود. این بازیکن برزیلی از دقیقه ۷۵ به جای سالم الدوساری وارد زمین شد.

 

روزنامه سعودی‌اسپورت نوشت ممکن است حضور نیمار در این بازی به کابوسی برای الهلال تبدیل و در نهایت منجر به بازنده اعلام‌شدن الهلال شود. این روزنامه عربستانی نوشت: العین از الهلال به خاطر استفاده «غیر قانونی» از نیمار شکایت کرده است؛ چرا که نامش در فهرست اعلامی الهلال به فدراسیون فوتبال عربستان به ثبت نرسیده است. فدراسیون فوتبال عربستان باید در این زمینه توضیح دهد و اگر توضیح مناسب و قابل توجیهی به AFC ندهد این تیم برابر العین بازنده می‌شود.

 

الهلال با ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ نخبگان آسیا قرار دارد و شانس نخست و اصلی قهرمانی در این رقابت بزرگ به شمار می‌آید.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.016 seconds.