.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استخدام جديد آموزش و پرورش در آينده نزديك

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه ظرفیت ها و پتانسیل های علمی مازندران سه برابر استان های نخبه خیز کشور است خواستار افزایش ظرفیت های دانشگاهی استان شد.

عبدالوحید فیاضی  در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در سال جاری افزود: متاسفانه بی مهری ها و ناعدالت هایی در تقسیم رشته های متنوع در دانشگاه های مازندران با سایر دانشگاه های مادر کشور شده است.
وی خاطر نشان کرد: این امر سبب شده بسیاری از دانش آموزان نخبه استان برای ادامه تحصیلات دانشگاهی خود به استان های دیگر کشور مهاجرت کنند.
مديركل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه وزارت آموزش مجوز استخدام 40 هزار نیروی انسانی جدید را اخذ کرده است، اظهار داشت: به زودی استخدام در آموزش و پرورش مازندران صورت می گیرد.

وي با بيان اینکه رتبه کنکور سراسری مازندران از مرتبه 9 در سال 84 به رتبه چهارم در سال 88 ارتقاء یافته است، تصریح کرد: ظرفیت های دانشگاه های دولتی کمتر در استان فعال هستند.

فیاضی با بیان اینکه مازندران سه برابر استان های سمنان و یزد ظرفیت علمی دارد یادآور شد: باید نمایندگان مجلس نسبت به افزایش رشته های متنوع تحصیلی در دانشگاه های مازندران اهتمام جدی تری داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اسکان 300 هزار فرهنگی و خانواده فرهنگیان نوروز امسال در ستاد اسکان فرهنگیان استان افزود: این نهاد در تابستان 89 نیز نسبت به پذیرش فرهنگیان کشور آمادگی خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه امسال 14 هزار دانش آموز و فرهنگی مازندران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند اظهار داشت: این میزان اعزام در سال 87 بالغ بر چهار هزار و 500 نفر بوده است.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت مازندران همچنین از پرداخت 13 میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان پیش از موعد استان از روز جاری به حساب فرهنگیان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش مازندران قصد دارد پرداخت های خود را در سال جاری به روز رسانی کند.

وی با اشاره به اینکه وزارت آموزش مجوز استخدام 40 هزار نیروی انسانی جدید را اخذ کرده است، اظهار داشت: به زودی استخدام در آموزش و پرورش مازندران صورت می گیرد.

فياضي از ميزباني مازندران براي برگزاري كنفرانس ملي رياضي خبر داد و اظهار داشت: اين رويداد بزرگ بين‌المللي تيرماه امسال در مازندران برگزار مي‌شود
.
مديركل آموزش و پرورش مازندران افزود: مازندران در اين كنفرانس جهاني ميزبان يك هزار و 200 مهمان داخلي و خارجي است.

وي تصريح كرد: اين رويداد علمي قطعا به نفع رياضي مازندران خواهد بود.

فياضي با اعلام اينكه تاكنون 2 هزار نفر براي شركت در اين كنفرانس جهاني اعلام آمادگي كردند، ظرفيت اين كنفرانس را محدود برشمرد. .

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش استان نقش کارفرما در دستگاه تعلیم و تربیت استان دارد اظهار داشت: استان هایی که داهیه توسعه یافتگی می کنند باید در حوزه آموزش و پرورش اسلامی و مطابق با موازین دینی و دانشگاهی گام های اساسی بردارد.

هادی ابراهیمی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش مازندران سنگ بنای توسعه استان است افزود: بسیاری از عقب ماندگی های بخش فرهنگ، هنر، اجتماع، اقتصاد و سیاست جامعه از طریق بررسی و مشاوره های کارساز در این شورای محوری رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سهم شورای آموزش و پرورش در شکل گیری و تقویت پیام محوری سال همت مضاعف و تلاش مضاعف بسیار اثرگذار و استراتژیک است تصریح کرد: گفتمان شورای آموزش و پرورش باید تعالی و توسعه همه جانبه در مازندران باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بیتا 6 ارديبهشت 1389
من دانشجوی کارشناسی هستم و می خواهم از این استخدام حداقل به صورت قراردادی استفاد ه کنم زیرا تازمان اتمام تحصیلم دیگر استخدام آموزش وپرورش نیست.
mahsa 30 تير 1391
سلام من کارشناس حسابدارى بامعدل17/80هستم ازهرمزگان,لطفا اگهى استخدام داشتىد واسم اىمىل کنىد,متشکرم
محمد فیروزیان 11 بهمن 1392
با سلام. من دانشجوی ارشد معماری هستم که تا اردیبهشت 93 پایان نامه را دفاع می کنم. لطفا آگهی استخدام رو واسم بفرستید. ممنون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.